Welkom! » Log in » Registreer een nieuw account

Tirreno - Adriatico 2015 (overzicht etappes en discussietopic VSS)

Gepost door Heisenberg 
Heisenberg 09 maart 2015 17:16
Woensdag start de Tirreno met een ploegentijdrit een proloog. Dit is de startlijst: [procyclingstats.com]. Hieronder staan de profielen waarvan etappe 1 dus niet meer klopt.



















1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 09/03/2015 17:17 door Heisenberg.
Sehnsucht 09 maart 2015 17:26
Quote

Ook Tom Van Asbroeck zegt af voor Tirreno-Adriatico

Tom Van Asbroeck zal er niet bij zijn in de Tirreno-Adriatico. De renner van LottoNL-Jumbo kwam gisteren ten val in de Driedaagse van West-Vlaanderen en ondervindt nog te veel hinder van zijn blessure. Zijn plaats wordt ingenomen door Martijn Keizer.

Van Asbroeck kwam ten val op 80 kilometer van de streep. Hij vloog over de kop en landde hard op zijn rug, nadat een renner voor hem op een wegafzetting was geknald. Zijn ploegleider maande hem aan om af te stappen, maar Van Asbroeck reed nog 50 kilometer door. Pas nadat hij gelost werd, gaf hij op. Hij had moeite met staan en ging 's avonds nog naar het ziekenhuis voor onderzoek. "Ik heb last van mijn linkerheup en mijn linkerschouder", aldus Van Asbroeck. "De dokters hebben een botscan uitgevoerd, maar er werden gelukkig geen breuken vastgesteld. Dat is toch al goed nieuws."

Pijnscheuten
Van Asbroeck is vandaag in Nederland voor verdere onderzoeken. "Ik heb nog heel veel pijn en op de botscan zie je niet of er bijvoorbeeld iets met de spieren aan de hand is. Ze gaan nu verder onderzoek doen. Ik heb geen probleem om te zitten of te liggen, maar heb wel veel pijnscheuten als ik stap. Hopelijk valt de schade goed mee. Ik hoop zo snel mogelijk opnieuw op de fiets te zitten."

[www.demorgen.be]
Linkebal 09 maart 2015 17:36
IJzersterk deelnemersveld. Ik heb flink wat goede renners weg moeten strepen voor mijn VSS.
Massimo 09 maart 2015 18:34
En dan laat je Westra wel staan? Ik had er tien betere voor in de plaats geweten. smiling smiley



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 09/03/2015 18:35 door Massimo.
Linkebal 09 maart 2015 18:46
Ach ja, hij kan goed tijdrijden en wie weet heeft ie op de Terminillo net zo'n uitschieter als op de Montee Jalabert in Parijs-Nice.
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen