Welkom! » Log in » Registreer een nieuw account

WK Doha: bondscoaches met luxeproblemen?

Gepost door Shinzawai 
Shinzawai 19 augustus 2016 15:33
In Duitsland heft André Greipel al aangegeven het kopmanschap niet met Kittel te willen delen. En dan rijdt daar ook nog ene Degenkolb rond...
In Frankrijk lijkt het me uitgesloten dat Bouhanni en Démare gaan samenwerken en hebben ze ook nog Coquard...
In Italië wordt het ook leuk met Viviani, Nizzolo en Modolo, die allemaal ongeveer even goed zijn...
In België wordt het ook nog lastig tussen Dupont, Planckaert en Tosh...

Wie verwachten jullie als kopmannen van deze landen?
Walnoot 19 augustus 2016 16:04
Grootste dissident lozen en/of de mannen in vorm meenemen. Kittel zal wel thuisblijven, Greipel en Degenkolb voor verschillende scenario's. Bij Frankrijk zal de vorm van de dag beslissen gok ik zo, maar Bouhanni moet het iets meer laten zien dan de anderen. Viviani verwacht ik ook niet direct op het WK, toch geen man voor de duurinspanning. Nizzolo/Colbrelli als de kopmannen?

De Belgen gaan natuurlijk alles op Boonen gooien, die gaat zondag ook de Fuckingfall Shitclassics winnen namelijk. En voor Nederland? Ik zou Poppel en Groenewegen beiden meenemen, en dan kijken wie er nog zit in de finale. Maar uiteindelijk gaat het allemaal tussen Sagan en Kristoff, dus whatever.
Anony 19 augustus 2016 16:15
Ik schat Viviani net het hoogste in bij de Italianen. Bewees al meermaals goed te zijn in het Midden-Oosten, is intrinsiek de rapste van zijn land, bewees af en toe wel de afstand aan te kunnen (reed overigens een mooie finale op het WK vorig jaar in die aanval met Boonen en Kwiatkowski), komt qua leeftijd op volle wasdom én zit op rozen na olympisch goud.

En inderdaad, België zal mikken op Boonen met Debusschere als alternatief en Greg als joker.
El Chaba 19 augustus 2016 17:39
Waarom zal Kittel wel thuis blijven?
Snorfietser 19 augustus 2016 20:03
Het is nog wel erg lang om de vorm van de OS vol te houden.
Anony 19 augustus 2016 23:12
Lukt wel, pistevorm is ook nog net wat anders. Andere approach.

Elia Viviani won the Olympics men's track omnium at the Rio Olympics. But the Italian wants more. The Sky rider is already thinking about his next goal : the world road race championships in Qatar in mid-October. He told the Italian news agency ANSA about his objectives.

"It's a busy time in the cycling season and I'll soon be back racing with my team and I'll be focused on my next goals. I know I need to hold onto my form for two more months. The worlds are in mid-October and they're a huge occasion for the sprinters. I'm a road sprinter and so I don't want to miss out on a chance of further success. I think we'll have a strong team and I'm sure we'll be up there with a chance."
Slimmerd 20 augustus 2016 00:45
Duitsland mag voorlopig maar starten met zes man, dus drie sprinters lijkt me een beetje overdreven.
Miquel1983 20 augustus 2016 10:47
Gelukkig hebben ze T. Martin. Die rijdt voor 3 knechten. En de Britten gaan het toch allemaal bij elkaar houden, omdat Cavendish torenhoog favoriet is.

Ik zou Kittel, Greipel en Degenkolb allen meenemen. Degenkolb als aantrekker voor de sprint, omdat hij op een vlakke sprint tegen die andere mannen nou eenmaal de mindere is. Kittel en Greipel behoren beiden tot de beste 3 sprinters in de wereld (samen met Cav), dus ik zou als bondscoach niet tolereren dat ze gaan eisen kopmanschap niet te willen delen.

Bij Italie lijkt Viviani me de beste, bij Frankrijk Bouhanni. Maar wederom zou ik in deze landen zeker 2 sprinters meenemen, net zoals van Poppel en Groenewegen bij Nederland.
Pyama 20 augustus 2016 11:34
Italië had in 2002 ook maar 1 kopman.
Anony 20 augustus 2016 12:49
Ook maar 1 echte topsprinter toen. Het rijk van Petacchi begon toch net daarna pas.
Pyama 20 augustus 2016 13:03
Petacchi had toen ook al betere uitslagen op zak dan menig Italiaanse sprinter nu. Het was toen een behoorlijke vernieuwing dat Italië met 1 kopman kwam ipv met Petacchi en Bettini erbij. Met name na het debacle van 2001.
cyclingfreakske 20 augustus 2016 14:48
misschien moet Italie Cipollini weer oproepen ??? die deed vroeger dit jaar een krasse uitspraak .
En volgens een getuige die hem al bezigzag in het sprint-trainigswerk zat er veel meer waarheid achter dan loze woorden...
Anony 20 augustus 2016 15:43
Carlos Danger 20 augustus 2016 17:05
Pff, die is veel van zijn pluimen verloren. grinning smiley
Walnoot 20 augustus 2016 17:22
Omdat ze het waarschijnlijk eens zijn met Greipel dat je ze niet allebei wil hebben, en Greipel de betere is over de afgelopen twee seizoenen.
cyclingfreakske 20 augustus 2016 19:48
2-3u êr dag in de fitness.... en dan nog uurtjes fietsen,...
blijft zelfs nu nog altijd een van de meest opmerkelijke figuren...

oja... hij heeft ook een mooie vrouwenploeg rijden voor zijn fietsenmerk.

en menig atleet zeker jaloers op zo'n evenwichtig afgetraind lijf

als je dan dit ziet spinning smiley sticking its tongue out


anno 2016 en 48j
]

ergens in april 2014,


in 2016 en 2000... niet heel veel verschil



3 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 20/08/2016 20:00 door cyclingfreakske.
diravi 21 augustus 2016 02:22
Gedisciplineerd, zelfs zonder whereabouts enz.
cyclingfreakske 21 augustus 2016 11:52
die moet hij nog enkel aan zijn vriendin doorgeven smiling smiley



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 21/08/2016 11:52 door cyclingfreakske.
Shinzawai 21 augustus 2016 13:15
Dit begint op een serieuze man crush te lijken...
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen