Welkom! » Log in » Registreer een nieuw account

De streken van Knapen

Gepost door Prikdude 
Prikdude 05 februari 2017 19:45
[nos.nl]

"In plaats van de organisatie te wijzen op dit gevaarlijke punt hield ik wacht met mijn lensje in de hoop dat ik een renner kunnen vatten in zijn meest kwetsbare zijn."
Horsie is back 05 februari 2017 20:03
Goeddoeme. Dan had de tijdrit afgelast moeten worden vanwege het beruchte weer protocol. Zie elders ook de jammerkreet van een prikker.
De verraderlijke wind speelde hier een cruciale wind, Prikdude.

Dus de boodschap aan de organisatie had moeten zijn. Schaf dit wielrennen maar af, zodra dit wordt blootgesteld aan de nukken van Aeolus.
Vanwege de configuratie van de fiets is rijden onder windomstandigheden per definitie risicovoller dan onder standaard windstilte in een velodrome.

Maar eerlijk is braaf, fijn te horen, dat Prikdude hier opkomt voor den kwetsbaren mens. grinning smiley
Prikdude 05 februari 2017 20:10
The configuration as doomdevice: or how I stopped worrying and loved the wind
Snorfietser 06 februari 2017 13:09
informatie over het wel of niet informeren van de organisatie ontbreekt in het artikel, dus het is niet uit te sluiten dat hij dit wel heeft gedaan. Zo niet, dan vind ik dit ook een kwalijke moraal. Aan de andere kant, nu levert het hem een goede foto en dus geld op, anders blijft het enkel bij een bedankje.
Horsie is back 06 februari 2017 13:45
Blind man says it simple Give me a coinnnnnn? zingt nu blondinneke Juweel. Toeval bestaat niet of wel.
Luijt 06 februari 2017 14:00
hee knol, toon eindelijk eens de pony
Horsie is back 06 februari 2017 15:44
Gelukkig, Luijt is weer uit zijn winterslaap ontwaakt. When Luijt goes LOW Horsie goes HIGH.
Al is het geen alternatief feit, dat paarden minder hoog springen dan de mensdieren. Ze kijken wel uit. smiling smiley
Frederik D. 06 februari 2017 15:46
Maar het blijft een forse nachtmerrie die niet door de beugel kan en een fikse hengst verdient.
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen