Welkom! » Log in » Registreer een nieuw account

Tony Martin: "Tom Dumoulin kan mij ooit verslaan"

Gepost door El Chaba 
El Chaba 27 januari 2015 20:00
[www.wielerflits.nl]

Tony Martin: "Tom Dumoulin kan mij ooit verslaan"

Tony Martin staat te boek als één van de beste tijdrijders van het moment. Op het WK werd hij tweede achter Bradley Wiggins, maar kon hij Tom Dumoulin nog afhouden van het zilver. Hij verwacht dat de Nederlander hem in de toekomst zal verslaan.

"Hij is jong, heeft veel talent en kan nog veel beter worden de komende jaren", zegt de renner van Etixx-Quick-Step tegenover Biciciclismo. "Hij heeft het gat echter nog niet gedicht. Ik ben benieuwd hoe dat zal vorderen in de toekomst."

Toch ziet de drievoudig wereldkampioen onze landgenoot als zijn grote concurrent. "Hij heeft het potentieel om mij te verslaan. Hij is een groot tijdrijder, maar we zullen zien. Misschien gaat hij zich wel richten op het rondewerk."

2015
Dit jaar richt Martin zich opnieuw op de Tour de France en het WK Tijdrijden. "Dat zijn de twee hoogtepunten van het jaar. Er ligt de kans om het geel te pakken in de Ronde van Frankrijk, dat is iets wat me nog niet gelukt is."

De Duitser begint zijn seizoen in de Dubai Tour. Daarna rijdt hij de Ronde van de Algarve, Parijs-Nice, de Ronde van het Baskenland, de Amstel Gold Race, de Ronde van Romandië, het Critérium du Dauphiné, het Duits kampioenschap en de Tour de France.
Eddy Veen 27 januari 2015 20:21
Erg vriendelijk van Tony om Tom zo een hart onder de riem te steken.
malheur 27 januari 2015 21:00
Ja, de kwaadaardige genen zijn er in een bepaalde periode goed uitgefliterd daaro...
Carlos Danger 28 januari 2015 00:54
Bij jou kennelijk niet.

Der Tony ist ein nette bursche.
Eazster 28 januari 2015 12:41
Potverdomme der Tony wil ook dat gele Tricotje in Utrecht .Die is eigenlijk gereserveerd voor Dumoulin of Boom.
Eddy Veen 28 januari 2015 18:02
El Chaba 28 januari 2015 18:55
Ein netter Bursche.
Andere Peter 31 januari 2015 02:52
Non-bericht. Journalist wil een stukkie en vraagt naar de bekende weg. Geïnterviewde heeft maar één realistisch antwoord als optie open. Of had je soms verwacht: ''Die malle Dumoulin kan er geen hout van. Dat wordt nooit wat. Als er nu eentje is van wie ik zeker weet dat hij mij nooit zal kloppen, dan is hij het wel?''

Kijk, dán zou het een berichtje waard zijn geweest.
malheur 01 februari 2015 09:32
Ganz genau. Obligaat naadlikkertje, hoppa, wegfilen en sraks maar eens de eerste tijdritten uitchecken.
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen