Welkom! » Log in » Registreer een nieuw account

Maas "The Monk" van Beek

Gepost door Riccardo Fortuna 
Riccardo Fortuna 19 januari 2015 11:57
[www.kickstarter.com]

Hoeveel hebben jullie al gedoneerd? Ik zit te twijfelen tussen 30 (dan krijg je "our eternal love"winking smiley of 100 (dan krijg je "our eternal grateful)



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 19/01/2015 11:57 door Riccardo Fortuna.
Velodroom 19 januari 2015 13:07
Volgens mij zijn de donaties bestemd voor de filmmaker(s) om de reis naar Aguascalientes te kunnen bekostigen.
Laat ze lekker zelf dokken. Ze hopen immers met deze film een Oscar te winnen.
Ben 19 januari 2015 13:30
Nog niet gedoneerd, zit te twijfelen tussen twee buitenbanden en eeuwige dankbaarheid.
Von Kármán 19 januari 2015 13:30
Tja, laat die man dat lekker zelf betalen, lijkt me zo, jullie betalen mijn vakantie toch ook niet?
Von Kármán 19 januari 2015 13:30
@Ben,
rhino's of grifo's?
Ben 19 januari 2015 13:32
Rhino's, het zwaarste profiel.
Hoeveel gram moet erin? Ik dacht 1 kilo en 150 gram lucht. spinning smiley sticking its tongue out
Velodroom 19 januari 2015 14:13
Wat de trailer en de film later natuurlijk "Oscarrijp" maakt is al na 58 seconden te zien. De drie honden op een rijtje, die de indringer dringend toespreken.
Vergeet dat hondje van Boer zoekt Vrouw nu maar. smiling smiley
veluweracer 19 januari 2015 15:47
Met deze poging van M van B zet hij Mexico wel weer even op de kaart. Daar zal dan het Mexicaanse ministerie van Toerisme toch wel aan bij willen dragen.
Velodroom 19 januari 2015 19:25
Maas zegt met een "griep in zijn lijf" vanmorgen de beruchte Cateye CS-1000 te hebben beklommen. Heel gemakkelijk 400w met rpm 75.
M.a.w. hij suggereert daarmee, dat als hij dat een uur volhoudt (met zijn tengere lijf uiteraard) hij het WUR gaat verbeteren.

Als ik het me goed herinner, heb ik er in de vorige eeuw ook een tweetal versleten.
Als puur trainingsapparaat en dus niet gelet op de validiteit van de metingen, was en is dit werkelijk een pracht apparaat, want met gebruikmaking eigen fiets.

Destijds deed ik wel eens maximaaltesten van 100W tot 760W, d.w.z. elke minuut met 20W verhogend (snelle rekenaars hebben al 34 min. op hun voorhoofd staan) en ik eindigde met een HF van net boven de 150, dus nog niet tot het gaatje. Het 4 min. finish gemiddelde was dus 730W.

Wie immer Ohne Gewähr.

Ik ging er destijds maar van uit, dat "mijn" Cateye CS-1000 een validiteit had van zeg maar 0,6.
Goozzer 19 januari 2015 22:45
Prachtig. Met zulk soort machtsvertoon had de wereld er vermoedelijk toch anders uitgezien...
Velodroom 21 januari 2015 20:05
Gaat de poging van de Monk nog wel door? De UCI heeft nog niet formeel bevestigd.

Maas is door allerlei ontberingen, ik mag wel zeggen, heel ruim afgevallen.

Hij mag nu ingedeeld worden bij de hemelbestormers van de wielrennerij, de bergbeklimmers. Zit Maas in gedachten daarom nog steeds bij de professor, die ooit schreef over het klimmers verdriet en die in zijn analyse van het WUR achter derny's zo de nadruk legde op het voortdurend moeten "klimmen" bij het in den rondte rijden?
Blueprint 22 januari 2015 14:05
Gaat hij dan de Vuelta van 2016 winnen?
JW 23 januari 2015 09:05
De UCI wil niet meewerken omdat Maas geen biologisch paspoort heeft, schijnt het laatste nieuws.
Velodroom 23 januari 2015 10:45
Blueprint Schreef:
-------------------------------------------------------
> Gaat hij dan de Vuelta van 2016 winnen?

Als Maas afvalt van 74 naar 64 kg mag ik hem dan indelen bij de bergbeklimmers? smiling smiley En het begrip hemelbestormer past niet bij Maas? En die professor heeft in het verleden inderdaad met Maas samengewerkt.
Velodroom 23 januari 2015 10:48
Velodroom 23 januari 2015 11:00
Voer voor juristen.
Noodzaak van een biologisch paspoort voor een geldige werelduurrecord poging wordt alleen beschreven in het ABP. Niet in de reglementen. Desondanks...

ABP
Velodroom 23 januari 2015 14:36
Best grappig of toch niet. Gratis epo happen is net zoals gratis koek happen (zelfs niet meer bij Willy) toch niet meer van deze wereld.
Een biologisch paspoort met alle feilen wellicht (ik ben geen expert, daarvoor hebben we anderen hier) is er toch niet voor niets.
Velodroom 23 januari 2015 22:04
Onderstaande schreef Fred Velodroom op 30 december alhier:

Toch nog een foutje ontdekt. Hij heeft weliswaar geen cent te makke, maar hij zit wel in de pool van het biologisch paspoort UCI.
Want zou dat niet het geval zijn, dan is hij in overtreding bij een formele WUR poging.
Of zou het Land van Barneveld door de UCI als apart land worden beschouwd?
Ik beschouw hem natuurlijk wel als een prof.

Walnoot 30 december 2014 17:30
Is dit intussen niet al een tijdje spam, moderator?

Had onze welgemutste Walnoot niet beter kunnen schrijven: "Hé, Fred, je lult uit je nek". grinning smiley
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen