Welkom! » Log in » Registreer een nieuw account

Destil-Piels / ploegleiding stapt op

Gepost door ton duk 
ton duk 23 maart 2017 11:38
Ploegleiding Destil-Piels stapt op

Ploegleiders Han Vaanhold, Sjaak van Hooft en Albert Ketelaars van Destil-Piels hebben hun ontslag ingediend. Dat meldt Cyclingonline.nl.
Alle drie werkten al jaren voor de Brabantse formatie. De ploegleiders zijn met name ontevreden dat er geen vervangende renners mogen worden aangetrokken voor de gestopte Tim Rodenburg en de geblesseerde Peter Schulting. “Daardoor is het onmogelijk om ons wedstrijdprogramma te rijden”, aldus Vaanhold. “Helaas komt er op deze zeer trieste wijze een eind aan mijn ploegleiderschap van meer dan 25 jaar.”...

aldus Brabant Cycling op FB
Slimmerd 23 maart 2017 11:51
Wel flink wat bronnen ton! Op FB van Brabant Cycling namens Cyclingonline.nl die weer gesproken hebben met Vaanhold!
ton duk 23 maart 2017 13:45
Slimmerd Schreef:
-------------------------------------------------------
> Wel flink wat bronnen ton! Op FB van Brabant
> Cycling namens Cyclingonline.nl die weer gesproken
> hebben met Vaanhold!

Anders heb ik Ger op mijn dak hè
gr

ps: ik hoopte nu op wandelgangbronnen op dit prikbord...en dan het liefst fruitig genuanceerd



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 23/03/2017 15:20 door ton duk.
Jacco Banaan 23 maart 2017 15:07
Mooi, opgeruimd staat netjes weg met die Hormoon Han Vaanhold, die heeft al genoeg renners hartproblemen/hormoonproblemen veroorzaakt. En dat had die Paul Tabak al heel lang door. Die was er al heel snel klaar mee. Idem dito met dat schreeuw basaal verbaal van Hormoon Han Vaanhold tijdens de koers. Goed van Hormoon Han Vaanhold dat ie zelf is opgestapt. Opgeruimd staat netjes, weer eentje van het oude wielrennen minder.


Krijg er een brok van in de keelsmileys with beer



2 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 23/03/2017 15:09 door Jacco Banaan.
Ger 23 maart 2017 15:56
Stapte jij maar eens op allesweter en schreeuwer Jacco Banaan.
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen