Welkom! » Log in » Registreer een nieuw account

The Road Ahead

Gepost door Velodroom 
Velodroom 27 januari 2015 13:02
LA

The Road Ahead verwijst naar de documentaire van 29 januari a.s. op de BBC
malheur 27 januari 2015 16:41
Voor mij verwijst het met name naar de meest schandalige muzikale jatpartij die ik ken:

[www.youtube.com]

[www.youtube.com]

Dit soort types komen er bij Petrus geheid niet langs.
malheur 27 januari 2015 16:44
Vooral het besef dat die bagger op menig begrafenis uit de woofers heeft geknald doet me het plaatsvervangende angstzweet uit de porien kletteren.



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 27/01/2015 16:57 door malheur.
malheur 27 januari 2015 16:50
Hoewel de manier waarop die gore Grieg de arme Juggernaut genaaid heeft het bijkans nog overtreft:

[www.youtube.com]

[www.youtube.com]
Clavan 27 januari 2015 17:55
Dat is inderdaad wel het slechtste wat Nederland ooit voortgebracht heeft. Alhoewel Ten Sharp ook in de buurt komt
El Mik 27 januari 2015 18:57
Velodroom 27 januari 2015 20:34
Om deze "bagger" waarde vrienden, ik bedoel dit ten aanzien van mijn LA topic, te kunnen verwerken, heb ik maar meteen CITY to CITY opgezet.
"Toch niet die plagiaat band, die ik al opvoerde", hoor ik Malheur al zeggen

KIjk, Malheur. Als je het dan toch over plagiaat wilt hebben, dan moet je bij het begin beginnen.
De naam van de band City to City zal toch zeker wel verwijzen naar één van de allermooiste pop elpees uit de geschiedenis: namelijk City to City van Gerry Rafferty, met all-time klassiekers zoals The Ark, Baker Street, City to City, Island met een onwaarschijnlijk mooi muzikaal intro en de rest is ook niet misselijk.
De LP sluit af met een schitterend ritmisch nummer, al is het wel wat bitter, maar niemand kan er omheen: "Everybody is going one way", oftewel the Road Ahead.

On topic: Het interview in ingekorte versie al gezien: ca 11 min. Strakke cameravoering met vrijwel steeds het gezicht van Lance in beeld. Je moet dan wel van dat koppie houden.

Ik heb de link maar niet gegeven, want de BBC gaf aan: This story contains language you may find offensive. grinning smiley
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen