Welkom! » Log in » Registreer een nieuw account

Bauke neemt het vak eindelijk serieus

Gepost door Cecchini 
Cecchini 08 februari 2015 12:30
Bauke op twitter

125 km on the TT bike. A well deserved weekend!

Lucho Herrera 08 februari 2015 13:37
Mollema heeft in het verleden al bewezen heel behoorlijk tegen de klok te kunnen rijden. Na het debacle in de laatste tijdrit van de tour wordt nu gedaan alsof Bauke nog nooit serieus op een tijdritfiets heeft getraind. En ook geldt dat niet alleen Mollema problemen had met de tijdritfiets. Kelderman heeft er in de Giro vorig jaar ook over geklaagd. En Clement kon niet wachten totdat hij op zijn nieuwe Scott kon rijden bij IAM cycling.
Eddy Veen 08 februari 2015 18:00
In de Tour van 2013 eindigde hij als 11de voor renners als Talansky, Valverde en Contador en slechts twee plaatsen achter Dumoulin. In de Ronde van het Baskenland 2012 werd hij tweede achter Samuel Sanchez, voor Tony Martin.
Eazster 09 februari 2015 10:58
Klopt hij heeft goede tijdritten gereden. Ook in Zwitserland 2013 heel behoorlijk kan ik me nog herinneren. Al was die tijdrit net zoals die van Baskenland in 2012 verre van geheel vlak.
Andere Peter 09 februari 2015 17:26
11e in de laatste tijdrit in de Tour zegt me niet zoveel over tijdrijderscapaciteiten. Dat is vooral een inhoudstest. Wie is er op dat moment in die Tour nog goed? En wie heeft nog iets om volle bak voor te rijden? Dat laatste zijn er zelden meer dan 20.



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 09/02/2015 17:27 door Andere Peter.
El Mik 09 februari 2015 18:52
Mollema werd in beide tijdritten die ronde 11e en aangezien Eddy zegt dat hij voor Contador eindigde gaat het overduidelijk om de 1e tijdrit, want in de 2e tijdrit werd Contador 2e.
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen