Welkom! » Log in » Registreer een nieuw account

Geen Parijs-Roubaix voor Sep Vanmarcke

Gepost door Zorro 
Zorro 05 april 2017 14:49
Sep Vanmarcke moet Parijs-Roubaix aan zich voorbij laten gaan. De kopman uit de Cannondale-ploeg heeft te veel last van de naweeën van een val in de Ronde van Vlaanderen.

De 28-jarige Vanmarcke liep bij die val een gebroken pink op en verwondingen aan beide handen. "Door de gebroken pink kan ik mijn handen niet bovenop het stuur leggen. Maar mijn linkerhand is het grootste probleem, omdat van elke vinger het vel af is. Het is gewoon te pijnlijk."

Bovendien heeft Vanmarcke ook behoorlijk last van zijn rechterknie. "Het heeft totaal geen zin om aan de start te verschijnen." Vanmarcke werd gezien als outsider voor de kasseienklassieker, waarin hij al drie keer in de topvijf eindigde.

Door de afwezigheid van Vanmarcke zal Dylan van Baarle zondag als kopman fungeren van Cannondale. De 24-jarige Zuid-Hollander werd afgelopen weekend vierde in de Ronde van Vlaanderen.
Frederik D. 05 april 2017 15:59
Heel jammer. Want wij willen toch een koers met alle kanshebbers. Of Van Baarle een echte kanshebber is, denk ik niet. Maar anderzijds, als alles meezit .... Kopman zijn is best zwaar. Maar het jong kan goed fietsen en is gretig.
Sub Culture 05 april 2017 16:11
Dylan moet alleen aankomen hé.
Met alle respect, hij lijkt mij niet de man die de protagonisten uit de wielen rijdt.

Ik vrees een beetje voor een sterk Quickstep blok en dan zo'n Terpstra die in de aanval gaat, Boonen gefrustreerd beperkt is tot afstoppen en Terpstra zijn 2de kassei pakt.

Dan kan ik hier 's avonds misplaatst voldaan de obligate #zegetrein komen posten, maar wat heb je er ook aan hé..
merijntje mortirolo 05 april 2017 16:18
Kop op, Sub, #zegetrein is #zegetrein.

Ik deel overigens dat vermoeden. Terpstra was afgelopen zondag verdomd sterk en gaat komende zondag waarschijnlijk 'anticiperen,' opdattie niet nóg een keer in zo een situatie terechtkomt.

Ik gun Boonen van harte zijn vijfde, maar zie het niet zomaar gebeuren.

#issutalzondag?
Carlos Danger 05 april 2017 16:46
Trumpstra heeft liever geen trein. Beter een bootje, voor zijn rondvaart.



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 05/04/2017 16:47 door Carlos Danger.
Slimmerd 05 april 2017 17:45
Zo zijn er wel meer bij Quickstep, wordt voor Stybar ook eens tijd aanwezig te zijn in de koers
Sub Culture 05 april 2017 18:04
Ik verwacht meer van Lampaert dan van Stybar.
cyclingfreakske 05 april 2017 20:00
misschien rijden ze weer met 4 voorop...en wint Stannard nog eens dankzij Terpstra grinning smiley
Ziender Ogen 05 april 2017 20:58
Geen Sepp, wie moet er nu vierde worden?
Sub Culture 05 april 2017 21:04
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen