Welkom! » Log in » Registreer een nieuw account

Prikmavera 10 jaar

Gepost door Brieske 
Brieske 19 september 2016 20:13
10 jaar alweer, hmmm, denk het, weet het niet zeker. Iemand?

Maar goed, hij gaat weer door, de enige koers waar je niet hoeft te starten om wel te kunnen winnen, ofzo...
Wat is het ook alweer?
Fietsen, zuipen/kroegen (en misschien nog finale vrouwen meepikken, hoe laat eindigt dat WK?) en blijven pitten voor de nachtbrakers.
Ik begreep dat de 2 trekkershutten inmiddels al vol zijn, dus mocht je willen blijven slapen zelf ff regelen op de ossenberg dat je nog een tentje/camper/caravan neerplant (Steefje/König bedankt voor het regelen!).
Oh ja, het is dit keer in Veenendaal, 15 oktober.

En verder, tja, we hebben nog geen starttijd van de fietsroute maar die zal ongetwijfeld tussen 10:00 en 12:00 sochtends zijn.
Ook niet mee-fietsers kunnen zich aansluiten in een van de volgwagens die altijd wel aanwezig zijn.
Daarna naar een kroeg (iemand suggesties?) en met zijn allen feesten voor het prikbord, of gewoon zuipen en schreeuwen...
Misschien zoekt iemand (ik niet) weer een quiz te organiseren.
Ergens hapje eten en dan weer verder kroegen om daarna richting trekkershut te verkassen.
Sommige zullen hoogstwaarschijnlijk de dag erop nog samen ergens het echte WK kijken.

Tja, het gros van de details volgen dus nog.
Maar bij deze alvast een prikkel om ook je kop te laten zien op de Prikmavera.

Slapers zijn obv: Leon, Mathijske, Goozzer, König, Le Duc, Lucho Herrera, Brieske himself, Clavan, Keuteberg.
Verder komen (uit mijn hoofd) El Chaba, Merijntje, Sijbriskie, Rick, Kelme, Flatterikkestikstik, Cyclad, Blueprint, Catena en ongetwijfeld ook Marco V, Malheur, El Mik en Massimo.
Eerdere Prikmavera gangers zoals Noot (en mevrouwtje Glipto), Hemmeneggs, Jaizkibel, SS3000, Lodjan, Luyt, de Kaasploeg, Poggio, Arsimo, Dijk, Ton DUK, HarrieH, Gerben Löwik, Herogewier, Ottie, Zumsteg, JWC, Cyclosportieven en Bartje verwacht ik niet (wie vergeet ik nog?) maar zou mooi zijn als ze toch ff aanschuiven.

Groet



3 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 20/09/2016 16:22 door Brieske.
Hoentie 19 september 2016 21:45
Ik ga alleen als Poggio ook gaat, want ik durf niet in mijn eentje.
Brieske 19 september 2016 21:50
Je weet dat Poggio niet kan, jammer dat je het daarvan laat afhangen.
Neem een voorbeeld aan Kaasploeg, die gaf zijn ja-woord mits er gefietst zou worden.

Ff zonder dolle, zou het erg tof vinden als jij, de founder van de Prikmavera (toch?), er bij zou zijn.
Dankzij jou nu deelnemer van het gezelligste wielerspel wereldwijd.
En mede daardoor mensen leren kennen die ik als vrienden zie, best wat eigenlijk.
Kom op Kaas, be there!

Groet



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 19/09/2016 22:12 door Brieske.
lodjan 19 september 2016 22:53
Kben zo dom geweest om een vakantie te boeken en mis het WK.
Linkebal 20 september 2016 00:11
Ik kom alleen als Andere Peter en cyclingfreakske ook komen...
Sub Culture 20 september 2016 03:51
Eerste WK dat ik mis sinds Lugano 1996.

En wat de Prikmavera betreft..
[www.youtube.com]



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 20/09/2016 03:52 door Sub Culture.
Luijt 20 september 2016 07:15
8 jaar. En, afhankelijk van wat je precies onder founder verstaat, verdienen mortirolo en ik zelf toch ook enige credits....
Brieske 20 september 2016 08:05
Na wat brainstormen kom ik echt op 10 jaar uit, maar ik zit er wel vaker naast.
Gecheckt, idd 10 jaar (sinds 2007) zie reactie Catena (dat ging over het eerste jaar want zijn alleen dat jaar in de Losse Hoes geweest) zie hier

Founder, iemand die met het initiatief komt en het organiseert.
Kaas verzon de Prikmavera en regelde dat we bij elkaar kwamen, en de fietsroute. Trekkershutten kwamen volgens mij ook op zijn conto (of dat van Mass of Mathijske), houden we over die vergaderruimte in 'de losse hoes' waar we koers keken.
Hadden jij en Merijn die geregeld? Zo ja, dan ook enige lof voor jullie.

Groet



2 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 20/09/2016 08:58 door Brieske.
Bromertà 20 september 2016 09:11
Ik kom nooit waar vreemde, enge, oude mannen komen. Schrijf mij maar af.
Snorfietser 20 september 2016 09:24
Ik druk mijn snor. Van waar ik woon is naar Veenendaal echt een wereldreis als je geen auto hebt.
Luijt 20 september 2016 12:47
De eerste mails over de prikmavera tussen Kaas, Mortirolo en mijzelf dateren van 12 juli 2007. Dat jaar was de eerste editie op de Holterberg. Tevens mijn laatste overigens. Mijn bijdrage bestond uit brainstormen in de ontwerpfase en het leveren van een rondemiss....

Mijn teleurstelling over de verrassende zege van Kaasploeg was zo groot dat ik de koers sindsdien aan me voorbij heb laten gaan. Mocht ik er over een paar weken nog steeds niet overheen zijn, dan wens ik jullie veel plezier.

Groet, Luijt
Brieske 20 september 2016 12:51
Okay dan!
Kaas lijkt forfait te geven dus er zijn winstkansen.

Groet
El Mik 20 september 2016 13:47
Waarom zou ik ongetwijfeld komen? Dat laat mijn gezondheid op dit moment niet toe en dat wist je al winking smiley
Brieske 20 september 2016 14:37
Omdat het moet.
Uuuh nee, niet stilgestaan bij je gezondheid.

Groet



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 20/09/2016 14:44 door Brieske.
Oudesluis Dronken Thuis 20 september 2016 17:12
Ik ben er zoals altijd weer bij met Rudy T en Rory B
Rory B. 20 september 2016 17:23
KLINKT GOED ODT EN RUDY T
Kelme 20 september 2016 19:18
Veenendaal.... hmmm.... mij te ver weg spinning smiley sticking its tongue out
Erik S. 20 september 2016 19:23
Áltijd op een dag dat ik niet kan.
SS3000 20 september 2016 19:43
Uhm dan moet ik met de auto en nuchter blijven. Nee, zonder drank trek ik dit zeker niet.
Leon 21 september 2016 00:25
Snorfietser Schreef:
-------------------------------------------------------
> Ik druk mijn snor. Van waar ik woon is naar
> Veenendaal echt een wereldreis als je geen auto
> hebt.


Veenendaal is zo ongeveer het geografisch middelpunt van Nederland, mét enkele stations. Dus da's een drogreden.
Linkebal 21 september 2016 08:42
Misschien woont Snorfietser wel op Schiermonnikoog
Snorfietser 21 september 2016 16:54
Zo erg is het niet (alhoewel, wellicht is het er hartstikke mooi wonen). Ik woon in IJmuiden, heel veel westelijker wordt het niet. Met het OV is dat een hele wereldreis.
PVW 21 september 2016 18:40
Dat ov is voor mij ook wel een dingetje. Misschien op de fiets heen. 90km kan net. Hoe veel fietsen jullie zoal op die prikmavera? Misschien beetje veel om dat er meteen achter aan te doen.

En effe kijken voor een schappelijk plekje om te overnachten. Kan ik ook een paar biertjes nemen.
Brieske 21 september 2016 19:37
Zal rond de 60k zijn verwacht ik. Wij slapen zelf op camping daar in Veenendaal.
Tentje/caravan/camper mee en je kunt dan ook mee daar nog verder borrelen.

Groet
malheur 21 september 2016 23:05
Als ik van mijn dochter mag kom ik ook !
Leon 21 september 2016 23:27
Ze kan vast nog geen NEE zeggen...
Leon 21 september 2016 23:35
Fiets in trein is toch maar een euro of 6? En zowel Prikmavera-camping als -cafe zijn op 5 minuten fietsen van een station.
Prikdude 22 september 2016 00:46
Fietsen tot nader order opgeschort. We gaan tennisvoetballen.
ton duk 22 september 2016 10:26
Veenendaal is zeker niet met de trein te bereiken ?
gr
Frederik D. 22 september 2016 15:44
Zowel het station Veenendaal Centrum als mede het station Veenendaal West is zeer zeker een bezoek waard. Niet alleen de eigentijdse en markant te noemen architectuur zal u verrassen doch ook de allochtone Veenendaler van iedere kunne is een bezichtiging waard. Daarnaast valt er esthetisch genoegen te beleven aan de omringende natuur, die zeker op een nazomerse zondag getuigt van de majesteitelijke grootsheid van onze Schepper en Redder zoals beschreven in het magnum opus van de heer professor Koekebakker "Veenendaalse bijbelbeschouwingen, deel 1 tot en met deel 7", te verkrijgen bij de Evangelische Boekhandel "Looft den Heere", gevestigd in het pand Stationsplein 5 te Veenendaal, alwaar u ook authentiek oude ansichtkaarten voorzien van authentieke oude postzegels kunt bekomen tegen de som van 6 euro 50 per stuk, zo ook de Veenendaeler Ontbijtkoeck voor 7 euro 95 per 100 gram.

VVV
Veenendaalse Vakantie Vereniging

Zie verder haar site
malheur 22 september 2016 19:32
nee, ik zal er dan ook wel zijn
Frederik D. 22 september 2016 19:45
Zie je wel, Veenendaal lonkt en lokt. Veenendaal, de naam al. Vol subtiele poëzie. En dan straks al die taaie mannen met hun getekende koppen, getaande benen en rondborstige buiken op hun een rijke historie weerspiegelende juweeltjes van fietsen waarmee ze vergroeid zijn. Ik kan niet wachten totdat de foto's hier geplaatst zijn en Veenendaal zich voorgoed in de wielerheugenis heeft genesteld. Late lente in de vroege herfst. Een rondemiss is niet van node. Ook geen rondemis. Die kerels van zitvast in Veenendaal, dat is een liturgie op zich.
El Mik 22 september 2016 20:03
Ik ben alleen bekend met station Veenendaal de Klomp, dat is dan weer een perron in the middle of nowhere. Net als het station bij Zeist.
Raar stukje spoor daar tussen Arnhem en Utrecht, beter rijden ze in 1 stuk gewoon door of hooguit stoppen bij Ede-Wageningen.
Massimo 22 september 2016 20:54
Veenenfuckingdaal? Wordt dus zaterdag al bier halen voor de zondag, en überhaupt hopen dat er zondag iets open is waar we de koers kunnen volgen.
merijntje mortirolo 22 september 2016 20:57
Ik ben er niet bij, schatjes en Brieske.
Prikdude 23 september 2016 03:59
Kanker. Merijn er niet bij. Dat is als Flodder zonder Ma Flodder.

Frederikje, eat what?
Hoentie 23 september 2016 07:53
Quote

Dat is als Flodder zonder Ma Flodder.
grinning smiley
SS3000 23 september 2016 09:42
Prikdude Schreef:
-------------------------------------------------------
> Kanker. Merijn er niet bij. Dat is als Flodder
> zonder Ma Flodder.
>
> Frederikje, eat what?
J

Die ziekte gebruiken zegt veel over jouw niveau.
Hoe laag sommige mensen ook zinken op dit forum, jij hebt een nieuwe laagte geïntroduceerd.
Frederik D. 23 september 2016 11:02
Het is geen laagheid. Het is ruwbolsterige mannen-onder-elkaar-taaltje. Je hoort de toon niet. Maar het gaat om de toon. Net als: tering. Met nadruk op de laatste lettergreep. Overigens, ik heb ook weer begrip voor jouw fijngevoeligheid. Maar ja, niet iedereen komt uit een fijnbeschaafd nest. smiling smiley
Bromertà 23 september 2016 11:06
Super Grover 23 september 2016 12:12
Frederik D. 23 september 2016 13:59
ik wist niet dat je kwaad werd.

Liedje
Jacco Banaan 23 september 2016 15:26
Wellicht kom ik ook, normaal weer is.
Massimo 23 september 2016 15:38
Is er een reden dat ik niet bij de slapers vermeld sta (even afgezien van die werkelijk onbewuste aanranding van enkele jaren terug)? Komende tijd heb ik even wegens gezondheidsklachten tijd genoeg en zal me dus opwerpen als quizmaker, dus wanneer er nog leuke prijzen beschikbaar gesteld door andere bezoekers worden hebben we in ieder geval een extra programma-onderdeel.
Brieske 23 september 2016 16:17
Ik neem wel weer wat oude wielermeuk mee.
Waarom je niet bij de slapers staat? Tja, via twee wegen ben ook jij benaderd en volgens mij heb je beide keren niet toegezegd.

Geloof dat we nu, inclusief u, 10 slapers hebben voor twee trekkershutten van in totaal 8 personen.
Ik heb er geen problemen mee matrasje daar op de grond te mikken.
Tentje opzetten of camper pa/ma lenen zou ook nog kunnen maar is wat lastiger.

Groet
Massimo 23 september 2016 17:30
Door wie zou ik benaderd moeten zijn? De naam is werkelijk haas in deze.
Brieske 23 september 2016 18:08
Via forum wielerspel (topic: wie blijven er slapen op de Prik?) en via appgroep.

Groet
PVW 23 september 2016 18:18
Oh geen idee, ik heb gewoon niet zoveel op met het ov.
Koppi 23 september 2016 21:31
Volgens mijn vriendin ben ik een autist maar volgens mezelf gewoon mensenschuw en contactgestoord. Bovendien kan ik niet zuipen. Dus ik kom niet.
Brieske 23 september 2016 22:13
Het gros van de Prikmavera gangers is mens en gestoord, dus wat dat betreft past het wel. Tja, dat niet zuipen, ideaal, kun jij 6x op en naar van café naar camping.
Top!
Ok? Ja...

Tot dan! X
Koppi 23 september 2016 22:21
Maar ik kan ook niet tegen kussende mannen sad smiley
Shinzawai 28 september 2016 09:50
Prikdude 28 september 2016 21:29
Tof.

[www.youtube.com]



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 28/09/2016 21:30 door Prikdude.
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen