Welkom! » Log in » Registreer een nieuw account

Boogerd & Hoogerland bij DWDD

Gepost door Cyclinfo 
Cyclinfo 09 februari 2015 19:06
Zometeen bij De Wereld Draait Door: Boogerd en Hoogerland over het nieuwe Roompot team.



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 09/02/2015 23:31 door Cyclinfo.
Erik S. 09 februari 2015 19:34
Toch jammer dat het doping veleden van Boogerd veel meer tijd kreeg dar de nieuwe ploeg...
Velodroom 09 februari 2015 19:58
Mooi, dat Boogerd Mathijs pareerde. "Realistisch en hij zegt wel hoe het is".
lodjan 09 februari 2015 20:11
Ik ben die verhalen van en over Armstrong en Boogerd ('iedereen deed het') toch ook wel een keer zat. Armstrong, en Boogerd in het NL- milieu, deden het op een andere schaal (en manier) dan hun generatiegenoten. Het verhaal van Armstrong mag bekend zijn. Boogerd ging veel verder dan de rest van het NL-peloton. De andere Nederlanders waren amateurs op doping gebied vergeleken met Boogerd. Hij won de etappe naar La Plagne met het verse bloed van broer Rinie en was na (bi)atleten de eerste wielrenner in Wenen (geïntroduceerd door Simon Vroemen). Door hem zijn Leinders, Rasmussen en Menchov daar weer terechtgekomen. Boogerd heeft dankzij doping een hele mooie carrière kunnen uitbouwen en is voor zijn dopinggebruik nooit gestraft.
lodjan 09 februari 2015 20:13
Cecchini 09 februari 2015 20:21
Saai itempje. van Nieuwkerk die het nog steeds over doping heeft, flauwe grapjes maakt over de naam Roompot en nog nooit had gehoord van de Ster van Besseges, en bij de term op de kant rijden al wilde ingrijpen omdat hij bang was dat de kijkers zouden afhaken, terwijl bij hem de moeilijkste wetenschappelijke onderwerpen bij tijd en wijle worden besproken met Govert Schilling en Robert Dijkgraaf alsof een jongen zoals ik met een HAVO diploma dan allang niet ben weggezapt. Nee ik denk niet dat vanavond er veel liefhebbers voor de wielersport zijn bijgekomen..
testa della corsa 09 februari 2015 20:37
Helemaal eens met Iodjan. Zelf zal ik nooit meer naar een optreden van Boogerd kunnen kijken zonder daar aan te denken.
Eddy Veen 09 februari 2015 20:47
Ik vermoed dat DWDD Mathieu van der Poel aan tafel had willen hebben, maar dat dat is mislukt,
Leon 09 februari 2015 21:15
Vanavond, met deze fiets:
malheur 09 februari 2015 21:35
Mooi gezegd weer thumbs up
Velodroom 09 februari 2015 21:37
Vandaar dat hij zijn baard heeft afgeschoren. Intussen zijn de verhalen en vooral beelden uit Aguascalientes van dien aard, dat NPO pas kan uitzenden als er nog maar 49 kijken. sad smiley
JW 09 februari 2015 21:57
Ik snap sowieso niet dat er nog mensen naar dit soort waardeloze programma's kijken.
Eddy Veen 09 februari 2015 23:03
Het was een waardeloos onderwerp in een programma dat bij tijd en wijle best de moeite waard is. Het onderwerp over de Rembrandtexpositie in het Rijksmuseum laatst was m.i. zeer boeiend.
Tinuz 09 februari 2015 23:28
Matthijs van Nieuwkerk is een grijsgedraaide ijdeltuit, zoals er meer van rondlopen in het TV wereldje.
Prikdude 09 februari 2015 23:50
lodjan Schreef:
-------------------------------------------------------
> Boogerd heeft
> dankzij doping een hele mooie carrière kunnen
> uitbouwen

Godverdomme, godzijdank! Lang leve doping!
sijbriskie 09 februari 2015 23:56
Boogerd had inderdaad heel veel over voor zijn passie.
Prikdude 09 februari 2015 23:58
"Zeg, Kurt (Van de Wouwer - red), hoeveel transfusies heb jij nou per seizoen? Weet wel dat iedereen gebruikt maar krijg er toch maar niet echt vat op en wil ook onderdoperen."
Prikdude 10 februari 2015 00:03
Verdoeme! De DWDD hoort er toch primair te zijn voor wielrenwerving.

Dat ze wat positiever (of lees: minder (hoe schraal ook) kritisch) staan ten opzichte van wetenschap en dergelijken vind ik wel te behappen al kun je wel je vraagtekens zetten bij Windhaan van Nieuwkerk, die in Holland Sport toch vaker een weldegelijke passie leek te hebben voor de sport.

Niet gezien, overigens, natuurlijk.
veluweracer 10 februari 2015 01:07
DWDD is voor gutmenschen en andersoortig fout volk die zich gewillig laten indoctrineren door verachtelijke volksverlakkers die uitgerangeerd zijn in de politiek.
Velovibes 10 februari 2015 02:17
In Holland Sport was het Wilfried de Jong die zijn passie voor het wielrennen liet zien. Matthijs speelde een goede rol in Holland Sport, waar het programma interessanter van werd vond ik, maar hij heeft nooit passie voor de wielersport gehad. Matthijs met zijn eigen show wordt trouwens heel gauw oninteressant omdat hij zichzelf te centraal stelt. Hij kan zichzelf niet wegcijferen, iets waar Wilfried heel goed in is. Wilfried haalde het beste in hem naar boven, die twee zouden weer samen programma's moeten maken.
rustdag 10 februari 2015 08:24
Ik snap niet dat Boogerd daar elke keer weer gaat zitten. Hij blijft hier toch op terug komen.
veluweracer 10 februari 2015 09:28
rustdag Schreef:
-------------------------------------------------------
> Ik snap niet dat Boogerd daar elke keer weer gaat
> zitten. Hij blijft hier toch op terug komen.

En dan die kwijlebabbel nog vaker met zijn door de propaganda verziekte infantiele geest op de treurbuis zien? Nee, dank u vriendelijk.
Laat Wilfried maar alleen een mooi programma maken.
veluweracer 10 februari 2015 09:29
Bovenstaande reactie slaat op de reactie van Velovibes.
Quarantanove 10 februari 2015 19:09
Ja en dat zijn er talloze male meer dan die het wegwielrennen zo intensief volgen die vele kijkers van dit soort progammma's vragen zich misschien wel op dezelfde manier af wie er nog naar het wielrennen kijkt.
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen