Welkom! » Log in » Registreer een nieuw account

Het kan verkeren, zei Bredero al

Gepost door Velodroom 
Velodroom 04 oktober 2014 14:35
Ferrari

Had men destijds maar wat beter onder motorkap van die mooie Ferrari gekeken.

[Spaak: link gefixt]



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 04/10/2014 19:32 door Spaak.
Velodroom 04 oktober 2014 21:02
Met dank aan Spaak.

Om te voorkomen, dat dit topic zonder reactie blijft, toch maar even een toelichting.

Het ging me om onderstaand statement van Michele Ferrari.

The development of the race has brought back to the fore the issue of "motorized bicycles": the video of Hesjedal's crash has been watched around the world by millions, causing evident perplexity. Beyond all the interpretations of the event, it's remarkable the absolute silence from the UCI in relation to a problem of which it knows a lot more than it seems.

Dit bracht mijn brein op de reactie, zoals ik die heb geplaatst.
JW 04 oktober 2014 22:22
Je moet inderdaad de moeite nemen die link te openen winking smiley

"A problem whose resolution would be facilitated by prohibiting bike changes during the race without sufficient justification and/or reducing the absurd limit on the weight of the bikes themselves..."

De suggestie dat er toch wat meer aan de hand lijkt is duidelijk. Ik heb er geen idee van of er inderdaad reden voor wantrouwen is.

Wat me wel opviel is (als ik het goed heb onthouden) dat er regelmatig fietsen na de koers werden gecontroleerd. En ook dat er best regelmatig van fiets werd gewisseld. Of dat ook ten doel had de fietscontrole te ontlopen ? Geen idee.
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen