Welkom! » Log in » Registreer een nieuw account

bobbie en jose

Gepost door bakfiets 
bakfiets 09 juli 2016 10:00
Ik luister toch wel graag naar dit duo, om mij een beetje te ergeren. Gisteren was wel erg vermakelijk. Bobbie: jose je luistert niet wat ik zeg
en Jose had het over robert millar maar dacht aan david millar, en bobbie confronteerde haar daar mee, ze ontkende natuurlijk erg vermakelijk die 2.
Cyclad 09 juli 2016 10:03
José Been is echt tenenkrommend slecht. Ze denkt onterecht de wijsheid in pacht te hebben en lult dwars door Traksel heen. Ik vind haar verschrikkelijk en bekijk Eurosport wielrennen daardoor alleen als het echt niet anders kan.
Cyclad 09 juli 2016 10:05
Ik heb overigens heel veel bewondering voor Bobbie. de rust waarmee hij met José omgaat is heel sterk. Hij laat zich niet van de wijs brengen en blijft in zijn rol.
Vraag me wel af of hij na de uitzendingen ergernissen uitspreekt. winking smiley
Pyama 09 juli 2016 11:07
Wauw... ik ben het eens volledig eens met Cycladeye popping smiley
Als Traksel wat vloeiendere zinnen praat is er overigens naar hem wel te luisteren. Totdat dat hysterische gekraai er door heen komt.
pirke 09 juli 2016 11:08
inderdaad heel vervelend die betweterigheid. ik heb het liefst Boogerd als commentator van Eurosport
Fanny 09 juli 2016 11:15
@Cyclad
Ben het volledig met je eens.
Drama die José Been. Ze kan er werkelijk niets van.
Laat ze lekker haar eigen TourdeJosé doen.
Ze heeft vroeger ook nooit iets met wielrennen gehad (zie Wikipedia).
Volgens mij doet ze nu wel iets van PR of heeft ze gedaan voor een of meer Belgische ploegen.
Vandaar dat ze het ook altijd over bepaalde Belgische wielrenners heeft en veel minder over de Nederlanders.
Traksel is wel oké, maar saai en moet haar constant verbeteren.
Volgens mij zit José Been tijdens de wedstrijd constant op de laptop te neuzen terwijl ze vaak daardoor de wedstrijd niet goed volgt/ziet (namen renners).
Als ik dan Eurosport, met ook nog eens veel reclame op de verkeerde momenten, moet kijken omdat er nergens anders TV beelden van het wielrennen te zien zijn hoop ik altijd dat Co-commentator Dirk Bellemakers met eventueel Boogert commentaar geeft op de wedstrijden.
Helaas gebeurt dat niet zo vaak omdat onze José Been fulltime wielercommentatrice is bij Eurosport en daardoor de meeste wielerwedstrijden verzorgd van commentaar.
Ik kijk als Nederlander toch het liefst naar de Belgische TV en als dat niet kan naar de Nederlandse TV met helaas die schaatscommentator die het ook altijd verkeerd weergeeft.
Ik moet zeggen dat de Engelse Eurosport commentatoren bij een livestream ook altijd kwalitatief interessant en vermakelijk zijn.
Helaas weet ik niet de namen ervan.
bakfiets 09 juli 2016 11:26
jose is wel goed geinformeerd, ze is perschef van wanty
Frederik D. 09 juli 2016 12:18
Mijn vrouw luistert wel eens mee en zei over José Been: vrouwen moeten zich niet met wielrennen bemoeien. En ze vindt die Dione nog erger. Ik durf mijn vrouw haast niet bij te vallen want dan kan ik van antifeminisme worden beschuldigd. Dus ik zeg dan maar: dat zijn jouw woorden. spinning smiley sticking its tongue out
Cyclad 09 juli 2016 12:21
Haha, Cyclady loopt zelfs weg als ze Been hoort. "Wat een hysterisch wijf" zegt ze dan. Soms zeggen vrouwen toch zinnige dingen (mijn vrouw soms wel in elk geval).
Slimmerd 09 juli 2016 12:25
Vervang Wanty door Veranda's Willems en je hebt gelijk
Kuiperinho 09 juli 2016 12:27
Die Belg samen met Boogerd vind ik wel prettig om naar te luisteren moet ik zeggen.

Dione de Graaf is een prima presentatrice voor het sportjournaal ofzo. Maar het presenteren van de amstel gold race of de avondetappe is erbarmelijk. Sorry Dione...
Pyama 09 juli 2016 12:28
Over Wanty dus, een ploeg in de marge.
bakfiets 09 juli 2016 12:40
met klassieker winstsmiling smiley
Leon 09 juli 2016 12:44
Dat WAS ze, maar half april is de samenwerking gestopt. Geen idee of dat iets met haar functioneren rond de dood van Demoitie heeft te maken.
cyclingfreakske 09 juli 2016 12:48
dione bakt er niets van.... gisteren was het weer stevig chaos.

oja...wat zag Zonneveld er slecht uit..... die leek me behoorlijk ziek.



2 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 09/07/2016 13:06 door cyclingfreakske.
Cyclad 09 juli 2016 12:53
Zonneveld is gewoon stevig afgetraind, koerst nog steeds (Parkhotel Valkenburg).

Dione bekt overigens prima, hoor. Je bedoelt dat ze er niets van bakt. Die mening mag je hebben. Echt goed vind ik haar ook niet, maar zo erg als jij het brengt vind ik het nu ook weer niet. De interactie met Herman moet wel een stuk beter, dat rammelde gisteren nogal.
cyclingfreakske 09 juli 2016 12:58
weet dat hij al een tijd koerst... enkele jaren alweer en dit jaar het stevig aanpakt op de weg..
.
maar hij zag er niet alleen erg moe uit, ook de blik in zijn ogen (diep en glazig), dat bleke aangezicht en de koortslip geven toch wel aan dat hij nu niet echt oke is.
Best wel mogelijk dat hij nu op het moment goed ziek is, zoals vele mensen door het afgelopen weer..
D. Marrage 09 juli 2016 13:02
Quote
CF
diona bekt
--> Dione bakt
cyclingfreakske 09 juli 2016 13:08
lol.. typefoutje.. weer in orde. winking smiley tnx
El Chaba 09 juli 2016 13:20
'bekt' was in deze context anders toch wel een leuke (onbedoelde) verschrijving. winking smiley
Fanny 09 juli 2016 13:51
@kuiperinho
Die Belg is Jeroen Vanbelleghem en volgens mij veel verstand van wielrennen heeft net zoals natuurlijk voormalig wielerrenner en dopingzondaar Boogert
Daarnaast heb je nog de voormalig Nederlandse wielrenner en Co-commentator Eurosport Dirk Bellemakers die overigens in België woont.
Deze 3 zijn voor mij de beste commentatoren op Eurosport samen met Danny Nelissen die helaas door Eurosport op non-actief werd gesteld na zijn dopinguitspraak en dus verplicht moest vertrekken waarna dus tante José Been werd aangenomen.
Wel vreemd dat Boogert als eveneens dopingzondaar dan wel weer door Eurosport is teruggehaald en dus niet Danny Nelissen.
Hij is nu vaste gast in de avondetappe bij Dione en heeft dus veel verstand wielrennen en kan nmm ook heel goed een wielerwedstrijd verslaan.
Had hem graag weer gezien en gehoord als commentator bij Eurosport ipv die slechte en mateloos irritante tante José Been.
bakfiets 09 juli 2016 14:12
fanny ik heb liever danny i.p.v. herbertsmiling smiley
Meneer 60% 09 juli 2016 14:18
Ik snap die diepe afkeer tegen Been nooit. Kan me niet aan de indruk onttrekken dat we moeite hebben met een vrouw als wielerstem. Ik vind Vanbelleghem en Boogerd ook beter als duo en met Renaat Schotte en consorte moeten we al helemaal niet vergelijken, maar als je Been vergelijkt met bijvoorbeeld Joris van den Berg dan is ze op alle fronten beter. Maar over Joris hoor ik hier zelden iemand.
Ben 09 juli 2016 14:26
Zodra Michel Wuyts zijn twitter account door mn strot drukt haak ik ook bij hem af. Heeft niks met geslacht te maken.
Cyclad 09 juli 2016 18:08
Dat heeft er echt helemaal niets mee te maken.
Fanny 09 juli 2016 18:38
@bakfiets
Quote: ik heb liever danny i.p.v. herbert
Ik ook en dat heb ik in mijn eerdere berichten al weergegeven.
Dus zijn we hierover eens.

Zie: Met helaas die schaatscommentator (Herbert)die het ook altijd verkeerd weergeeft.
Zie: Had hem (Danny) graag weer gezien en gehoord als commentator bij Eurosport.

PS Weet je toevallig de namen van die leuke Engelse Eurosport commentatoren die ook nog eens verstand van het profwielrennen hebben.
Ik dacht dat er een bij zat die vroeger ook profwielrenner was geweest. Ik bedoel dus niet Juan Antonio Flecha die ook interviewtjes doet voor en na de wielerwedstrijden.
Ik zie graag je bericht hierover tegemoet.
malheur 09 juli 2016 22:48
Ik geef dat gewoon toe > Mannenstemmen bij mannenwielrennen svp.
malheur 09 juli 2016 22:49
Backstedt ? Die is tof maar wel Zweed, net als Zlatan.
Arsimo 09 juli 2016 23:56
Dat Been foutjes maakt is nog daar aan toe maar ze probeert ze elke keer te verdoezelen of ontkennen. Dat stoort mij en brengt mijn vergevingsgezindheid voor haar foutjes naar een absoluut nulpunt en laat me vergeten wat ze wel goed doet. Erg jammer.

Overigens, omdat ik vandaag met mijn dochter de middag in een mega-speeltuin moest doorbrengen heb ik de etappe op mijn tablet met DVB-T-antenne ( "Digitenne" ) op gratis NOS moeten bekijken. Prima beeld gelukkig, maar ongelofelijk wat was het commentaar tenenkrommend slecht. Omdat ik in regel Sporza kijk was ik het NOS-commentaar niet (meer) gewend en bleek de confrontatie des te harder voor mij. Stapels pure onzin werd verteld en wat een hoop fouten - echt, ik snap dat een commentator niet alles kan (door)zien maar dit was wel van bijzonder triest nivo.



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 09/07/2016 23:56 door Arsimo.
Wiel96 29 augustus 2016 17:23
Die José snapt er echt niets van. 5 minuten geleden zegt ze dat Froome de Vuelta nooit meer kan winnen ook al pakt hij straks 2 minuten in de tijdrit en nu zegt ze dat Froome altijd zijn eigen tempo rijdt en hoe knap het is dat hij weer terug komt. Echt zo verschrikkelijk slecht. Die moet echt van de buis. Snapt er helemaal niets van
Wiel96 29 augustus 2016 17:25
Die José snapt er echt niets van. 5 minuten geleden zegt ze dat Froome de Vuelta nooit meer kan winnen ook al pakt hij straks 2 minuten in de tijdrit en nu zegt ze dat Froome altijd zijn eigen tempo rijdt en hoe knap het is dat hij weer terug komt. Echt zo verschrikkelijk slecht. Die moet echt van de buis. Snapt er helemaal niets van. Ik kan er niet bij hoe weinig verstand deze schreeuwlelijk van wielrennen heeft. Dat dit mag bij Eurosport.
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen