Welkom! » Log in » Registreer een nieuw account

Knecht Contador betrapt op epo

Gepost door Orakel 
Orakel 27 juni 2017 20:01
Na lange tijd is er weer een WT renner betrapt.
Trek Segafredo rijder Cardoso.

[uci.ch]

Heel Trek zou vol voor Contador gaan, hetgeen schijnbaar letterlijk is opgevat door een verdienstelijke Portugese knecht.
Slimmerd 27 juni 2017 20:03
Ook gewoon nog op EPO, mooi man dat de tijden van 1998 nog gewoon voortgaan in het peloton
Noot 27 juni 2017 20:05
Jacco Banaan 27 juni 2017 20:07
Hoppa daar gaan we weer, blijkbaar was deze renner te lui om wat bloedzakjes af te tappen en dacht hij old skool nog even een epokuur te kunnen pakken.
Bummetje 27 juni 2017 20:16
Aha, er is weer Epo-nieuws. Dat kan maar één ding betekenen: de Tour begint weer bijna! grinning smiley
Carlos Danger 27 juni 2017 20:23
Tien voor timing.
Noot 27 juni 2017 20:28
And it´s done!
Carlos Danger 27 juni 2017 20:52
Straks een inval in een rennershotel en ik voel me twintig jaar jonger.
Carlos Danger 27 juni 2017 21:03
Mag Trek( "Wij zijn diep teleurgesteld" ) voor deze stoute Portugees ( "Ik begrijp hier helemaal niets van" ) nog
een schone vervanger aanwijzen?



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 27/06/2017 21:05 door Carlos Danger.
Curzio 27 juni 2017 21:09
Op zich zitten we hier op een wielerforum en kan je ook gewoon koppen "Cardoso betrapt op epo". Rijmt ook nog.
Anony 27 juni 2017 21:33
Waterkansje Theuns? Of gaan ze voor goeie ouwe Zubeldie of een van hun kersverse kampioenen gaan?
Walnoot 27 juni 2017 21:35
Zubeldia is al bevestigd (zoals Noot een uur geleden al liet blijken).
Carlos Danger 27 juni 2017 21:40
Daar staat alleen: Zubeldia!!!!

Maar nu meldt Sporza inderdaad, dat Trek kiest voor de jeugd en Zubeldia meeneemt naar Düsseldorf.

"Old cycling is back, baby"!



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 27/06/2017 21:41 door Carlos Danger.
veluweracer 27 juni 2017 23:21
Vreemd dat de ploeg een vervanger mag opstellen.Ze zouden beter in zijn geheel hun startrecht zijn afgenomen. De gevolgen moeten voor de ploeg zijn, niet alleen voor de dopeur.
Fashionisto 28 juni 2017 01:20
veluweracer Schreef:
-------------------------------------------------------
> Vreemd dat de ploeg een vervanger mag opstellen.Ze
> zouden beter in zijn geheel hun startrecht zijn
> afgenomen. De gevolgen moeten voor de ploeg zijn,
> niet alleen voor de dopeur.

Pas als aangetoond is dat de gehele ploeg meewerkt aan het gebruik van doping, anders is het een onzinnige maatregel. Sterker nog, het zou een haast machiavelliaanse manier zijn om Froome (of wat voor concurrent dan ook) uit te schakelen: Mikel Nieve een klein fortuin bieden om zichzelf epo toe te dienen, gevolgd door de onafwendbare betrapping en een schorsing voor heel Team Sky!
Carlos Danger 28 juni 2017 01:34
A cunning plan.
Columbus SLX 28 juni 2017 11:17
Of heel opzichtig een mysterieuze motorman bij het hotel van Sky langs sturen, en aan de balie een pakketje voor Froome afgeven.
Liefst in een koelbox verpakt.

(een beetje creatieve geest kan genoeg manieren bedenken om een stok tussen de spaken te steken)



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 28/06/2017 11:17 door Columbus SLX.
veluweracer 28 juni 2017 13:06
Het blijft onlogisch dat ze een vervanger mogen opstellen.
En sabotage lijkt me wat te fantastisch gefantaseerd.
De ploeg wordt nu nergens voor gestraft. En dat is een zeer kwalijke ontwikkeling. Oude tijden herleven dan weer. De ploegleiding weet nooit ergens van en de renner was een "doe het zelver".
Laat mij de UCI een tijd leiden en ik trap ze er allemaal uit.



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 28/06/2017 13:06 door veluweracer.
El Mik 28 juni 2017 13:09
De ploeg wordt gestraft doordat ze niet de, in hun ogen, ideale selectie mogen opstellen.

Waar leg je de grens? Als hij een week eerder was betrapt had het wel gemogen? Of een maand?
Walnoot 28 juni 2017 15:05
Zonder kwade bedoelingen, maar als ik me ook eens zou laten gaan, zou ik misschien wel zeggen dat ik dacht dat het voor de wereld beter was als jouw keuzemogelijkheden op een ander niveau bleven. Meer op het niveau dat jij aan kan, bijvoorbeeld: ga ik mijn stamppot met een lepel of met een vork eten?
Goozzer 28 juni 2017 15:10
Maar dat werkt dan natuurlijk twee kanten op. Je zou nu (in meerdere gevallen) ook iemand kunnen betalen die volmondig bekent je 'vergiftigd' te hebben, waardoor je vrijuit gaat wegens 'no fault or negligence'.

Dat het nog nooit gebeurd is, eigenlijk. Wel 'claims' van renners die moord en brand schreeuwden, maar nooit daadwerkelijk gesubstantieerd doorgevoerd. Ik zie er handel in. Renners uit de hogere inkomensklasse kunnen mij bij dezen benaderen. Voor Eritrese renners moet ook voordelig maatwerk te leveren zijn...
El Chaba 28 juni 2017 16:16
Wat een onzin kraam je (weer) uit..
El Chaba 28 juni 2017 16:25
Och, ik zou het eerder omdraaien: vanwege zijn 'niveau' - of beter, het gebrek daaraan - hoeven we nooit te vrezen dat hij überhaupt ooit in de gelegenheid zal komen op dat niveau beslissingen te mogen nemen..



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 28/06/2017 16:33 door El Chaba.
cyclingfreakske 28 juni 2017 20:33
je moet geen andere renners afstraffen omdat een domme klojo aan de epo gaat.....

mocht men aantonen dat er bv door stafleden structurele zaken opgezet zijn mbt doping, of renners zowaar verplichten te gaan gebruiken, mogen ze het team eruit nemen. Dan denk ik vooral als toestanden a la Festina, Armstrong in zijn "2e carriere " als ronderenner, Gewiss e,z..
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen