Welkom! » Log in » Registreer een nieuw account

Wielrenner van het jaar?

Gepost door Shinzawai 
Shinzawai 18 oktober 2016 12:05
Peiling
Wielrennen van het jaar
Deze peiling is verlopen. Stemmen is niet langer mogelijk.
Er zijn 92 stemmen ontvangen.
Peter Sagan 83
 
90%
Greg van Avermaet 3
 
3%
Chris Froome 5
 
5%
Nairo Quintana 1
 
1%
Esteban Chaves 0
 
0%



Wie is volgens jullie de wielrenner van het jaar?
Eindhovuh 18 oktober 2016 12:07
Iedereen die hier niet Sagan kiest is geen wielerliefhebber.
Hoppa.
thja 18 oktober 2016 12:26
Moet eerlijk zeggen dat ik wel even getwijfeld heb, mede doordat ik net wel een keer voor de televisie zat op die momenten dat het gebeurde heb ik zelf dit jaar wel erg genoten van Chaves, geweldige progressie en erg attractieve manier van koersen, Daarnaast ook gewoon een hele leuke kerel, maar goed qua prestaties blijft Sagan de onbetwiste nummer een qua amusementswaarde voor mijzelf zou Chaves het gewonnen hebben, maar dat is niet de wielrenner van het jaar.
Von Kármán 18 oktober 2016 12:36
Iedereen die niet de Olympisch kampioen kiest is geen sportliefhebber.
Walnoot 18 oktober 2016 14:34
Hier had voor mij Sagan ook gewonnen als Cavendish niet ingesloten was geweest in de sprint en het WK wel had gewonnen. Echt een enorme no-brainer op deze manier. Eens met Eindhovuh dus. Chaves, tja, zou net mijn top tien halen, en dan ook vanwege het feit dat het geheugen beter werkt voor de korte termijn.
Shinzawai 18 oktober 2016 15:35
Of de Tourwinnaar. Maar heb toch voor Sagan gekozen, die er het hele seizoen staat en een sieraad voor de sport is.
Anony 18 oktober 2016 17:05
Enorm fier op het seizoen van Greg, en terecht bij de kanshebbers. Maar Sagan is wel de enige juiste winnaar.
Von Kármán 18 oktober 2016 17:20
De dubbel Omloop-Olympics is nog nooit gebeurd, dan moet je het hele seizoen top zijn smileys with beer
Goozzer 18 oktober 2016 20:10
Vol overgave op Christopher Froome gestemd. Ik ben het er niet mee eens, maar zou het zo weer doen...
Wuser 18 oktober 2016 21:01
Sagan natuurlijk. Zag van de week een statistiek voorbij komen (die ik weliswaar niet heb gecontroleerd): 41 % van zijn koersdagen dit jaar geëindigd in de top-3.
Prikdude 19 oktober 2016 11:55
De tendens zet zich voort. Mooi.
Kuiperberg 19 oktober 2016 21:43
Hier hoef je niet eens te stemmen; feiten spreken voor zich. Sagan; een zeldzaam fenomeen, de Messi van het wielrennen.
cyclingfreakske 21 oktober 2016 17:44
Wiggins...kneusje van het jaar.

Sagan en kort erachter van Avermaet als de beste renners.
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen