Welkom! » Log in » Registreer een nieuw account

Bauke.

Gepost door Nürburgring78 
Nürburgring78 14 juli 2016 20:48
Ik ben diep onder de indruk.
Een beetje chauvinisme is mij niet vreemd en ik vind het meer dan geweldig wat hij laat zien.

Maar wat denken de kenners? Wat verwachten jullie van hem in de tijdrit morgen?

En kan hij op het podium eindigen?
Hemmeneggs 14 juli 2016 21:00
Bauke maakt zeker indruk, maar dat is niet voor het eerst. Zou mooi zijn als ie niet minder wordt in de 3e week. Denk alleen niet dat de doktoren van Trek dezelfde methoden hanteren als Astana en Movistar. Aru en Quintana zullen het podium wel completeren.
Frederik D. 14 juli 2016 21:13
Vandaag reed hij goed en alert. Maar elke dag is het een nieuwe dag. Ik weet niet wat hij morgen gaat doen. Kan hij Quintana aan? En Yates?
Nürburgring78 14 juli 2016 21:21
Daarom vraag ik dat ook.

smiling smiley
cyclingfreakske 14 juli 2016 21:22
die reed echt wel goed.... zelfs beter dan is zijn Bau en Lau periode. de ervaring en de kracht die met de jaren komt is er nu wel optimaal en met zo'n bloedvorm geeft dat vuurwerk.
dit beloofd voor de Alpen.
Brieske 14 juli 2016 21:24
Sluit me aan bij Hemmeneggs.
Die mediterraanse ploegjes hebben altijd iets extra's in zo'n derde week.

Wat me het meest tevreden stelde is dat hij aanviel.
Zo vaak het idee dat hij het kan maar niet doet ivm pokeren (zoals hij afgelopen LBL ook toegaf toen groep Poels wegsprong).
Anyway, hup Gesink!

Groet
Brieske 14 juli 2016 21:30
Die TT morgen zit ook wel goed, in een goede vorm is hij wel eens eerder de beste na Froome geweest.
Say what nigga what what!

Groet
Slimmerd 14 juli 2016 21:48
Yates behoort hij te kunnen pakken morgen is mijn bescheiden mening, met Quintana weet je het nooit in tijdritten, maar morgen verwacht ik er wel wat van.
NielsJ 14 juli 2016 21:49
Say what nigga? Porte wint daar toch ruim 40 sec op mollema nigga?
utrecht 14 juli 2016 22:00
Baune heeft gelijk
Brieske 14 juli 2016 22:04
Yeah nigga, say what what! I hed het ff over the head gezien nigga nigga, thanks G!

Aaaajit
Sub Culture 14 juli 2016 22:20
Mijn whigga alarm ging af.
Had moeten weten dat het Brieske zou zijn.

Bauke in de vorm van zijn leven.
Podiumrijp? Dat denk ik niet. Maar top 5 moet lukken.
Hemmeneggs 14 juli 2016 22:52
Zijn er nu eigenlijk nog mensen die vinden dat Mollema níet voor het klassement moet gaan, omdat een etappezege zó veel memorabeler is?
Brieske 14 juli 2016 22:54
Ligt eraan hoe hij het doet. Kleurloos dan kies ik voor een mooie etappezege. Zoals vandaag zeker klassement.

Groet
Arsimo 14 juli 2016 23:06
In tegenstelling tot zijn eerdere Tours lijkt Bauke Mollema deze keer te groeien in zijn vorm. Was het voorheen sterk beginnen in de bergen en daarna steeds minder het lijkt nu andersom te gaan. Misschien blijkt die door ziekte mislukte Dauphine een zegen?

Als hij die vorm verder doorzet en niet ziek wordt of iets dergelijks dan zit er misschien iets moois in. Liep het voor de Nederlandse wielerfans in de laatste twee grote rondes het op het laatst jammerlijk fout af krijgt het misschien deze keer terwijl niemand daar op rekent wel een mooi einde? Geen winst uiteraard, maar komt het podium in zicht? Morgen weten we al flink meer.
Kuiperberg 14 juli 2016 23:13
Hij oogt relaxt en barst van het zelfvertrouwen. Morgen rijdt hij een toptijd. Ik heb er veel vertrouwen in. Bij vormbehoud in de derde week, kan hij voor de top 3 gaan.
Eindhovuh 14 juli 2016 23:31
Dit! Van deze Mollema ben ik fan.

Dat sommigen hier een ritzege niet zo spannend vinden, tja. Kijk hoe Dumoulin zijn overwinning waardeerde.....
Luijt 15 juli 2016 00:32
Wat ik er als kenner van denk?
Bauke is sterker dan ooit. Prachtige renner, altijd al gevonden.
Wordt vandaag genaaid door de organisatie.
Gaat desalniettemin podium rijden.

En ik morgen de Nufenen.
Brrrr het vriest hier nu.

X Luijt



.
Eazster 15 juli 2016 01:28
Ma mainest man of all men B.(Bossman)of morgen effe Flash Mollema gaat gewoon hard knallen.
Hij gaat die eerste opgeworpen wall (volgens Wuyts 10) platwalsen en stoïcijns door naar de volgende.Endgame podiumplek in Paris daddy!
Word...


Wigga alert ?(Laat het Silvana Simons niet lezen)
Columbus SLX 15 juli 2016 11:51
Luijt Schreef:
-------------------------------------------------------
>
> En ik morgen de Nufenen.
> Brrrr het vriest hier nu.
>

Eerste paar kilometer vind ik altijd vervelend - na dat middenstukje is ie wel zwaar maar gelijkmatig.
Blijf een mooi land, behalve dat die Zwitsers nog geld rekenen voor de zuurstof die je inademt.
Als ik nog 's rijk word - laat ik de tour daar een klimtijdrit houden.
Nürburgring78 15 juli 2016 21:40
Op mijn eerste vraag heeft Bauke zelf al antwoord gegeven vandaag.
Formidabel gereden! Chapeau!!

En uiteraard is hij na vandaag podiumkandidaat. Zou geweldig zijn als hem dat lukt nadat eerder Dumoulin en Kruijswijk in het zicht van de haven
strandden.

Wat dat betreft gaan we nog een spannende slotweek tegemoet mensen!
Carlos Danger 15 juli 2016 22:54
Coup in Turkije. Ik hoop dat Bauke Parijs nog haalt voordat WO3 uitbreekt.
Luijt 15 juli 2016 23:22
Ik deel je analyse van de Nufenen klim.
De Gotthard met storm tegen was vandaag veel zwaarder eigenlijk.

Wat een koning die Mollema. Dat wordt minimaal podium.
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen