Welkom! » Log in » Registreer een nieuw account

Wielercafe regio zuidoost Antwerpen?

Gepost door Arsimo 
Arsimo 15 maart 2015 00:04
Aanstaande zondag 22 maart moet ik "gedwongen" de hele middag doorbrengen in de regio Antwerpen, met name ten zuidoosten in of net buiten de stad. Iemand bekend met een goed wielercafe in die regio waar ik tussen Vlaamse wielerfans naar Milaan San Remo kan kijken?


Achtergrondinfo: mijn 7-jarige dochter is samen met 299 andere kinderen uit ruim 10.000 kandidaten gekozen om samen met K3 die zondag een lied en videoclip op te nemen. Fantastische ervaring voor haar natuurlijk maar voor mij dus een rol als chauffeur om de nieuwe diva-des-huizes in de vroege ochtend naar omgeving Antwerpen en begin van de avond weer terug naar Rotterdam te rijden. Als pa mag ik er niet bij blijven (is wel logisch) en dus zoek ik een wielercafe om zelf ook een leuke middag te hebben.
Linkebal 15 maart 2015 09:36
Dus je zoekt een café in de "Bruine Driehoek", Reet - Kontich - Aartselaar?
malheur 15 maart 2015 10:58
Volgens mij kun je om het even wat rondstruinen en zo'n beetje naar binnen loeren hoe wat en waar.

Veel succes met de diva, leg haar het betere elleboogwerk uit en dat je voor een prominente rol in zo'n clip wat extra moeite dient te nemen.
Arsimo 15 maart 2015 11:26
malheur Schreef:
-------------------------------------------------------
> Volgens mij kun je om het even wat rondstruinen en
> zo'n beetje naar binnen loeren hoe wat en waar.

Tuurlijk. Simpelste is nog een beetje rondrijden in de omgeving een half uur voor de uitzending en kijken bij welke cafe een hoop racefietsen tegen het raam staan.

Maar mogelijk heeft iemand hier een goeie tip toevallig.
Brieske 18 maart 2015 08:22
Je kunt gewoon thuis kijken Armand, de moeder van K3 (Drieka) heeft besloten dat het genoeg is geweest en stopt de dames in de kelder...

Groet
lodjan 19 maart 2015 10:47
Bijna goed Brieske winking smiley
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen