Welkom! » Log in » Registreer een nieuw account

Cycle of Suspicion

Gepost door Velodroom 
Velodroom 03 januari 2015 01:43
Zoveel wanspoed had ik nu ook weer niet gelijk verwacht. grinning smiley Nee, niets persoonlijks of in relatie met welke wielrenner of wielrenster ook.
Eentje dan, dat me eerder gisteravond trof...

She was in the 'normal’ team jersey, and I found her a bit distant. She took her defeat very badly. But if she wasn't happy with me she would have said, 'Ciao Pauline.' Instead, I've extended my contract until 2016." smiling smiley

Maar het betrof de hele wielersport. Moet ik nu ineens weer een A3 poster boven mijn bed hangen?
Cycle of Suspicion, key connections in the epo era.

Maar gelukkig, de poster ging voornamelijk over de goeie, oude tijd en nog een beetje over recent.
Voor er weer zo'n poster (totaal nieuw dus) samengesteld kan worden schrijven we het jaar 2050.



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 03/01/2015 01:44 door Velodroom.
Massimo 03 januari 2015 07:46
Is er iemand, wellicht de TS zelf, die enige uitleg kan geven over het hoe en waarom van dit topic?
Sub Culture 03 januari 2015 08:43
Ik vermoed iemand die niet zo vertrouwd is met het prikbord en reageren op een topic verwarde met een nieuw topic openen.
Goozzer 03 januari 2015 12:38
Het draait, vermoed ik, om dit artikel: [www.sportingintelligence.com]

Velodroom 03 januari 2015 13:34
Wanspoed grijpt natuurlijk terug op de wens voor 2015 van onze gewaardeerde Bromertà geïnspireerd op Nietzsche. Opdat wij betere mensen kunnen worden....

Het tafereeltje in cursief geschetst vond ik terug in Cycling News, dat kopt met (Pauline) Ferrand-Prévot hints at rivalry with Vos.
Beiden zaten en zitten nog steeds in dezelfde RaboLiv ploeg en Pauline Ferrand-Prévot werd onlangs wereldkampioene op de weg.

De A3 poster Cycle of Suspicion werd al uit de doeken gedaan door de immer nuchter blijvende Goozzer.

Op de vraag van Massimo laat ik iemand maar cryptyisch antwoorden: "Don't ask me nothing about nothing, I just might tell you the truth".
Prikdude 05 januari 2015 23:11
Prikdude 05 januari 2015 23:21
Wel een mooi postertje. Mis bij Gerolsteiner wel een en ander en zo te zien is het een kwestie van tijd dat er van Nibali, Rodriguez, Froome en Wiggins zaken naar boven gaan borrelen.
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen