Welkom! » Log in » Registreer een nieuw account

Op NPO3 21:50 uur. Stop at Nothing: The Lance Armstrong Story (2014)

Gepost door Bromertà 
Bromertà 08 januari 2015 12:24
Australië / Verenigd Koninkrijk / Verenigde Staten / Nieuw-Zeeland / Italië / Frankrijk
Documentaire / Thriller
104 minuten

geregisseerd door Alex Holmes
met Lance Armstrong

Armstrong (1971) won de prestigieuze Ronde van Frankrijk zeven keer op rij, alvorens uit de resultaten geschrapt en levenslang geschorst te worden wegens dopinggebruik. Intussen had hij wel miljoenen verdiend aan lucratieve marketingdeals. Mensen uit zijn entourage getuigen over zijn veelvoudig gepleegde meineed, intimidatie van getuigen en andere facetten van zijn dopinggebruik en -proces.

donderdag 8 januari, 21:50 uur op TV (NPO 3)

[www.moviemeter.nl]
marsman 09 januari 2015 09:22
Documentaire / thriller.......the finger smiley
Bromertà 09 januari 2015 13:00
Als in een docu de hoofdrol wordt vertolkt door een moederskind waar Hitchcock Norman Bates uit geboetseerd zou kunnen hebben, met bovendien veel te veel macht, veel te weinig talent, dat ter compensatie langs Frankensteinsiaanse weg opgevoerd moest worden en dat koste wat kost z'n leugen in stand wist te houden dan mag je wat mij betreft spreken van een thriller: alles voor mammie om de afwezige pappie te compenseren. Zelfs over de oorzaak van z'n eigen kanker kan ie tot op de dag van vandaag niet eerlijk zijn. Zijn geldingsdrang was groter dan z'n sneue brein. Als held met de zelfgecreëerde allure van een hemelse verlosser droop ie af naar de goot als minst geliefd persoon op deze door godverlaten fietsplaneet.
Velodroom 09 januari 2015 13:01
Niet vanaf het begin gekeken. Viel echter met de neus in de boter bij "Il est sur les jus". De wereld waant zich even "Je suis France`.
Enige tijd gekeken, maar ik kreeg toch veel last van déjà-vu flashes en op een gegeven moment ook last van een stemmetje in mijn oor, dat zei "Eva is on air".

Het wordt nu binnenkort uitkijken naar de nieuwste doc/thriller met de veelbetekende titel: "The story of the monk, seduced away from letting his hair grow".
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen