Welkom! » Log in » Registreer een nieuw account

Nationale kasteelcross Vorden gaat gewoon door!!!! Geen sneeuw in Vorden!!

Gepost door Renstestroet 
Renstestroet 28 december 2014 09:40
De cross in Vorden gaat gewoon door, er is geen sneeuw gevallen!!

Het parcours ligt er prachtig bij!!!
Sub Culture 28 december 2014 10:03
veluweracer 28 december 2014 10:16
GOW gewoon de beste.
Chekie 28 december 2014 11:12
Ik kan me niet herinneren dat toen ik nog nationale veldritten reed er werd afgelast om een beetje sneeuw of ijs. Dat was dan wel in de 80ties.
Zorro 28 december 2014 11:41
Ja maar deze cross wordt door de plaatselijke voetbalclub georganiseerd.
Tja voetballers confused smiley
Als er veel wind is, veel regen gevallen of er ligt sneeuw dan lasten voetballers hun wedstrijd af.
slappe hap
El Chaba 28 december 2014 13:18
Niks 'slappe hap'.
Het heeft alles te maken met het feit dat voetbal een totaal andere sport is waar klimatologische omstandigheden een veel grotere invloed kunnen hebben op het spel, anders gezegd, of dat er wel 'normaal' gevoetbald kan worden (de bal kan niet meer rollen, de lijnen zijn niet meer zichtbaar, etc.)
Velodroom 28 december 2014 17:00
Klöpp, maar verder niet zo snel happen als deze salamander ook snel doet. smiling smiley
Westfalen 29 december 2014 13:04
Nederland doet het niet slecht als je nagaat dat er slecht 10.000 licentiehouders zijn.
Koppi 30 december 2014 22:08
't Is niet zozeer de sneeuw ónder de bomen die het parcours die het daar in Vorden gevaarlijk zou kunnen maken, maar meer de sneeuw ín de bomen. Ooit, in de kracht van mijn leven, reed ik die cross ook eens, maar je moest toen slalommen om de naar beneden donderende takken te ontwijken die onder het gewicht van de sneeuw bezweken.
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen