Welkom! » Log in » Registreer een nieuw account

Waar zijn de Belgen?

Gepost door Chris78 
Chris78 17 mei 2017 09:12
Kan het even niet vinden of het ergens in het forum al vermeldt staat, maar mis "onze" vrienden en zeker Jose uit Belgie van Sporza/Vrt. Waarom zenden die niet uit of zit dat nu achter decoder??? Ze hebben toch jaren mooi de grote rondes uitgezonden. Opzich maakt Eurosport mooie lange uitzendingen hoor maar die verslaggever(s) die er nu zit vindt ik echt een drama.
Spaak 17 mei 2017 09:26
Eurosport heeft de exclusieve rechten gekocht, dus de Belgen mogen het niet uitzenden.
Chris78 17 mei 2017 09:27
Ok, jammer, maar bedankt voor je antwoord. Ook Vuelta?
rustdag 17 mei 2017 09:39
De Giro d’Italia is vanaf dit jaar tot 2020 exclusief te zien op Eurosport. De sportzender heeft de uitzendrechten van de wielerronde van Italië aangekocht. In het pakket zitten in totaal negentien wedstrijden. Een deel daarvan is vanaf dit jaar in België en Nederland alleen nog exclusief op de Europese sportzender te zien. In dit pakket zitten onder meer de wielerklassiekers Milaan-Sanremo en de Ronde van Lombardije. Van de Giro wil Eurosport dagelijks vier uur live uitzenden, luidt het.
rustdag 17 mei 2017 09:40
Sub Culture 17 mei 2017 10:07
Het commentaar van José en Renaat is een groot gemis.
Mijn kijkgedrag is na het gezwets van Jeroen en sidekick en de talloze reclameblokken gevoelig afgenomen.

En vier uur live wielrennen per dag, dat zou iemand eens moeten timen, dat halen ze nooit.
ton duk 17 mei 2017 10:11
Van een van de belgen lees ik nu ineens tot mijn grote verrassing dat hij wel ballen heeft...3 zelfs
gr
Johan 17 mei 2017 10:20
Waar is ondertussen etappe11?
Clavan 17 mei 2017 10:24
Daarom kijk ik ook met engels commentaar. Die zitten tenminste ook nog op locatie in Italie. Kiezen tussen 2 slechten
JW 17 mei 2017 10:44
Waar ? Dáár !
Carlos Danger 17 mei 2017 10:58
Johan 17 mei 2017 11:06
Flecha is wel leuk toch?
Ziender Ogen 17 mei 2017 11:16
Ik erger me vooral aan de 'info'-mercials zoals die over de fantastische afgelopen tour of Azerbeidjan.
Allerlei belangrijke mensen met boter op het hoofd en pecunia in da pocket, vertellen hoe belangrijk
en succesvol die toer is voor de Azeri in het algemeen en de dictator in het bijzonder.

Mensen worden geronseld om met een vlaggetje langs te kant te staan zwaaien en ze kijken nog de verkeerde kant op ook.

Phoney TV!
Sub Culture 17 mei 2017 11:32
Sympathieke kerel, maar rijgt er daar in aandoenlijk Engels de clichés tegenaan.
Zie de meerwaarde niet in van zijn voor- en nabeschouwing.
Bromertà 17 mei 2017 11:49
Op de schaal van walging vormt Flecha zonder twijfel het hoogste punt.
Eindhovuh 17 mei 2017 11:57
De timing in de etappe is ook beroerd. Als er nog weinig aan de hand is en je ziet een peloton op 80km van de finish achter een kansloop groepje aan toeren dan vind ik die niemendalletjes van Flecha nog te verteren. Ze presteren het echter om bij het begin van de laatste klim op 8 km van de finish vrolijk zo'n filmpje in te starten. Bizar.
El Chaba 17 mei 2017 12:39
Dat is inderdaad verreweg het meest ergerniswekkende.
Fcdh 17 mei 2017 13:48
Vind het commentaar duo van gister met Karsten Kroon en Jeroen van Bellegem wel fijn om naar te luisteren. De reclames zijn vervelend en vooral als er iets gebeurd maar dat weet je vantevoren.

Het Flecha item en interviews in de finale is tenenkrommend en inderdaad een grote bron van ergernis.
cyclingfreakske 17 mei 2017 21:18
de regie trekt dit jaar echt op geen hol.. niveau -10
omdat het bij eurosport nog niet genoeg erg kan zijn, duwen ze er nog bergen commerials, reklametroep van andere evenementen bij, fletcha filmpjes zijn soms op een deftig moment maar vaak ook ergelijk laat in de finale. wtf cares ???
daarnaast de vreslijke gewoonte om op een handvol km van de streep nog snel een commercial blok ertussen te persen...

de italiaanse kkalender is met het eurosport uitzendrecht kompleet verneukt. dit kost in een aantal landen zeer veel kijkcijfers.
Ziender Ogen 17 mei 2017 21:43
Tip: neem het op en kijk met een half uur achterstand, spoel reclame en flutfilmpjes door. Eventueel ook
saaie stukken koers.
Op het einde van het programma ben je weer bij en kun je live de finish zien.
Heerlijk!
cyclingfreakske 17 mei 2017 23:39
doen we...
maar de fun van het live kijken is wel helemaal weg...... er is ook geen spanning meer bij in een finale voor de echte fanatieke liefhebber.
dus die haakt af en ziet het sprintje wel eindigen in het journaal.

Van de Giro mag je altijd wel een beetje een zootje verwachten in de uitzending, maar als Eurosport op dit elan doorgaat......
je weet dat er commercials zijn, maar wat men hier bedoelt is echt wel erger dan wat we gewoon zijn van hun... het is bijna Amerikaans irritant (flash syndroom)


ik weet niet of je op de hoogte bent, maar in Belgie is men een wet aan het bedenken om commercieele zenders hun reklame niet door te kunnen spoelen.
er word druk vergaderd met alle betrokken partijen (vtm enz..)
word dat goedgekeurd, dan heb je meteen een element waar ze dan elders mee gaan uitpakken
EN elke internationale zender die geld ontvangt uit commercials een wapen geeft om je tot tergens toe te VERPLICHTEN de commercialbloks te zien. opnemen of niet.,



3 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 18/05/2017 01:04 door cyclingfreakske.
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen