Welkom! » Log in » Registreer een nieuw account

Zdenek Stybar wordt vader.

Gepost door Quarantanove 
Quarantanove 01 januari 2015 13:37
Brieske 01 januari 2015 14:43
Mijn god, dit soort topics vraagt niet per se om een stop van veldrijden topics maar een algehele ban voor de topicstarter.
Serieus, kappen met die propaganda en dominantie van veldrij gerelateerde shit

Groet
El Chaba 01 januari 2015 14:45
Andere Peter 01 januari 2015 15:17
Inderdaad. Het begint al met zo'n persbureau. Wat een prutartikel. Met baarmoederfoto erbij. Dat je dat dan hier nog eens extra onder de aandacht wil brengen kan ik alleen maar interpreteren als welbewuste provocatie. Een gerichte poging om deze site naar de knoppen te helpen. Een ander rationeel motief zie ik niet.
Sub Culture 01 januari 2015 15:27
Nog een paar weekjes geduld en dan kan dat hele veldrijden weer voor 9 maand in de koelkast tot het zijn wedergeboorte kent in de nadagen van 2015.
En kunnen wij weer praten/provoceren over het echte wielrennen.
JW 01 januari 2015 16:43
"..welbewuste provocatie ?.Een gerichte poging om deze site naar de knoppen te helpen..." ?

Het lijkt me te veel eer voor Quarantanove.

Zijn walging van het wegrennen (vooral waar dat een Nederlands tintje heeft), en zijn verafgoding van het modderrijden zijn zo langzamerhand zò repeterend dat nog maar weinig trouwe prikkers dit serieus zullen nemen.
Wie zich eraan ergert kan het ook negeren. Niets vervelender dan dat voor een provocateur. En liever dat, dan b.v. een ban, zoals Brieske opperde.

Ik prijs me nog steeds gelukkig dat het, dankzij Spaak, gelukt is het oude prikbord zo geruisloos voort te zetten. Zeker als ik zie hoe het oude prikborden van Startpagina is vergaan. niet alleen wielrennen, maar ook b.v. bij skiën.
Bij de lusten horen ook de lasten.
Velodroom 01 januari 2015 20:08
Yep, JW. En was het niet AP zelf, die aangaf, dat tegenover liefde juist onverschilligheid staat. Zou AP toch ook niet een beetje van Q. houden? smiling smiley
Andere Peter 01 januari 2015 20:28
49 laat mij dan ook volkomen koud. Ik zeg dan ook niets over hem. Ik vind het altijd maar vreemd dat mensen hier zo snel gezouten kritiek op een artikel of een post lezen alsof er iets over de prikker staat. Niets is minder waar. Hélemaal niets boeit mij aan die 49. Hij plaatst een artikel waarvan de onbenulligheid grenzeloos is. Daarvan trek ik de conclusie dat het ofwel geen rationeel motief heeft, ofwel dat het een rationele provocatie is.
Andere Peter 01 januari 2015 20:31
Ik zeg niet dat het zo is, ik zeg dat ik het zo alleen maar kan interpreteren en dat ik geen ander rationeel motief zie. Daarmee sluit ik niet uit dat er irrationele motieven zijn. Het lijkt mij bv goed denkbaar dat 49 zou lijden aan een familietrauma of verlatingsangst of penisnijd en hij zit natuurlijk sowieso met dat Calimerocomplex tav veldrijden. Dat zou best kunnen meespelen bij het plaatsen van zo'n bericht. Daar ging ik verder niet op in, want zoals ik al aangaf, die hele 49 boeit mij totaal niet. Wel vind ik het interessant om (voor mezelf) vast te stellen dat ik geen rationeel motief zie voor het plaatsen van zo'n bericht.



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 01/01/2015 20:33 door Andere Peter.
Anony 01 januari 2015 21:15
Stybar is anders wel véél meer wegrenner van veldrijder op dit moment. Tot daar mijn nuance.

Gefeliciteerd Styby!
Arsimo 01 januari 2015 21:21
49 wil veldritnieuws en dat doorsturen aan de wereld. Het aantal protagonisten in dat wereldje is echter zo klein dat elke trivialiteit die deze mensen in hun leven meemaken (al zal deze casus ongetwijfeld voor Stybar geen trivialiteit zijn) groot nieuws is voor 49. En dus wil hij die delen.

De vraag resteert of dit een rationeel motief betreft? 49 kan toch niet in de veronderstelling leven dat de rest alhier dergelijke berichten werkelijk interesseert? Of is hij zo verblind? Liefde doet dat tenslotte.
dvritm 01 januari 2015 22:23
Walnoot 02 januari 2015 10:39
Nu we toch op de man aan het spelen zijn, ik vind persoonlijk het bericht van de topic-starter een stuk interessanter dan 90% van jouw posts hier.
Zorro 02 januari 2015 14:43
Dus prive nieuws van wielrenners mag hier niet gepost worden?
Tenminste, dat hebben jullie liever niet heren?
Andere Peter 02 januari 2015 17:39
Jij speelt hier helemaal niet op de man.

* druipt teleurgesteld af *
Brieske 02 januari 2015 22:40
Zolang het niet echt een meerwaarde heeft hoeft dat van mij niet nee.
En de enige reden dat Stybar dan wel een topic waardig zou zijn volgens de starter is ook wel bekend.

Het forum zou een puinhoop worden als we voor iedere aanstaande vader een topic moeten bouwen, of voor iedere renner die een pauze inlast, of voor iedere koers die doorgaat, of voor ieder nieuw tenue, of als er een nieuwe nummer 1 op de ranglijst is...

Groet
El Chaba 02 januari 2015 22:43
Als je iets beter leest dan je neus lang is, zou je wel snappen dat het daar totaal niet om gaat. Ik ga het verder ook niet uitleggen dat is toch zinloos.
Spaak 03 januari 2015 09:33
Beetje een late reactie, maar alsnog van mijn kant. Veldritnieuws is prima, maar het is niet de bedoeling dat het hier een soort RTL Boulevard wordt voor topics die over de randverschijnselen van de sport gaan. Het is prima dat dat soort nieuwtjes gepost worden, maar dan in één centraal topic.

Ik heb dit de topicstarter ook duidelijk gemaakt, en vanwege het herhaaldelijk niet luisteren naar eerdere waarschuwingen ook een tijdelijke ban gegeven.
Leon 03 januari 2015 22:21
Spaak Schreef:
-------------------------------------------------------
> Veldritnieuws is prima, maar het is niet de
> bedoeling dat het hier een soort RTL Boulevard
> wordt voor topics die over de randverschijnselen
> van de sport gaan. Het is prima dat dat soort
> nieuwtjes gepost worden, maar dan in één
> centraal topic.

En hoe wil je dat dan doen? Een topic opstarten met "Renners die vader worden", dat na een maand onvindbaar op pagina 3 van het forum staat? Of wil je een sticky-topic maken dat altijd bovenaan staat? eye rolling smiley
Verder: als niet 49 maar iemand anders dit topic was gestart, zou er niemand moeilijk hebben gedaan. 't Is prima dat je als moderator zaken in de hand wil houden, maar dit lijkt me geen zinnige actie. Zo ongelofelijk storm loopt het hier nog niet, dus af een toe een komkommertopic ertussen lijkt me geen enkel probleem.
Brieske 04 januari 2015 00:17
Iemand die structureel irrelevante topics brengt, en daarmee een sub-onderdeel van dit forum wil laten domineren tov wielrennen.
Iemand die al jaren loopt te zieken tegen Nederlandse profs, altijd met hetzelfde irrelevante vervelende stokpaardje (iets met veldrijden) in wielertopics komt, iemand die hier volgens het gros geen meerwaarde heeft maar vooral irritant is. Iemand die datgeen waar de prikbord omgaat afblaft.
Dit alles al jaren structureel.
En daarnaast iemand die kennelijk niks doet met waarschuwingen van de moderator.

Tja, zo iemand verdient best een ban hoor, zelfs als jij hem niet irritant vindt.

Groet
El Chaba 04 januari 2015 03:02
Ik begrijp je reactie aan de ene kant wel, maar aan de andere kant weet je ook nauwelijks wat er precies speelt.
Het gaat niet zozeer om dit topic maar zoals Brieske terecht aangeeft om het totaalplaatje. Zeker tien reacties van hem zijn hier reeds verwijderd, vaak al na een paar minuten. Uitstekend werk van de moderator, maar helaas daardoor niet zichtbaar voor 95% van de prikkers die hier komen.
Leon 04 januari 2015 13:28
El Chaba Schreef:
-------------------------------------------------------
> Ik begrijp je reactie aan de ene kant wel, maar
> aan de andere kant weet je ook nauwelijks wat er
> precies speelt.
> Het gaat niet zozeer om dit topic maar zoals
> Brieske terecht aangeeft om het totaalplaatje.
> Zeker tien reacties van hem zijn hier reeds
> verwijderd, vaak al na een paar minuten.
> Uitstekend werk van de moderator, maar helaas
> daardoor niet zichtbaar voor 95% van de prikkers
> die hier komen.

Haha, ik kom "ietsje" langer op het prikbord dan jij, dus ik weet precies wat er speelt.
Verder beoordeel je mijn reactie verkeerd omdat je het nu specifiek op Quarantazoveel betrekt. Mijn post slaat puur op de reactie van Spaak m.b.t. het opstarten van triviale topics, en los van de irritatiefactor die t.a.v. Quarantazoveel speelt. Die tijdelijk ban kan ik op zich wel begrijpen, dus het stukje van Bries hierboven kan ik best onderschrijven.
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen