Welkom! » Log in » Registreer een nieuw account

Thomas Dekker misschien naar Lampre Merida

Gepost door Zorro 
Zorro 05 maart 2015 01:42
De italiaanse World Tour Formatie Lampre Merida gaat de komende dagen intern bespreken of Thomas Dekker per direct een versterking voor de ploeg kan zijn. Wij willen de ploeg sowieso internationaler maken en zijn al enige tijd op zoek naar een renner uit de Benelux, benadrukt Peter Koperdraad namens Merida. Eind vorig jaar viel de naam Dekker ook al, maar toen werd zijn komst door de Italianen tegengehouden omdat ze wezen op zijn drie mindere jaren bij Garmin. Misschien dat zijn poging om het uurrecord aan te vallen wel indruk heeft gemaakt. Deze week gaan we opnieuwe spreken over het mogelijk aantrekken van Dekker.

Bron: Noordhollands Daglbad
Sub Culture 05 maart 2015 06:05
Mooi zo, hopen dat het in orde komt.
ton duk 05 maart 2015 08:06
Zou leuk zijn...zal zich best thuis voelen daar in Italie
gr Ton DUK

ps: is Francis de Greef eigenlijk al onderdak ?
Sticky Bottle 05 maart 2015 08:27
In Italie lezen ze nu op sociaal media over dit puur Nederlands verhaal. Waarschijnlijk heeft Merida promotor Koperdraad iets gezegd als : " het zou mooi zijn als Dekker alsnog bij Lampre terecht zou kunnen. ik zal eens een balletje opgooien". Pers pakt het op en maakt het zo groot alsof hij morgen gaat tekenen.
Ik zie het nog niet zo snel gebeuren maar complimenten voor Koperdraad om zijn fietsmerk nu toch een dag volledig onder de internationale aandacht te krijgen. Denk persoonlijk niet dat hij hiermee gaat bewerkstelligen dat mensen/media nu niet meer de Lampre-ploeg gaan zeggen ipv van het hem zo gewenste Lampre-Merida.

P.S de Greef rijdt bij Wanty



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 05/03/2015 08:44 door Sticky Bottle.
Eindhovuh 05 maart 2015 10:35
Prestatiecontractje zou al een bonus zijn.
Maar eerlijk gezegd geloof ik niet dat Dekker met volle overgave een seizoen lang zich kapot gaat trainen.
Sticky Bottle 05 maart 2015 12:02
Google translate van Tuttobiciweb


Het door ij al verwachte antwoord vanuit Italie:


LAMPRE MERIDA. Saronni: Dekker? Wij richten ons op jongeren
Weerlegde de stem stuiterde vanmorgen uit Holland

 
PROFESSIONALS | Het nieuws verscheen vanmorgen op de kolommen van De Telegraaf: "Thomas Dekker is in de buurt van de Lampre Merida."
Indiscretion? Een trekkracht begonnen? A close-overeenkomst?
Niets van dit alles: "We hadden nooit gedacht van Thomas Dekker - verduidelijkt Tuttobiciweb aan de algemeen directeur van de Lampre Merida, Giuseppe Saronni - omdat onze filosofie is anders. Maximaal respect voor Thomas, die heeft ook de moed om een uitdaging aan te gaan als een poging om de tijd op te nemen, ondanks het ontbreken van een professioneel team achter gehad, maar de filosofie van de Lampre Merida is om te investeren in jonge talenten, voeg nieuwe stukken aan het team van de toekomst en om beloftes interessant te verbeteren. "
Eindhovuh 05 maart 2015 12:14
Ja die investeren alleen nog in jonge talenten doen helemaal niets met oudere renners.
Ze hebben 5 renners gehaald waaronder: Plaza(35), Mario Costa (29), Feng (26).
JW 05 maart 2015 17:12
Het afstoten van Cunego en vooral Horner zie ik toch wel als verjonging...
Eindhovuh 05 maart 2015 17:29
Ik denk zomaar dat als die vorig jaar grote rondes en/of klassiekers hadden gewonnen ze hadden mogen blijven.



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 05/03/2015 17:30 door Eindhovuh.
El Chaba 05 maart 2015 17:55
Precies.
Beiden duur en weinig tot geen prestaties, dan vlieg je er gewoon uit, dat heeft weinig met leeftijd te maken denk ik.
Walnoot 05 maart 2015 19:43
Gek dat types als Rodriguez, Gesink, Wiggins en Hesjedal dan wel als kopmannen aan mochten blijven bij hun respectievelijke teams. Of zal het misschien ook wel iets te maken hebben met verwachtingen enzo?
Goozzer 05 maart 2015 21:02
Saronni? Die is daar twee jaar geleden toch (al) buitengekegeld? Ik dacht dat Brent Copeland daar sindsdien de scepter zwaaide en Mauduit dit jaar de grote nieuwe ploegleider moest gaan voorstellen.
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen