Welkom! » Log in » Registreer een nieuw account

Movistar versterkt zich met Anacona en Sutherland

Gepost door Heisenberg 
Heisenberg 29 september 2014 11:59
[www.nusport.nl]

Eigenlijk zonde dat de enige overgebleven Spaanse ploeg zich versterkt met buitenlanders. Zijn er momenteel echt zo weinig Spaanse talenten?
Cyclad 29 september 2014 18:37
In elk geval worden de Spaanse talenten niet gevonden. In de Ronde van de Toekomst en ook op het WK heb ik weinig goed jong Spaans werk gezien.
De structuur lijkt me momenteel ongezond in Spanje, als daar effort in wordt gestoken leeft het Spaanse wielrennen vast weer op, het kan niet zo zijn dat er ineens niets meer rondrijdt daar.
Blueprint 29 september 2014 19:28
Ze hebben natuurlijk nog behoorlijk wat Spanjaarden in de ploeg bij Movistar en de sponsor kijkt ook naar Zuid-Amerika. Sutherland is wel een bijzondere aanwinst, geen idee wat ze daar nou mee willen bereiken.
Walnoot 29 september 2014 20:17
Leuke knecht binnenhalen. Wat doet Kiriyenka er? En Dowsett?
Rudy t. 29 september 2014 20:18
Wat doet kyrienka er? Goeie vraag
Walnoot 29 september 2014 22:30
eye popping smiley Shit, LSD was nog niet uitgewerkt... had nog met mezelf afgesproken om niet te prikken tijdens het trippen...

Maar goed, deed, doet, maakt voor het argument op zich geen verschil. Gelukkig draait het in het wielrennen niet louter om commerciƫle motieven.
Pyama 29 september 2014 23:38
Sutherland via Neil Stevens? Best nuttige knecht voor beulswerk en team time trial. Reed bij Uhc nog aardige klassementen.
koos1 30 september 2014 17:50
Anacona lijkt me een renner die op verzoek van Quintana bij de ploeg is gehaald
Sutherland een opvallende transfer, geen idee wat voor 'taak' bij Movistar zal zijn
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen