Welkom! » Log in » Registreer een nieuw account

De maturiteit van JVDB kan een reddingsboei zijn voor Lotto-Jumbo

Gepost door Wim De Craene 
Wim De Craene 28 december 2016 07:46
Het wielerseizoen 2017 staat voor de deur en daarom is het tijd om alvast voorzichtig vooruit te blikken. Doel van deze serie die de titel draagt Kansen en valkuilen voor WT-teams in 2017 is om kort maar krachtig van elk WT-team de mogelijkheden te wegen. In deel 1 van deze serie staat Lotto-Jumbo centraal.


De maturiteit van JVDB kan een reddingsboei zijn voor Lotto-Jumbo

Door Wim De Craene

28-12-2016

Lotto-Jumbo is een team dat graag beter wil presteren in de WT. Om dat te realiseren kan het binnenhalen van een rijpe renner met een positieve levenshouding en uitstraling een oplossing zijn. En voor die strategie heeft Lotto-Jumbo dan ook gekozen door Jurgen Van den Broeck te contracteren. Jurgen is een jongen die ervaring meebrengt waar je wat aan hebt. Dat komt omdat hij altijd open heeft gestaan voor kritiek en immer graag bereid is geweest lessen te leren uit de moeilijk momenten. Combineer dat met zijn uitstekende communicatieve en empathische vaardigheden en je haalt een eminent leermeester in huis. Wanneer Lotto-Jumbo bereid is om de wijsheden van leermeester Jurgen ter harte te nemen kan er echt iets heel moois gaan groeien. Maar is Lotto-Jumbo eigenlijk wel van plan om Jurgen in zijn totaliteit te omarmen? Er is immers sprake van oud zeer in de vorm van afgunst bij een enkeling. Jurgen vocht in het verleden namelijk regelmatig duels uit met Robert Gesink en kwam daarbij vaak als de winnaar uit de strijd. Het zwakke punt voor het slagen van deze transfer is vermoedelijk dan ook Robert Gesink. Wanneer Robert over zijn afgunst weet heen te stappen en net als de rest van het team zijn hart opent voor de maturiteit van leermeester Jurgen dan zie ik Lotto-Jumbo daadwerkelijk significante stappen voorwaarts zetten. Maar als Robert dat niet lukt en tweespalt het resultaat is dan zal goede sfeer afwezig zijn en puike prestaties evenzo. Daarom Robert wees wijs en geef je over aan de leermeester. Jij en je team kunnen er alleen maar beter van worden!


Bram heeft inmiddels zijn hart geopend voor de maturiteit van JVDB. Zal Robert spoedig volgen?
Sub Culture 28 december 2016 09:42
Shinzawai 28 december 2016 10:17
JW 28 december 2016 10:30
Tsja, van die kant had ik het nog niet bekeken....
D. Marrage 28 december 2016 10:36
Quote
Wim
Wanneer Robert over zijn afgunst weet heen te stappen
Welke afgunst?
Arsimo 28 december 2016 11:01
Wat een flauwekul dit.
Eindhovuh 28 december 2016 11:08
Haha altijd leuk de Speld.
En is de totale Jurgen dan inclusief Wim Vansevenant?
Eazster 28 december 2016 11:38
Leuk hoe je zo'n slap stukje presenteert als een nieuwswaardig artikel met datum en al .Props daarvoor. Verder denk ik dat vooral JVDB inmiddels 4.0 jaloers is dat hij als evenknie van Robert in de Rondes voor hem de kar mag gaan trekken. Op de foto te zien hebben de zwakzinnigen elkaar in elk geval wel al gevonden,Dumb and Dumber 3 binnekort in de Cinema.



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 28/12/2016 11:39 door Eazster.
Eazster 28 december 2016 11:41
Effe alle gekheid op zo'n twijgje ,ik vond het een goede aankoop voor kruissie om hem in de bergen van Italie van assistentie te voorzien. Dit zou van den Broeck moeten kunnen geven. Echter weet ik eigenlijk niet of hij voor Katusha en Rodriguez zoveel heeft betekend ,heb er eigenlijk niet zo op gelet.
Heeft in Catalonie of Baskenland volgens mij voor het laatst nog goed gereden?



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 28/12/2016 11:42 door Eazster.
veluweracer 28 december 2016 13:00
Als LTJ nu Tankink eens een spreekverbod oplegt.
Geen kleuter-gespetter meer richting de cameralens.
Mannen wil ik horen.
Shinzawai 28 december 2016 13:41
Jurgen reed een wat kleurloos seizoen tot hij in de Tour wederom de druk niet aankon en uitviel. Daarna alleen nog maar DNF.
Walnoot 28 december 2016 13:42
Soos, is het uwes?
El Chaba 28 december 2016 15:01
Dit krijg je dus als je alle sociale werkplaatsen zomaar sluit.
cyclingfreakske 28 december 2016 15:21
heeft zeker een rol gespeeld voor Katusha..maar ging weer maar eens tegen de grond in een behoorlijke Tour...
een schouderbreuk zette hem weer eens aan de kant.... stond toen 21e in dienende rol.

De combinatie JVDB-Tankink-Kruijswijk-Gesink kan idd wel een positief effect hebben.
Bovendien kan het zijn als JVDB in oude doen is, ze daar 2 mannetjes voor een goed klassement in 1 ronde hebben.
Zolang ze maar niet negatief gaan doen zoals bij Sep VM ondanks zijn prestaties.
Prikdude 28 december 2016 16:50
Jurgen is toch die renner met dat dubieuze record? Dat hij vaker een specifiek criterium (thuishaven Herentals) heeft gewonnen dan reguliere profzeges bij elkaar?
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen