Welkom! » Log in » Registreer een nieuw account

Paris - Nice 2015 (overzicht etappes en discussietopic VSS)

Gepost door Heisenberg 
Heisenberg 06 maart 2015 13:58
Zondag begint de tweede WT-wedstrijd van het seizoen, dus is het ook tijd voor de tweede VSS.

De punten van de Tour Down Under:
***** Het Steile Stuk
**** Cyclad / knutje / Marcos
*** Blueprint / Eazster / Arsimo / RensA
** Anony / Dennis / MarcoV / Pyama / Prikdude / Ben / Hollo Retenstein / Hoentie / Jippie / El Chaba / Linkebal / Robobas / dvritm
* Randr / Ron Meijers / Yannick / Cyclinfo / Mic B / Wuser / Gicci / Duh / Robert Koopman / Abraham Olano / nemo / shake

De startlijst van Paris-Nice
[procyclingstats.com]

De website van LeTour:
[www.letour.fr]

De profielen van de proloog en 7 etappes:


















1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 06/03/2015 14:46 door Heisenberg.
Arsimo 06 maart 2015 14:11
Je vergat de laatste etappe:

avhhsc 06 maart 2015 14:22
dit klopt niet er zijn 9 profielen
Sticky Bottle 06 maart 2015 14:30
9 profielen terwijl er maar 8 etappes zijn?

Profiel laatste tijdrit lijkt wel bijna vlak zo in profiel van Arsimo maar dat is het natuurlijk niet

Heisenberg 06 maart 2015 14:47
Bedankt, ik plaatste etappe 1 nog een keer aan het eind. Nu aangepast.
rustdag 06 maart 2015 17:45
Wereldkampioen Wiggins krijgt blitse volgwagen



Bradley Wiggins zal zeker geen onopvallende koers rijden in Parijs-Nice. Als hij niet uitblinkt met zijn prestaties, dan zorgt zijn nieuwe volgwagen wel voor de nodige aandacht. Team Sky zal zijn wereldkampioen tijdrijden op de voet volgen in een gepersonaliseerde sportwagen met daarop de iconische regenboogkleuren.
Linkebal 06 maart 2015 18:30
Ik hou wel van dit soort dingen. Beetje zoals Cipollini vroeger. Maar behalve in een tijdrit is een tweedeurs auto natuurlijk nutteloos.
Massimo 06 maart 2015 19:04
Ik vraag me af of de boel nog een beetje op de kant gegooid wordt. Te beginnen maandag bijvoorbeeld. Lotto zou daar een slag kunnen slaan met Kelderman. De heren van Tinkoff zijn daar vast ook wel voor in. Even een beetje smoezen voor de start dus.
Prikdude 06 maart 2015 19:33
Tinkoff en Lotto?

Als ze al gaan smoezen voor de start raad ik ze aan te besluiten niet met hun opblaaspoppen over de runway te paraderen voordat de echte kleren uit gaan.

Etixx zal de aangewezen slagploeg zijn voor waaiers maar nog een stuk of 8 teams lijken sterkere waaierploegen te hebben dan LottoNL en Tinkoff zonder Boom, Mollema, Vanmarcke, Bennati, Kreuziger, Sagan, Contador etcetera.
Prikdude 06 maart 2015 19:36
Aangezien het toch wat starre parcours vanmiddag al even Monsieur Beaufort' gemoed in die contreien voor het aanstondse aangezicht des tijds geraadpleegd maar kreeg veel slappe zeilen op rekest.
JW 06 maart 2015 19:39
Ik denk dat LottoNL met oude rotten als Tjallingii, Van Emden en Tankink dit toch ook moet kunnen.
Ze hebben ook niet zo maar het parkoers van de eerste dagen verkend.
Maar het weer moet wel waaiervriendelijk zijn natuurlijk, anders gebeurt er niks.
ton duk 06 maart 2015 20:50
JW Schreef:
-------------------------------------------------------
>
> Ze hebben ook niet zo maar het parkoers van de
> eerste dagen verkend.
>

Op zich ook logisch als je de topfavoriet in jouw team hebt....
gr Ton DUK
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen