Welkom! » Log in » Registreer een nieuw account

'Lance Armstrong bedroog in systeem dat uit bedrog bestond'

Gepost door Karig Hutje 
Karig Hutje 24 oktober 2016 13:46
Ruim drie jaar na de bekentenissen bij Oprah is er nu de Opera. Een muziekstuk over de tragiek van Lance Armstrong, geschreven door oud-wielrenverslaggever Bert Wagendorp en gecomponeerd door singer-songwriter JW Roy. Het is de afgelopen drie dagen opgevoerd in Kantine Walhalla, Katendrecht, Rotterdam. De teneur: Armstrong was als stapelgekke renner onderdeel van een duivels systeem vol bedrog.

(...)

Verderlezen:

[nos.nl]
Slimmerd 24 oktober 2016 14:00
Singer-songwriter JW the finger smiley
Arsimo 24 oktober 2016 14:10
Zijn er nu mensen nog werkelijk geinteresseerd in dat uitgekouwde verhaal en dan nog als musical/opera ook? Wat valt er nog nieuws over te vertellen?
D. Marrage 24 oktober 2016 14:16
Quote
Arsimo
Zijn er nu mensen nog werkelijk geinteresseerd in dat uitgekouwde verhaal
Ja. Welgeteld twee: Bert Wagendorp en JW Roy.
Horsie is back 24 oktober 2016 14:31
Komt "Running up that hill" er ook in? Nadat gentleman Jim netjes op hem had gewacht. Niet te verwarren met Froommie natuurlijk.
Sub Culture 24 oktober 2016 15:09
Wat is dat voor bullshit.
shake 24 oktober 2016 15:34
Fel zegt hij: "Dat gebeurde door een vrij hypocriete meute die zich als hyena’s op Lance stortte. Ook binnen de journalistiek, vooral met het doel om hun eigen morele voortreffelijkheid te benadrukken. Mensen waar ik in elk geval niets mee had. Het zorgt ervoor dat er een subjectieve beoordeling plaats vond en mensen niet meer gewoon nadachten over wat er echt gebeurd is."

Over morele voortreffelijkheid gesproken.

"En laten we ook niet vergeten dat hij een atleet was die het hardste trainde van iedereen en meer dan welke andere renner ook een bijna vernietigende drang had om te zegevieren. Een buitengewoon getalenteerde atleet natuurlijk.”

Trainde hij het hardste van iedereen?

"Het heeft ook iets bijna kwajongensachtig. Een man die meegaat in een systeem waar hij als Amerikaanse sporter in terecht kwam, nadat hij was hersteld van zijn kanker, op zich ook een fascinerend verhaal. Dan kiest hij ervoor: als ik clean ga mee doen ben ik bij voorbaat verloren, dan kan ik net zo goed ophouden. En dan mee gaat doen in dat systeem, en zo dat hij ook in het bedriegen de beste wordt."

Volgens mij is het eerder een man die zijn eigen systeem dat hij in de USA al hanteerder nog verfijnder toepast nadat hij ook op de Europese tour gaat en daarmee blijft doorgaan, nadat hij was hersteld van zijn kanker.
Frederik D. 24 oktober 2016 15:41
Wie speelt Sheryl Crow?

Filmpje





1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 24/10/2016 15:45 door Frederik D..
JW 24 oktober 2016 16:34
Bar vervelend dat die fucking Roy op mijn succes als wielerprikbord-prikker probeert mee te liften.

Ik distantieer me van dit hele gedoe.
Er deugt gewoon weinig van.
Alle varkens waren gelijk maar sommige waren iets gelijker.
El Chaba 24 oktober 2016 17:00
Frederik D. 24 oktober 2016 17:25
En daarna de musical "Rasmussen en andere rare vogels". Naar een idee van JW (want dat rijmt). Teksten van het baardmannetje Hans Dorrestijn. George van Houts legt uit hoe de Rabobank werkte zodat de vrolijke nonsense compleet wordt. Alles omlijst door gezongen standaard onzinnige berichten van ons prikkerskoor.



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 24/10/2016 17:30 door Frederik D..
veluweracer 24 oktober 2016 19:08
Binnenkort in de theaters : Sky was the limit, the opera.
bakfiets 24 oktober 2016 20:04
Vacansolei kamperen met ricco en hoogerland
Olano 24 oktober 2016 21:22
wat een smerige jurk! She must be on drugs!
Olano 24 oktober 2016 21:25
Dat dit überhaubt de sport 'voorpagina' van de NOS haalt.
Andere Peter 25 oktober 2016 02:38
Dat is geen jurk. Dat is een gele trui die zichzelf vernietigt door zichzelf van binnenuit op te vreten.
Frederik D. 25 oktober 2016 07:07
Aan AP

Heb jij dan foto's waarop te zien valt dat die jurk zich helemaal heeft opgevroten?
Eindhovuh 25 oktober 2016 09:53
Jacco Banaan 25 oktober 2016 11:36
Zo knap is die Sheryl Crow ook weer niet. Liever dat ze gewoon haar kleren aanhoudt. Dit soort typetjes gaan wel ver voor een beetje aandacht. Gelukkig is het meestal alleen maar buitenkant(zonder inhoud dus!) voor dit soort kippen, dus van plofgevaar zal geen sprake zijn. Snap ook wel waarom een Lance haar al vrij vlug aan de kant heeft gezet. Another one bites the dust.
Olano 25 oktober 2016 12:42
Ah vandaar, thanks!! Mysterie opgelost, dunkt me.
Lucho Herrera 25 oktober 2016 13:18
Tel mij er ook maar bij. Het verhaal is dan wel bekend, maar altijd interessant hoe zoiets tot een mooi muziekstuk wordt omgetoverd. Zeker als Rick de Leeuw en Alex Roeka ook meewerken.
Horsie is back 25 oktober 2016 13:34
@Jacco Banaan. Die anorexia nervosa revealing dress is natuurlijk geen teken van smaak. Graag zou ik hier het commentaar willen lezen van het duo, dat wekelijks in VK Magazine celebrities op de korrel neemt qua kleding. Het wachten is op de dag dat Booggie in beeld komt.

Wel weer een mooie link met Devon Helm en een mooi zingende Cheryl.

Nu historian @AP niet weet in welk jaar de gele trui (van Lance wel te verstaan) zichzelf aan het opvreten is, moet Horsie maar een poging doen.
Het is in elk geval niet de zesde gele trui, want in 2004 won Cheryl geen Grammy en had ook geen nominatie.
Haar carrière loopt parallel met die van Lance, van 1995 tot ..

Zou het dan 2005 zijn, want de titel van The First Cut is the Deepest, past wonderwel bij de dress?

You toep weet wat de luisteraar wil. Na het afspelen van de link kwam de mooiste Evangeline vertolking, die van Emmylou Harris.
En dan komen we natuurlijk uit bij Zimmy.

Zo zie je maar weer, dat zelfs devilish Armstrong voor plezier kan zorgen.
Jacco Banaan 25 oktober 2016 14:25
@Horsie is back
Dit soort "mensen" zouden, hoe hard het ook klinkt, uit de genenpoel moeten worden verwijderd. Dankzij retards als dit zullen achterlijke mensen blijven voortbestaan. Om er zeker van te zijn dat de mensheid in het algemeen sterk moet blijven om zo haar voortbestaan te garanderen, is dit nodig. Maar nu ben ik natuurlijk weer te hard en verdienen zulke mensen ook een leven en moeten we er aandacht aan besteden wat ook voor jou geldt uiteraard. En dankzij deze mentaliteit, dames en heren, zal de mensheid het niet overleven... Dat ik deze informatie op kan hoesten hoewel het gaat om Sheryl Crow, is eigenlijk best wel knap.
El Chaba 25 oktober 2016 14:38
Ik heb heel af en toe ook de neiging om achterlijke tokkies af te schieten maar je hebt natuurlijk gelijk, ook mensen als jij hebben recht op leven.
Carlos Danger 25 oktober 2016 14:38
Levon.

En ach, die jurk zullen we maar een vergissing noemen. Sheryl Crow verdient wel wat meer respect dan hier wordt getoond.
Een goede zangeres, maar nog veel betere componiste en instrumentaliste. Een 'Grande Dame' in de Amerikaanse
muziekwereld.



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 25/10/2016 14:40 door Carlos Danger.
Horsie is back 25 oktober 2016 15:05
@Jacco Banaan
Deze of gene poel. Hippo's, varkentjes al dan niet met een hangende buik, wentelen zich er maar al te graag erin.
Frederik D. 25 oktober 2016 22:37
Volgens mij stamt die jurk uit 2005.

Bron

Die site toont ook de jurk van Ana Rubik. Kortom, het is blijkbaar mode om rare jurken op grote festijnen te dragen.
diravi 29 oktober 2016 21:45
Cecchini 31 oktober 2016 15:01
Reacties van mij met deze strekking zijn wel eens door Spaak gecensureerd. El Chaba komt er mee weg.
Andere Peter 31 oktober 2016 18:51
Omdat hij precies aan de goede kans van de grens weet te blijven, lijkt me. Dat heeft wat mij betreft weinig te maken met de strekking en alles met hoe je het exact formuleert.
Luijt 01 november 2016 10:32
Wat een zielige vertoning hier om zo'n musical over Lance Armstrong zo af te sabelen. Iedere poging om sport en kunst te doen samengaan verdient lof wat mij betreft.
En dat de Armstrong-story voor de eendimensionale navel- (of daar onder-)starende prikker misschien niet interessant meer is, dat mag zo zijn. Voor de minder verhevenen dan de pseudokenners hier kan zo'n musical best leuk zijn, zeker gezien het deelnemersveld.

PS: dat gezeik over Sheryl Crow, poeh poeh. Stoer hoor!.
Cecchini 01 november 2016 10:44
Ook jij hebt recht om te leven, maar ik voel ook altijd agressieve neigingen opkomen bij jouw bijdrages.
Andere Peter 01 november 2016 17:31
Dat is een prima voorbeeld van een opmerking die prima kan. Ga zo door.
Luijt 02 november 2016 00:25
Vind je? Ik vind van niet.
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen