Welkom! » Log in » Registreer een nieuw account

Gesink met 2e garnituur naar de Ronde Algarve

Gepost door ton duk 
ton duk 14 februari 2015 11:03
Terwijl de kopmannen Kelderman en Hofland volgende week starten in Spanje , mag Gesink met deze ploeggenoten gaan rond fietsen sad smiley

De selectie van Team LottoNL Jumbo: Sep Vanmarcke, Robert Gesink, Tom van Asbroeck, Kevin de Weert, Paul Martens, Robert Wagner, Bram Tankink en Maarten Wynants.

gr Ton DUK
JW 14 februari 2015 11:20
Van Kelderman en Hofland wordt dan ook gehoopt/verwacht dat ze mee kunnen doen voor de prijzen.
Gesink zal de Algarve vooral gebruiken om verder in vorm te komen.

Overigens klinkt "2e garnituur" m.i. een beetje oneerbiedig.
Stuk voor stuk prima renners. De Weert zullen we waarschijnlijk dit jaar wel vaker aan de zijde van Gesink zien.
Ik ben ook benieuwd of Van Asbroeck zijn sterke optreden in 2014 een vervolg kan geven.
Cyclad 14 februari 2015 12:03
Sep Vanmarcke 2e garnituur? Ton, foei toch!
Cyclad 14 februari 2015 12:04
Ik verwacht niet zo heel veel van Van Asbroeck in de wedstrijden die er echt toe doen.
rustdag 14 februari 2015 12:08
De groep Gesink gaat daar ook op wedstrijd trainings kamp. dat heeft in alle kranten gestaan.
Snorfietser 14 februari 2015 12:16
Ik sluit mij volledig aan bij JW.
lodjan 14 februari 2015 12:24
Ton Duk (hup HOL.NL) bedoelt natuurlijk dat Gesink met de buitenlanders op pad moet. Tankink is een halve Belg, maar zou eigenlijk ingewisseld moeten worden voor Bennett.
JW 14 februari 2015 13:13
Mijn verwachting is dat het voor hem een overgangsjaar wordt, waarin hij aan het hogere niveau moet wennen.
Leon 14 februari 2015 13:26
Cyclad Schreef:
-------------------------------------------------------
> Ik verwacht niet zo heel veel van Van Asbroeck in
> de wedstrijden die er echt toe doen.

Hoe vaker je dat rond bazuint, hoe hoger mijn verwachtingen van TvA worden...
Quarantanove 14 februari 2015 14:35
Die is toch zelf ook gewoon niet meer dan tweede garnituur.
Sub Culture 14 februari 2015 14:45
ooow snaap.

Help de helft van de ploeg bestaat uit Belgische renners, helleuup.
Tinuz 14 februari 2015 17:10
Tot nu toe is Lotto.nl erg bleekjes.
Cyclad 14 februari 2015 18:02
Ik hoop dat je gelijk krijgt.
Massimo 14 februari 2015 18:07
En dat is ook niet vreemd aangezien ze alleen de TDU hebben gereden.
Ron Meijers 15 februari 2015 11:15
Misschien niet naam voor naam het team dat je naar de Tour zou afvaardigen, maar '2de garnituur'?
Pyama 15 februari 2015 11:52
Tsja waarschijnlijk is dit meer dan 50% van het Tourteam, dus dat zegt genoeg over de mening van Ton winking smiley.
Eazster 15 februari 2015 14:07
Mij lijkt van Asbroeck juist wel een goede aankoop. In dit soort rondjes al wat overwinningen proberen te pakken om de druk er wat af te halen voor het latere sezioen. Eigenlijk niets anders dan wat Bos ook deed in eerdere jaren. Met het oog op vorig jaar mag het duidelijk zijn dat van Asbroeck wel het een en ander kan winnen en heeft ook nog een behoorlijke groeimarge. Kan verder ook nuttig zijn voor Vanmarcke in de Vlaamse Klassiekers.
Van Gesink verwacht ik nog niet heel erg veel hier ,heeft ook aangegeven puur voor wedstrijdritme op te doen.
ton duk 15 februari 2015 14:50
Pyama Schreef:
-------------------------------------------------------
> Tsja waarschijnlijk is dit meer dan 50% van het
> Tourteam, dus dat zegt genoeg over de mening van
> Ton winking smiley.

Je mag dan hopen dat de sponsoren daar een stokje voor gaan steken...
gr Ton DUK
Pyama 15 februari 2015 17:04
Haha wie weet. Maar Gesink, Vanmarcke, De Weert, Wynants en Tankink zullen best een grote kans maken.
Plus Ten Dam, Kelderman, Kruijswijk en uhm Tjallingii... Maar daar komen vast nog genoeg topics over.
JW 16 februari 2015 09:19
Met iets in die richting heb je m.i. een prima ploeg voor de Tour.
Dennis 16 februari 2015 10:55
Waarom hebben ze eigenlijk buiten de tour down under nog niets gereden. is dat een eigen keuze geweest...
El Mik 16 februari 2015 10:58
Deels wel, deels niet.

Niet uitgenodigd voor de zandbak en dat ze niet meededen op bv. Mallorca of in Besseges ofzo zal wel eigen keuze geweest zijn.
D. Marrage 16 februari 2015 13:13
Quote
Lotto-Jumbo
“Voor mij is de Algarve dit jaar de eerste koers na een lange en hectische winter”, zegt Gesink. “Maar het is geen wedstrijd om te scoren. Ik ga vooral proberen om een basis te leggen voor een goed seizoen. Tot nu toe lukt dat door trainingen al aardig. Dit is pas mijn eerste trainingskamp met de ploeg, maar ik heb niet het gevoel dat ik onder doe voor de rest.”
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen