Welkom! » Log in » Registreer een nieuw account

Nog één keer dan.Wout Poels solo in Vuelta Ciclista al Pais Vasco 2014 - Stage 4

Gepost door veluweracer 
veluweracer 10 februari 2015 14:02
Zijn enige zege vorig jaar waar hij alleen over de streep kwam. En wat voor een. Hij won met de ploeg ook de TTT in T-A.

[www.youtube.com]



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 10/02/2015 14:08 door veluweracer.
Cecchini 10 februari 2015 21:58
Doe die etappezege van Gesink in Zwitserland tig jaar geleden er dan ook maar bij. Melancholia TV zeg maar.
El Mik 10 februari 2015 22:02
Hij had al een zege op de Angliru en Monte Zoncolan kunnen/moeten hebben sad smiley

edit. Poels dus



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 10/02/2015 22:03 door El Mik.
Pyama 11 februari 2015 19:56
Leg eens uit meneer de mik?
El Mik 11 februari 2015 20:48
Op de Angliru in zijn doorbraak Vuelta koos hij er voor bij Wiggins en Froome te blijven toen Cobo ging, uiteindelijk werd hij 2e achter dezelde Cobo Hij had wellicht met Cobo meegekund, kwam toen ook over de streep met slaande beweging op zijn stuur en zei toen achteraf ook dat er misschien meer in had gezeten. Zelfde geldt voor Froome overigens, die is daar ook te lang bij Wiggins gebleven wat hem waarschijnlijk de Vuelta heeft gekost.

Op de Zoncolan vorig jaar moest hij knechten voor Uran en kon niemand volgen behalve Uran en Quintana. Als hij daar voor eigen kans had mogen rijden en in die enorm grote kopgroep was mee geslopen had ik het nog wel willen zien.

Maar goed, als telt niet.



2 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 11/02/2015 20:50 door El Mik.
Walnoot 12 februari 2015 09:31
Wel zonde inderdaad. Overigens had ik ook goede benen in die rit over de Zoncolan die Rogers won. Als ik daar op vijfhonderd meter van de streep op mijn fiets was gesprongen en in zijn wiel was gaan zitten, was er een meer dan aardige kans geweest dat ik hem er op had gelegd in de sprint!
JW 12 februari 2015 19:43
Poels mag in Oman kopman gaan spelen voor Sky.
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen