Welkom! » Log in » Registreer een nieuw account

Patrick Gaudy verongelukt

Gepost door Carlos Danger 
Carlos Danger 10 maart 2015 17:14
Tijdens training is de Waalse veldrijder Patrick Gaudy geschept door een vrachtwagen met helaas fatale afloop.

[www.sporza.be]
PVW 10 maart 2015 18:49
Brrr afschuwelijke manier om te eindigen...
Walnoot 10 maart 2015 21:49
Dat is flink kut.
veluweracer 10 maart 2015 22:30
Vreselijk. Hij was overigens de enige Waalse veldrijder. Van origine een mountainbiker, en met talent. Ik kan met dit soort droevige berichten steeds iets minder goed de wielersport waarderen. Het is voor mij dan allemaal zo zinloos. Vorig jaar juli zelf mijn rechterheup gebroken tijdens een rit op de racefiets en tot op heden nog maar 3 keer op de veldfiets gezeten. Ik ben bang geworden. En dit sterfgeval maakt mij alleen maar angstiger. Het leven is zoveel meer dan alleen mijn hobby. Ik moet ook aan mijn naasten denken. Zij hebben bijna 20 jaar hun hart vastgehouden. Ik schrijf dit met betraande ogen. Ik leef mee met de achterblijvers.



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 10/03/2015 22:31 door veluweracer.
Leon 11 maart 2015 00:30
Helpt het je als ik je vertel dat het een dodehoekongeluk was en dat Gaudy net zo dood was geweest als hij op een driewieler of bakkersfiets had gereden?
veluweracer 11 maart 2015 07:47
Jawel, het is soms goed om situaties vanuit een ander perspectief te bekijken. Bedankt voor het inzicht.
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen