Welkom! » Log in » Registreer een nieuw account

Onderzoek naar het imago van een wielerploeg

Gepost door janniszz 
janniszz 09 december 2016 13:09
Ik ben op dit moment onderzoek aan het doen naar het imago van een sponsor van een wielerploeg, nadat een renner doping heeft gebruikt. Een enquête is onderdeel van het onderzoek. Het zal ongeveer 5 minuten duren om deze in te vullen. Mijn dank voor diegenen die dit doen, zal groot zijn! De link: www.thesistools.com/thesisjannes
Arsimo 09 december 2016 13:38
Leuk idee om dat te onderzoeken, serieus, maar helaas betreft het een slecht opgesteld onderzoek.

Op sommige vragen is op basis van het (fictieve) artikeltje geen enkele zinnige uitspraak te doen dus wat moet ik antwoorden als mij gevraagd wordt of ik het er mee eens of oneens ben?

Terug naar de tekentafel zou ik zeggen. En let dan meteen op de schrijffoutjes in het verzonnen artikeltje.



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 09/12/2016 13:39 door Arsimo.
Linkebal 09 december 2016 15:07
Slechte publiciteit bestaat niet. Na de dopingtour van 98 schoot de verkoop van Festina-horloges door het plafond.
Koppi 10 december 2016 12:31
Inderdaad. Hoe kun je oordelen over verantwoordelijkheid, schuld, vertrouwen, visie, normen&waarden etc. op basis van één berichtje?
JW 14 december 2016 20:58
Dat voorbeeld wordt veel aangehaald.
Maar dat slechte publiciteit altijd zo werkt geloof ik niet.
Werd de naamsbekendheid van Rabobank nog vergroot door de dopingschandalen ? Heel misschien. Maar zelfs in dat geval denk ik niet dat het ze op enigerlei wijze winst heeft opgeleverd,
Dat er klanten afhaakten door de dopingmaterie weet ik wel heel zeker.
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen