Welkom! » Log in » Registreer een nieuw account

Cadel Evans Great Ocean Road Race (1.1)

Gepost door Massimo 
Massimo 31 januari 2015 16:25
Vannacht de eerste editie van deze koers en gelijk ook de laatste wedstrijd die Cadel Evans zal rijden.

Startlijst: [www.procyclingstats.com]

Finish rond 5.00 ongeveer.

Liveticker: via Twitter waarschijnlijk

Favorieten: ik hou het op een sprintje van een uitgedund peloton, Caleb Ewan of zo.
ton duk 01 februari 2015 04:49
Nog 45 km...Een Drapac en nog 2 licht vooruit...
ton duk 01 februari 2015 07:04
Meerman wint... Voor Simon Clarke en haas
nachtwacht 01 februari 2015 08:42
De wedstrijd was een reclame voor het rijden met ploegen van zes man en zonder oortjes. 80 km finale, waaiers, chaos en een continu wisselend wedstrijdbeeld. BMC was de enige ploeg die af en toe iets van controle had, maar het was voornamelijk ongecontroleerd en een erg leuke wedstrijd om te volgen.
JW 02 februari 2015 10:51
Toch vrij onopvallend afscheid van een groot renner.

Het palmares van Evans is indrukwekkend.
Nog meer opvallend is dat hij in de periode waarin hij zijn successen boekte nooit aan doping gelinkt is.
Niet toevallig boekte hij zijn grootste successen in de periode dat de strijd tegen doping veel toppers van hun voetstuk liet tuimelen. Of tot meer voorzichtigheid dwong.
sijbriskie 02 februari 2015 11:58
Mijn meest dierbare herinnering aan Cadel is toch wel toen hij de camera een kopstoot gaf in een vlaag van heerlijke overspannenheid.
Massimo 02 februari 2015 15:14
In dat kader vond ik die met z'n hondje en de tientallen journalisten ook wel leuk.
JW 02 februari 2015 16:33
Het was een zonderling.
Heel lang kon ik weinig waardering voor hem opbrengen.
Toen al die helden, zoals Basso, Valverde, Vino etc., van hun voetstuk tuimelden kreeg ik meer waardering voor hem. Zijn "eigen aardigheden" waren daarbij geen beletsel winking smiley
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen