Welkom! » Log in » Registreer een nieuw account

Maurits Lammertink naar Katusha

Gepost door lodjan 
lodjan 21 augustus 2016 21:18
Volgens Bobby Traksel.
Opvolger Purito?

Edit: [www.ad.nl]
.



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 21/08/2016 21:24 door lodjan.
Cyclad 21 augustus 2016 21:28
Nou nou, opvolger Purito. Die Jan!

Maar wel een heel mooie stap in de carrière van Maurits. Wie weet hoe ver hij het nog gaat schoppen. Ik snap je wel een beetje, in de heuvelklassiekers kan hij wat Purito ook kan, alleen is hij lang niet zover om de fakkel al te kunnen dragen. In het rondewerk zijn Purito en Maurits echt 2 onvergelijkbare renners, daarvoor komt Lammertink toch echt inhoud en klimvermogen in het hooggebergte tekort.
Kuiperberg 21 augustus 2016 21:34
Verrassend, maar mooie kans voor Lammertink.
cyclingfreakske 21 augustus 2016 21:53
een mooie stap vooruit.
Carlos Danger 21 augustus 2016 22:23
Klinkt een beetje als Cillessen naar Barcelona.
predator 22 augustus 2016 08:07
Carlos Danger Schreef:
-------------------------------------------------------
> Klinkt een beetje als Cillessen naar Barcelona.

Slaat nergens op, Lammertink is een veelbelovende klassieker klimmer, Cillessen is... tsja.
ton duk 22 augustus 2016 08:11
Cyclad Schreef:
-------------------------------------------------------

> Maar wel een heel mooie stap in de carrière van
> Maurits. Wie weet hoe ver hij het nog gaat
> schoppen. Ik snap je wel een beetje, in de
> heuvelklassiekers kan hij wat Purito ook kan,


Hij heeft natuurlijk nog geen goede WP en/of L-B-L gereden.......
Mergelland-BP en AGR kan ie winnen....kleine rondjes (zonder tijdrit)...

Ik kan deze transfer trouwens niet bevestigen maar ja,hij vertelt me ook niet alles winking smiley
gr
Pyama 22 augustus 2016 08:47
Mooi Cyclad, die objectieve analyse over één van jouw oogappels.
Katusha krijgt zo een behoorlijk jonge ploeg. Vicioso mag blijven. Geldt dat ook voor Losada?
bakfiets 22 augustus 2016 09:26
weer een plekje vrij voor talent bij roompot, groenewegen, tolhoek en lammertink richting pro tour gebracht best goed resultaat. De Vries lijkt mij ook pro tour waardig mits hij wil knechten.
Weserbergland 22 augustus 2016 11:49
Ze hebben daar wel een goede medische staf dus wellicht hersteld hij sneller daar van zijn val..
Cyclad 22 augustus 2016 15:22
Jij moet er eens mee ophouden telkens als ik een renner bespreek hem als mijn oogappel te bestempelen. Lammertink is dat beslist niet. In de war met Duk? Werkelijk stomvervelend en geeuwtrekkend zoals jij "van leer trekt" tegen mij en Cecchini en nog wat anderen. Ik heb je in een PM vriendelijk gevraagd waarom je dat doet (er moet toch een reden voor zijn anders dan trollgedrag?), maar daarop verkies je niet te antwoorden. Prima, dan maar even zo. Graag nog even reageren via PM, dan praten we verder. Anders mag je zo vervelend blijven reageren zoals je wilt, maar dan ga je bij mij in de volledige negeermodus. Zou ik wel jammer vinden, want van wielrennen heb je wel verstand.
Zo, en nu weer on topic! :-)
Cyclad 22 augustus 2016 15:23
Berden De Vries zou dat wellicht inderdaad kunnen. Heeft wel een pechseizoen met wat blessures en valpartijen.
Pyama 22 augustus 2016 16:34
Flauw hoor, geef ik een compliment, is het weer niet goed. Waar lees jij dat ik "van leer" trek? Of ben je zo zuur dat je overal iets negatiefs en cynisch in wilt lezen?

Ik zou ook alleen over jezelf praten, ipv ook over Cecchini. Die begon zaterdag toch echt zelf over "slachtofferrol". En wie kaatst kan de bal verwachten.

Helaas doe ik niet aan privéberichten met mannelijke 50+'ers. Misschien Cecchini?
Cyclad 22 augustus 2016 18:16
Jammer dat je niet op PM reageert. Deze reactie begrijp ik ook niet van je. Negeermodus derhalve. Pyama uit. smiling smiley
Pyama 22 augustus 2016 20:17
Je doet net alsof dat een straf is? grinning smiley
Zo moeilijk is begrijpend lezen toch niet? Ik zou eens een cursus opzoeken bij de lokale soos.
Cyclad 22 augustus 2016 22:45
Jij zeikt Cecchini en mij alleen maar af, geen wonder dat ik een "compliment" van jou niet herken. Verder geen moeite met begrijpend lezen, bedankt voor het aanbod. thumbs up
Brieske 22 augustus 2016 22:57
Hoe gaat hij er eigenlijk naartoe? Met de fiets?

Groet
Tinuz 22 augustus 2016 23:44
Mooie transfer, heur. Hebben ze bij LottoNL-Jumbo de verkeerde aangetrokken overigens. Daar rijdt Steven Lammertink.
Slimmerd 23 augustus 2016 11:55
Na 2.28 uur al de negeermodus uit, das zwak.
bakfiets 23 augustus 2016 12:36
Wij zijn allemaal mannetjes zonder leven, die op een forum berichtjes plaatsen. Laten we het vooral niet te serieus nemen, en een beetje lief zijn voor elkaar. Er is genoeg ellende in de wereldsmiling smiley
Cyclad 23 augustus 2016 13:44
Daar heb jij gelijk in. Ik vind het eigenlijk ook niet de moeite waard.
Michael B. 23 augustus 2016 19:06
`die Steven Lammertink kan beter weer lekker bij de amateurs gaan rijden, die komt geen drempel over... iedere berg is een martelgang voor hem.
verder helemaal eens met Pyama. Goede analyse. Een aantal forumleden zijn hier inderdaad proforma voor een aantal renners. Die kunnen in hun ogen niks verkeerd doen.
MarcoV 25 augustus 2016 11:41
Leuk ook die commentaren vanuit de ploeg, Ekimov die in het persbericht zegt dat Lammertink zich heeft laten zien in rondes van drie weken, terwijl hij alleen in 2013 als broekie een Giro bij Vacansoleil heeft gedaan, net alsof Ekimov dat nog weet ...

En vandaag: José Goncalves gaat ook naar Katusha. Erg goede renner, eigenlijk een verbeterde versie van Rodriguez en Lammertink ;-)
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen