Welkom! » Log in » Registreer een nieuw account

Wiggins en de no-needle policy

Gepost door Roger de Wael 
Roger de Wael 10 februari 2015 17:50


Meteen oppakken en verhoren die man!
Massimo 10 februari 2015 17:56
En die baard is volgens Geert Wilders en zijn droeftoeterige bange volgelingen ook verdacht.
Slimmerd 10 februari 2015 18:00
Die baard mag er pas vanaf wanneer hij die kassei in april heeft gewonnen!
Inigo 10 februari 2015 18:08
Die mag nog wel wat wintervetjes kwijtraken
Sub Culture 10 februari 2015 18:52
Die sleeves in de sportwereld zijn schering en inslag.

Ik verbaas mij er steeds weer over in de voetballerij hoe jonge jongens al op zeer jeugdige leeftijd de armen vol hebben getatoeëerd.

Ieder zijn lichaam zeker.
Zorro 10 februari 2015 20:30


Sir Bradley Wiggins zal de derde rit in de Ronde van Qatar rijden op een Pinarello Dogma F8 in een speciaal design dat zijn carrière viert, met verwijzingen naar zijn titels op de Spelen, het Brits kampioenschap en het WK tijdrijden.

De derde rit in de Ronde van Qatar is dan wel een tijdrit van 10,9 km op het Losail International Race Circuit maar die wordt wel afgelegd op gewone wegfietsen. Pinarello maakte van de gelegenheid gebruik om aan Wiggins (Team Sky) een custom Dogma F8 te overhandigen die zijn carrière eert. Op de bovenbuis staat een gouden afbeelding van hem naast de Union Jack en het WK-logo. Die verwijzen naar zijn huidige Britse, WK- en olympische titel als tijdritkampioen. Andere afbeeldingen verwijzen naar zijn Tourzege in 2012 en pistetitels op de Olympische Spelen en WK's.

Pinarello zal een gelimiteerde reeks van deze frames uitbrengen voor de consument. Wiggins zelf zal dit frame enkel gebruiken voor die ene rit in Qatar.
Tinuz 10 februari 2015 23:38
Die lelijke tattoo zat er wel aan te komen toen ik vorig jaar in de Ronde van Californie plots een vlek op zijn arm zag staan...
Tatoeages zijn hedentendage typisch voor verwarde topsporters, met name voetballerts, die niet weten wat ze met hun status en 'succes' aanmoeten, en in een soort psychose schieten. Het is een uiting van verwarring en angst, al die tatoeages.
Carlos Danger 11 februari 2015 01:38
Ach, het is komen overwaaien uit de NBA, maar ik denk dat zo'n spelertje als Dempay wat meer tijd zou doorbrengen op het trainingsveld en wat minder in de tatto-saloon, hij een betere voetballer zou zijn. Dat mag natuurlijk niemand tegen hem zeggen, want dan word ie verdrietig en onzeker en zijn zaakwaarnemer boos en die eist dan terstond een transfer naar een Europese topclub, waar zijn pupil dan echter snel ten onder gaat en al snel tijd heeft voor nog meer lichaams-schilderingen.
GillesEmanuel 11 februari 2015 09:44
Haha Carlos Danger. Je hebt echt geen idee waar je over praat he? Een van de fitste en meest gedreven voetballers van de Nederlandse velden als voorbeeld stellen? Als je een Royston Drenthe of Maceo Rigters zou noemen?

Ik moedig deze heerlijke controversiële look van Wiggo aan, beter dan al die koorknaapjes die braaf ja en amen zeggen.
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen