Welkom! » Log in » Registreer een nieuw account

"Coach pleegt zelfmoord nadat 17-jarige veldrijder positief test"

Gepost door lodjan 
lodjan 20 januari 2017 21:27
“Coach pleegt zelfmoord nadat 17-jarige veldrijder positief test”

Een verschrikkelijk verhaal uit het veldrijden: de 17-jarige crosser Fabio Verberckmoes werd er betrapt op het gebruik van cortisonen en meteen ontslagen door zijn team Cycling.be-Alpha Motorhomes. Volgens de entourage van Verberckmoes kwamen de cortisonen van zijn coach, die inmiddels uit het leven stapte. Dat schrijft Veldritkrant.be.
Verberckmoes, een Oost-Vlaamse junior, was volgens ploegleider Eddy Van Bunder dit jaar wat weggedeemsterd na een topseizoen als eerstejaarsjunior. Daarop stapte hij over naar een andere trainer, die beloofde Verberckmoes te zullen terugbrengen naar zijn niveau. “Maar daar gebruikte die coach dus blijkbaar een paardenmiddel voor. De ouders van Verberckmoes zei hij dat Fabio vitaminen kreeg toegediend”, vertelde Van Bunder bij Veldritkrant.be.

De jonge crosser liep tijdens een controle half december tegen de lamp. Hij werd meteen ontslagen toen zijn team Cycling.be-Alpha Motorhomes op de hoogte gebracht werd van de feiten. De coach in kwestie, die volgens de entourage van Verberckmoes dus alleen handelde, heeft zichzelf inmiddels van het leven beroofd.
Brieske 21 januari 2017 00:03
Verschrikkelijk was mijn eerste gedachte.
Ziekelijk hoe kennelijk de fietssport in elkaar zit was mijn tweede.
Mijn derde vertelde me te gaan slapen, wekker gaat zo, motherfucking zwemles (oftewel over tot de orde van de dag).

Bitchezzzzzz
Prikdude 21 januari 2017 00:56
Krijg jij op deze leeftijd al zwemles?
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen