Welkom! » Log in » Registreer een nieuw account

Tour de Romandie 2017 (2.UWT), etappe 5 (slot)

Gepost door El Chaba 
El Chaba 29 april 2017 19:52
Tour de Romandie 2017 (2.UWT), etappe 5 (slot)
El Chaba 29 april 2017 19:52




Tour de Romandie 2017 (2.UWT), etappe 5 (slot): Lausanne - Lausanne (17,88 km / EZF)

Zoals ik al dacht, de zogenaamde koninginnenetappe stelde weinig voor en Felline hield nog heel aardig stand. Morgen dan de beslissing waar gezien de kleine verschillen nog van alles mogelijk lijkt, al zal het wel lastig worden om Porte van de eindzege af te houden.

Kaartje:





Profiel:










Top 10 AK na etappe 4:

1 Simon Yates (GBr) Orica - Scott 16:50:35
2 Richie Porte (Aus) BMC Racing Team 0:00:19
3 Emanuel Buchmann (GER) Bora - Hansgrohe 0:00:38
4 Fabio Felline (Ita) Trek - Segafredo 0:00:44
5 Jesus Herrada Lopez (Esp) Movistar Team 0:00:52
6 Primož Roglic (Slo) Team LottoNL - Jumbo 0:00:53
7 Ion Izagirre Insausti (Esp) Bahrain - Merida 0:00:56
8 Bob Jungels (Lux) Quick Step Floors 0:00:56
9 Diego Ulissi (Ita) UAE Team Emirates 0:00:58
10 Damien Howson (Aus) Orica - Scott 0:00:59

Weersverwachting: halfbewolkt, geen regen, 10-13 graden. Wind uit het zuiden, kracht 2.

Start: 11.52 uur.
Finish: rond 15.09 uur.
lodjan 30 april 2017 13:20
Live timing: [tissottiming.com]

Campenearts met de snelste tijd.
.



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 30/04/2017 13:27 door lodjan.
lodjan 30 april 2017 13:22
Lebon en Küng zijn inmiddels al weer sneller.
Heisenberg 30 april 2017 13:22
Kämna 25'40
Haga 25'57
Le Bon 25'58
Kung 26'05
Campenaerts 26'18

Bouwman 26'49
Kiryienka 27'05
Dowsett 27'27



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 30/04/2017 13:41 door Heisenberg.
Ziender Ogen 30 april 2017 13:28
Niet iedereen gaat vol in deze tijdrit. Jammer.
Heisenberg 30 april 2017 14:17
Amador 25'33
Kämna 25'40
Froome 25'44

Zakarin snelste bij het tussenpunt.
Slimmerd 30 april 2017 14:52
Van Garderen 1" sneller aan de streep dan Amador, Roglic snelste aan tussenpunt
Slimmerd 30 april 2017 15:03
24"58 voor Roglic, terwijl Izagirre dezelfde tijd noteert als Tejay. Bij tussenpunt Porte overigens al 18" sneller dan Roglic en 33" dan Yates
Slimmerd 30 april 2017 15:08
Porte in 25'06, Roglic wint dus de tijdrit
Fcdh 30 april 2017 15:10
Roglic wat een aankoop van Lotto-Jumbo zeg.
Seizoen voor die jongen al meer dan geslaagd.
Misschien komende winter eens trainen om meer gewicht en dat geblokte kwijt te raken?
Dan heb je er een kopman voor de grote rondes bij al zijn al deze 1 week durende rondes ook veel waard. (WT punten)



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 30/04/2017 15:10 door Fcdh.
Slimmerd 30 april 2017 15:11
AK
1. Porte
2. Yates
3. Roglic
4. Felline
5. Izagirre
Erik S. 30 april 2017 15:11
Yates blijft in het klassement Roglic net voor.
Cecchini 30 april 2017 15:20
Wat een dramatisch verslag van Been en die tafelheer. Wat een versprekingen, verkeerde namen, met als topper toch " Een behoorlijke tussentijd van Zakarin, weliswaar de beste, maar toch benieuwd hoe zijn 2e deel is" Cecchini hiermee vertwijfeld en in grote wanhoop thuis op de bank achterlatend.

Kelderman mooi in de top 10, hij begint weer een beetje wielrenner te worden. Jurgen van de Broeck toont ook weer een wielerleven te hebben, en daar zal Kruijswijk ook tevreden mee zijn.
Kuiperberg 30 april 2017 15:24
Die Roglic, is echt een fenomeen. Als je ziet dat hij in de afdaling gewoon weer 20 seconden afsnoept van Porte. En de wijze waarop...afdalen is een kunst bij Roglic. Geweldige aankoop voor Lotto-Jumbo.
Cyclad 30 april 2017 15:28
Echt dramatisch. Rekenfouten van Been, overdramatiek van Beenj bij de laatste bocht van Van Garderen, te weinig aandacht voor Kelderman (ze had best even zijn tussentijd kunnen opzoeken, maar daar denkt juf Been niet aan). Wat een slechte verslaggeefster. Ik vind Dirk dan nog een verademing, echt.
Cyclad 30 april 2017 15:29
Superrenner. Blijft zich verbeteren. Kruijswijk in de Giro? Ah,Roglic in de Tour!!!!
Cyclad 30 april 2017 15:30
Kelderman doet het goed. Eigenlijk precies volgens verwachting. IJzersterke ronde van Felline en Buchmann.
Kuiperberg 30 april 2017 15:31
Mevrouw Been is ook extreem gecharmeerd van Felline. Is er meer aan de hand ? Felline dit en Felline dat ...the finger smiley
Cecchini 30 april 2017 15:51
Fabio zal zich wel 2x bedenken

Pyama 30 april 2017 16:28
Gisteren was ze ook al zo overdreven aan het juichen en lachen. "Ja hoor"... Eens met Cyclad en Cecchini. Gelukkig doet ze de Giro niet.
Jacco Banaan 30 april 2017 16:40
Wat een dikke zeug is die Been joh, zou als ik een hond zou hebben die hond ervan af trappen als die hond Been zou doen.
Cecchini 30 april 2017 16:46
Nou nou, dan komt Gesink er bij jou nog beter van af.
valse trage 30 april 2017 17:00
Ze ziet er een stuk beter uit dan die hersenloze scheiding-in-het-midden Ray-Bandragende duckface-trekkende geschminkte neptieten-scharminkels waar jij ongetwijfeld op geilt.
Prikdude 30 april 2017 17:14
Been kan maar niet genoeg benadrukken dat Felline iemand is die op alle obstakels zijn mannetje staat.
JW 30 april 2017 21:14
Dramatisch lijkt me een correcte beschrijving.
Ik heb al een tijdje het geluid uit staan bij Eurosport.
Er zijn grenzen...
ton duk 30 april 2017 21:25
Cyclad Schreef:
-------------------------------------------------------
> Kelderman doet het goed. Eigenlijk precies volgens
> verwachting.

Ja, maar deze bevestiging is wel lekker
HUP HOL
gr
Meneer 60% 01 mei 2017 00:32
Wat is het niveau hier weer eens absurd laag. Grapje is prima, maar alles lijkt tegenwoordig maar te mogen.

Over Been. Ik ben geen fan, maar de enorme hetze bij sommigen is buiten proporties. Een vrouw met succes blijft iets engs voor een kleine groep.
Ziender Ogen 01 mei 2017 01:58
Roglic nam het heuveltje als een schans en vloog rechtstreeks naar de finish.
Fantastische afdaling.

Had een heerlijk muziekje op toen ik naar eurosport keekwinking smiley
Cecchini 01 mei 2017 10:44
Succes ? Daar moet je toch iets goeds voor doen, maar het verslag was gisteren van een tenenkrommend laag nivo. Dat heeft niets te maken met iemand geen succes gunnen, omdat ze vrouw is. Volgens mij zijn Herbert, Mart en Maarten hier ook regelmatig aan de beurt geweest.
Arriere de la course 01 mei 2017 11:18
valse trage Schreef:
-------------------------------------------------------
> Ze ziet er een stuk beter uit dan die hersenloze
> scheiding-in-het-midden Ray-Bandragende
> duckface-trekkende geschminkte
> neptieten-scharminkels waar jij ongetwijfeld op
> geilt.


Nee tuurlijk niet man
Meneer 60% 01 mei 2017 11:25
Succes hebben en ergens goed in zijn zijn twee verschillende dingen.

Voor iemand die alles tegen heeft (geen oud-renner, vrouw in mannenwereld) zit Been best in een mooie positie. Commentator voor Eurosport, werkzaam bij Veranda Willems als persmanager en volgens mij doet ze ook weleens iets voor de UCI. ik zou niet willen ruilen, maar heb er wel respect voor waar ze staat. Dan moet je toch iets goed doen.

Als jullie inhoudelijk reageren op haar commentaar dan is de vergelijking op zijn plaats met de mannen die jij noemt op zijn plaats. Maar het plaatsen van haar foto om allemaal even te kunnen lachen over haar lelijkheid, het noemen van 'dikke zeug', maar zelfs het consequent spreken over 'juf' Been door iemand hier... Dan hoef je geen psycholoog te zijn om te constateren dat haar vrouw-zijn een rol speelt in dit verhaal.
Pyama 01 mei 2017 11:48
Ik zou juist liever naar een vrouwenstem luisteren dan naar een ouwe vent als Jose de Cauwer. Alleen, die beste man heeft zoveel kennis en ervaring.
Ik hou vooral niet van dom geblaat, daarvoor kom ik wel op dit forum.
Cecchini 01 mei 2017 12:03
Ik geef toe, de foto is niet flatteus, maar ik reageerde met de foto alleen op iemand die vroeg of ze meer dan normaal gesteld was op Felline (een vraag die meer dan gerechtvaardigd was, want haar supportersgedrag t.o.v. Fabio Felline was ver over de grens) en dacht toen zou Fabio misschien ook interesse in haar zou hebben. De macho wielrenners kennende dacht ik zo dat José toch niet bepaald Fabio's cup of tea zou zijn. Beetje flauw misschien, en dat Jacco Banaan later met onfrisse termen José Been is gaan beschrijven had ik kunnen weten. Mea culpa mea maxima culpa
Bromertà 01 mei 2017 12:33
Toch vraag ik me af van wie die fiets feitelijk is, en waarom Mevr. Been er in haar jurk achter is gaan staan. Voorzover mijn geheugen me niet in de steek laat, zit zij normaal op een MTB, maar wat maakt 't uit. Hafijn, laatst vertelde ze dat ze nog niet in korte broek had kunnen fietsen, vanwege het te koude voorjaar. Boogerd temperde deze pessimistische blik door te stellen dat de renners tijdens de klassiekers niet mochten klagen; extreem weer was hun bespaard gebleven.

Verder vind ik dat Eurosport, en ik kan er niets aandoen maar associeer deze commerciële zender met het zeer gemankeerde commentaar van Mevr Been én met hinderlijke talrijke reclameblokken zelfs diep in de finale, onze prachtige sport geen goed doet. Elke wedstrijd die ik voorgeschoteld krijg via dat kanaal doet me in nostalgie wegkwijnen en laatst heb ik in navolging van JW het geluid maar uitgezet, vooral ook omdat Boogerd zich niet in de Eurosport-bezemkast bevond.

Ik hoop op een fantastische Giro zonder Mevr. Been, maar mèt Boogerd, al kan niets het gemis van de echte José en Renaat compenseren.

Voorgoed naar de vergetelheid?

"Een goede namiddag en welkom Girini, Dit is Sporza met het live-verslag van de .... en naast mij zit José Decauwer."
Ziender Ogen 01 mei 2017 13:25
Die hoop bagger heeft mevr. Been nu ook weer niet verdiend.
Zeker ze wordt erg enthousiast van bepaalde wielrenners maar om daar meteen
een sexuele content aan te geven gaat me wat ver.
Zelf begin ik ook altijd hinderlijk blij te worden als Sagan weer een
staaltje bluf laat zien.
Misschien is mevr. Been gewoon een liefhebber van wielrennen ipv een kenner.
Dat is helemaal niet erg bij een duo presentatie.

Zelf heb ik de neiging om naar de anti-depressiva te grijpen als ik Boogerd of
Kroon iets hoor uitleggen.
valse trage 01 mei 2017 18:39
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen