Welkom! » Log in » Registreer een nieuw account

Thomas Dekker bij DWDD

Gepost door El Mik 
El Mik 02 maart 2015 19:08
Eindhovuh 02 maart 2015 19:41
Matthijs stelde voor zijn doen best kritische vragen. Dekker was zijn mediagenieke zelf.
Had niet de indruk dat Dekker al een ploeg had, dus ben benieuwd of hij nog een plekje vindt. Hij moet duidelijk een CT of PCT vinden en lekker kopman in kleine koersjes gaan spelen.
Cecchini 02 maart 2015 19:55
Was inderdaad een goed interview. Je verlangde zelfs naar 24 uur met Theo Maassen.
Rudy t. 02 maart 2015 20:01
In principe vind ik fan zij altijd een beetje sneu maar voor dekker maak ik graag een uitzondering. Stoppen zou wel echt zonde zijn.

Ik kan me niet voorstellen dat hij en roompot elkaar niet gaan vinden. Dekker zat te solliciteren en wil wel voor weinig volgens mij. Filemon had zelfs al achterhaald dat er helemaal geen minimum salaris was voor roompot dus die tweet van Boogerd was onzin...
Leon 02 maart 2015 20:24
Rudy t. Schreef:
-------------------------------------------------------


> Filemon had zelfs al achterhaald dat er helemaal
> geen minimum salaris was voor roompot dus die
> tweet van Boogerd was onzin...

Filemon had toch achterhaald dat er zelfs geen minimum salaris beschikbaar was voor Dekker?
Rudy t. 02 maart 2015 20:55
Nee volgens mij dat er geen minimum salaris bestaat.

Ik dacht overigens dat dat wel bestaat. Dekker was overigens nog niet heel enthousiast over het idee voor een minimum loon te rijden.
Erik S. 02 maart 2015 20:57
Filemon had inderdaad achterhaald dat er überhaupt geen extra salaris, voor wie dan ook (maak ik er zelf even van) beschikbaar was. Wat ik op zijn zachtst gezegd een bijzondere uitspraak vond van Roompot.
Rudy t. 02 maart 2015 21:13
Ah dan had ik dat verkeerd begrepen......
Olano 02 maart 2015 21:25
Het was een tweet van Boogerd, niet van Roompot. Het kon ook wel eens bedoeld zijn om de mensen bij Roompot even te triggeren.
El Mik 02 maart 2015 21:50
Minimum loon voor WT is € 36.300, voor een PCT kan ik niet zo snel vinden maar daar zal neem ik aan sowieso het minimum loon van Nederland gelden in het geval van Roompot.
Eddy Veen 02 maart 2015 21:58
Na zijn dopingschorsing was ik benieuwd naar zijn comeback en had ik daar vertrouwen in. Dat is helemaal weggeëbd. Op een snellere baan en met een specifiekere voorbereiding dan Dennis diens record niet breken is gewoon teleurstellend. Gek dat zoiets een televisieoptreden oplevert. Ik had liever Robert Gesink zijn verhaal zien doen.
Cecchini 02 maart 2015 22:08
Welk verhaal ? Ik denk dat hij er geen zin in heeft, anders was er wel wat doorgesijpeld via de social media.
Arnold 02 maart 2015 22:14
30250 voor pct voor neo's onder 25 iets minder maar dan wel verplicht 2 jaar.
Sub Culture 02 maart 2015 22:22
Mensen horen en zien liever het verhaal van posterboy Thomas dan dat van Gesink met het charisma van een rietstengel.
Eindhovuh 03 maart 2015 07:52
Arriere de la course 03 maart 2015 08:51
El Mik Schreef:
-------------------------------------------------------
> Minimum loon voor WT is € 36.300, voor een PCT
> kan ik niet zo snel vinden maar daar zal neem ik
> aan sowieso het minimum loon van Nederland gelden
> in het geval van Roompot.


Volgens mij ligt het minimum loon bij een PCT voor een Neo prof op € 25,300 voor minimaal 2jaar. Bij een tweedejaars prof (of meer) is dat € 30,250.
danielv 03 maart 2015 13:18
Dekker en Boogerd gaan toch niet echt door één deur volgens mij sinds de beerput bij Rabo open ging. Misschien moet dat eerst uitgepraat worden?
Ger 03 maart 2015 13:22
Nogmaals: Ze willen Dekker niet in de ploeg. Dat er geen geld is dat is natuurlijk belachelijk omdat Karsten Kroon wel was gevraagd maar die weigerde. Die zou toch ook niet voor niets zijn gegaan dacht ik zo? Het gaat dus puur om de persoon Dekker. Kom dan niet aan met er is geen geld.
JW 03 maart 2015 13:52
Ook als je gelijk hebt dat geld niet de oorzaak is, maar dat ze Dekker er om andere redenen niet bij willen hebben vind ik dat dat hun goed recht is. Zij hebben deze ploeg met veel moeite gerealiseerd, en de samenstelling is hun eigen keuze.

Boogerd daarbij de zwarte piet toe te spelen is zinloze speculatie.
Ook Breukink zal niet vol zitten met alleen maar goede herinneringen aan Dekker. En daar kan ik me wel wat bij voorstellen.
Mogelijk is ook dat één van de sponsoren er niet aan wil, om nog maar wat te noemen.

Ook twijfels over zijn te verwachten inzet lijken mij reëel.
Die knappe aanval van Dekker op het WUR maakt hem niet in één keer tot een ander mens, al lijken veel prikkers dat te geloven.
Realiteit is ook dat hij niet de motivatie op kon brengen om bij Garmin een heel jaar lang er vol voor te gaan. Ik betwijfel nog steeds of hij dat bij een nieuwe ploeg wel zal kunnen opbrengen.

Waarom wordt Roompot hier verwijtend aangekeken, terwijl er toch nog wel meer teams zijn die hem plaats zouden kunnen bieden (en er het geld voor hebben). Maar daar blijkbaar niets in zien ?



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 03/03/2015 13:53 door JW.
Ger 03 maart 2015 14:06
Verwijten doe ik Roompot niets. Als ze Dekker niet willen is dat hun goed recht. Maar kom dan niet aan met er is geen geld terwijl je Karsten Kroon wel een contract wilt geven. Dat is toch een teken dat er wel geld is. Zeg dan gewoon we zoeken een ander type renner. Dat Dekker in deze toestand terecht is gekomen is natuurlijk zijn eigen schuld dat ben ik met je eens.
JW 03 maart 2015 14:30
Dat "verwijten" bedoelde ik meer als algemene teneur na de WUR-poging.
Luijt 03 maart 2015 15:38
Op dit nieuwe prikbord (alle lof overigens voor de oprichters ervan!) is het lastiger om te reageren op oudere berichten. In ieder geval zijn side-discussies niet meer als zodanig herkenbaar, althans niet voor mij; is daar wat aan te doen???

On topic: als Roompot kennelijk geen optie is, waarom zou Dekker niet in beeld kunnen zijn gekomen bij een andere (desnoods continentale) ploeg? Hij heeft toch laten zien nog een aardig stukkie te kunnen tijdrijden.

Groet, Luijt
Walnoot 03 maart 2015 15:54
Daar kan je onder 'mijn profiel' en dan 'instellingen forum' het een en ander aan wijzigen...
JW 03 maart 2015 16:13
Bij instellingen forum:
- weergave discussielijn in discussielijst : 1 regel per discussie
- weergave discussielijn bij het lezen:1 bericht per pagina en de discussielijn eronder
(dat heb ik althans ingesteld, en daarmee werkt het voor mij precies het zelfde als het oude prikbord)

Een enorme verademing vergeleken bij al die forums waar je alleen maar op de laatste reactie kunt reageren, en een overzichtelijke discussie onmogelijk is. Zoals b.v. ook bij Wielerflits)

En on topic: Goeie vraag. Er zijn zeker nog teams die plaats - en geld - hebben. Zoals b.v. IAM en MTN.
Ik vrees dat zo'n eenmalige uitschieter minder indruk maakt dan goed rijden over een heel seizoen.
Misschien heeft de zaak Mertens nog voor Dekker gunstige gevolgen ?
Bromertà 03 maart 2015 16:29
Wat "Veel andere prikkers geloven" weet ik niet. Wel blijkt uit jouw reactie(s) dat je met iets te veel enthousiasme het bestaansrecht van Thomas Dekker als profwielrenner bij iedere gelegenheid in twijfel wil trekken. Mag ik je daarvoor hartelijk danken?
JW 03 maart 2015 16:44
Nee. Dat is te veel eer.
Ik gun Dekker nog veel mooie wielerjaren.
Maar ik geloof er niet in, dat hij na die twee of drie maanden 100% focus in één keer een ander mens is geworden.
Ik geloof niet dat zo'n geloof verboden is.
El Mik 03 maart 2015 16:53
Wat ik jammer vind bij dit prikbord in opengeklapte modus is dat niet bij alle nieuwe berichten "nieuw" staat zoals wel op het oude prikbord het geval was.
In ingeklapte modus is dat overigens wel, maar dan moet ik 20 keer op een link klikken als er 20 nieuwe berichten zijn.. en snel switchen tussen beide modussen (modi?) kan ook al niet hier, kon wel op het oude prikbord.



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 03/03/2015 16:54 door El Mik.
JW 03 maart 2015 17:31
Achter jouw bericht staat (in de uitgeklapte versie) in rode letters "nieuw".
Dat is toch wat je bedoelt ?
El Mik 03 maart 2015 18:11
Bij mij staat er geen "nieuw" achter nieuwe berichten in de uitgeklapte versie confused smiley

edit. zoals jij het hebt ingesteld is ook niet de uitgeklapte versie maar de ingeklapte met maar 1 bericht per pagina, dan staat er wel nieuw bij ja, maar dat vind ik een vreselijke manier om het forum te lezen.



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 03/03/2015 18:13 door El Mik.
JW 03 maart 2015 18:14
Ik heb het nog even gecontroleerd bij andere topics, maar bij mij staat het achter alles wat ik nog niet gelezen heb.
Na lezing is het weg.
Het moet dus aan de instellingen liggen.
El Mik 03 maart 2015 18:16
Zoals ik al zei, jij hebt geen uitgeklapte versie. Ik heb geen zin om voor elk bericht dat ik nog niet heb gelezen apart te moeten klikken.

De instellingen die ik heb zijn:
Weergave discussielijn in discussielijst: Standaard
Weergave discussielijn bij het lezen: Meerdere berichten in een discussielijn.

En dan staat er geen nieuw bij nieuwe berichten (alleen bij nieuwe topics op de hoofdpagina)
Eazster 04 maart 2015 12:00
Het zou toch wel van Roompot misstaan om Dekker niet te nemen puur om zijn verleden . Immers is Roompot ook de ploeg voor mensen die een 2e kans verdienden zoals Breukink en Boogerd.
Dat Boogerd (als het überhaupt waar is) een stokje voor de deur van de komst van Dekker kan ik me eigenlijk niet voorstellen. En hoe je het wend of keert Dekker ooit de kroonprins van het oranje wielrennen past eigenlijk goed bij de ploeg.
Zo kan hij de jonge renners net als Boogerd veel leren over hoe om te gaan met verwachtingen en druk en daardoor geen fouten te maken tov naar de verleidingen naar prestatie bevorderende middelen.
Daarnaast lijk het me voor bepaalde koersen ook nog een in potentieel misschien wel de sterkste renner die ze zouden kunnen krijgen en mocht hij voor een minimum salaris willen fietsen en ik kreeg helemaal niet de indruk dat hij hier slecht tegenover stond zou het toch wel mooi zijn.
En als je goed oplette zei hij ook dat hij niet dat hij helemaal niet gemotiveerd trainde en werkte bij Garmin ,maar dat hij zichzelf gewoon niet 100% voelde omdat hij niet gewend is om niet het speerpunt te zijn ,ik kan me dat goed voorstellen dan je dan niet 100% inzet (Sowieso een relatief begrip ) kan opbrengen.
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen