Welkom! » Log in » Registreer een nieuw account

61st Vuelta a Andalucia Ruta Ciclista Del Sol (2.1), etappe 4

Gepost door El Chaba 
El Chaba 21 februari 2015 04:03
Etappe 4 : Maracena - Alto de Allanadas (202 km)

Vandaag wederom een zware etappe met aankomst bergop, de Alto de Las Allanadas: 4,4 km lang, met een gemiddeld stijgingspercentage van 10,4%.

Profiel:



Startlijst en andere info: [www.cyclingfever.com]
JW 21 februari 2015 11:39
Ik ben vooral benieuwd hoe Contador het vandaag gaat aanpakken om de Sky-trein uit elkaar te spelen. Want dat lijkt me toch de sleutel voor eindwinst.
lodjan 21 februari 2015 13:36
Duyn in de kopgroep met oa Sicard, Selvaggi, Euser en Carthy.



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 21/02/2015 14:06 door lodjan.
lodjan 21 februari 2015 13:42
Aan de foto te zien zit Hoogerland er ook bij en een Giant-Alpecin renner.
MarcoV 21 februari 2015 13:44
JW Schreef:
-------------------------------------------------------
> Ik ben vooral benieuwd hoe Contador het vandaag
> gaat aanpakken om de Sky-trein uit elkaar te
> spelen. Want dat lijkt me toch de sleutel voor
> eindwinst.


waarom altijd dat cliché van 'de Sky-trein'? Contador heeft toch zelf ook al jarenlang renners die niets anders doen dan in zijn dienst rijden, veelal op kop van een groep? Maar we schrijven toch ook niet dagelijks over 'de Tinkoff-Saxo-trein?'
Bovendien staat Contador al aan de leiding en hoeft hij de Sky-trein helemaal niet uit elkaar te spelen, in het wiel gaan zitten ervan is juist de meest veilige manier om leider te blijven ...
lodjan 21 februari 2015 13:50
Geschke en Dougall worden nog genoemd als ontbrekende renners. Hoogerland niet, maar die heb ik wel op de foto gezien.
Leon 21 februari 2015 14:04
JW 21 februari 2015 14:09
Er zijn inderdaad ook genoeg andere toppers te noemen die op deze manier naar de overwinning reden. De Armstrong-trein staat me ook nog goed bij.
De manier waarop de Sky-trein een paar jaar aan de rest zijn wil oplegde is voor mij toch nog steeds apart, alleen al door het "geautomatiseerde" karakter. Geen renners maar bijna machines, in het ideale tempo voor hun kopman, aan de hand van hun hartslagmeter..
Dat werd pas doorbroken toen de concurrentie doorkreeg dat door al vroeg op de klim aan te vallen die Sky-renners ook kwetsbaar bleken, en er veelal ook al vroeg af moesten. Dat is in elk geval mijn beleving.
Goozzer 21 februari 2015 16:14
Froome heeft er serieus de pees op liggen. Heerlijk koerske zo...
rustdag 21 februari 2015 16:17
Hij pakt hem met 1 sec? ( de leiding)



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 21/02/2015 16:18 door rustdag.
Sub Culture 21 februari 2015 16:18
Froome deelt hier toch mooi een tik uit aan Contador.
Sterk staaltje fietsen met een eindeloze laatste kilometer.
Goozzer 21 februari 2015 16:18
Straffe kost. Froome deelt een zware klap uit, en pakt waarschijnlijk met een seconde voorsprong de leiderstrui. En dat allemaal in een voorbereidingskoersje in februari...
Tinuz 21 februari 2015 16:21
Froome geeft Contador een pets om de oren.
rustdag 21 februari 2015 16:23
JW 21 februari 2015 17:54
"....in het wiel gaan zitten ervan is juist de meest veilige manier om leider te blijven ..." ja, ja...winking smiley
Sub Culture 21 februari 2015 18:21
Ah JW is er ook weer met zijn ongefundeerde insinuaties, laat het wielerseizoen beginnen!
Massimo 21 februari 2015 19:09
Reichenbach ook weer knap zeg. Echt zo'n renner die je nooit ziet en dan toch weer opduikt in de uitslagen, soort van Haimar Zubeldia.
JW 21 februari 2015 19:09
Insinuaties confused smiley
Beschuldig ik ze van oneerlijk spel of zoiets ?
Dacht het niet.
'k Vond het alleen lange tijd vervelend dat niemand iets tegen die manier van koersen durfde te ondernemen.
Dat maakte de koers saai.
En is gelukkig al een hele tijd voorbij.
JW 21 februari 2015 19:13
Yep.
Een driepunter.
Massimo 21 februari 2015 19:17
Voorbereidingskoersjes bestaan niet meer is mijn stellige overtuiging. De tijd dat Armstrong op z'n gemakje Parijs-Nice reed is voorbij, de Contadors van deze wereld willen overal scoren.
Eazster 21 februari 2015 19:31
Inxtausti is ook zo'n renner die stiekem heel veel in z'n mars heeft. Reed als kopman toch 2 jaar geleden een meer dan behoorlijke Giro.
Hoop dat ie naast Valverde en Quintana ook eens voor zijn eigen kans mag gaan.
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen