Welkom! » Log in » Registreer een nieuw account

Sagan wil via CAS terug naar de Tour

Gepost door Sjorsoll 
Sjorsoll 06 juli 2017 16:18
[www.nu.nl]

Kan deze beslissing teruggedraaid worden? Is het ooit gebeurd?
En wat voor een tijd krijgt hij dan voor de etappe van gisteren?

Vragen.
Carlos Danger 06 juli 2017 16:21
Puur voor publiciteitsdoeleinden.
Sjorsoll 06 juli 2017 16:23
Dit is ook heel erg positieve publiciteit.
Vittal 06 juli 2017 16:57
Frederik D. 06 juli 2017 17:14
Het is nog nooit eerder gebeurd. Aldus nu.nl.



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 06/07/2017 17:14 door Frederik D..
El Mik 06 juli 2017 17:17
Misschien kan hij een schadevergoeding krijgen, terug in de Tour geen optie.
Bromertà 06 juli 2017 19:22
Toch heeft Sagan alle reden om dit veel te zware verdict van de jury aan te vechten. Al heeft 't CAS hier geen boodschap aan, maar als er iemand verdient om in een sprint op z'n bek te gaan dan is het de heer Cavendish wel.

[www.youtube.com]
Columbus SLX 07 juli 2017 07:45
Sagan heeft eigenlijk ook reden om eens bij zichzelf te rade te gaan - je kan de beste renner van de wereld zijn. Maar zonder je collega's ben je ook niets. Hij kan dus ook 's die gewoon laten rijden.

Gent Wevelgem dit jaar - Maxim Vantomme. Sagan na afloop - ik had niks in de gaten.
Tour dit jaar - Cavendish. Sagan na afloop - ik had niks in de gaten.

Sagan versus Vantomme

"I just saw the video of the contact with @MaximeVantomme at @GentWevelgem. I wasn't aware of it. I'm sorry but these things happen in races"

Ik me wel voorstellen dat de jury hem eruit heeft gegooid.
Anders zou het toch wel een teken zijn "iemand de hekken in rijden is best OK".
cyclingfreakske 07 juli 2017 14:32
bekijk de beelden nog maar is zeer goed is slow motion.... hij wijkt idd af van de lijn maar wie niet in dat groepje, waar alles begint met het wegspringen van Greipel zijn achterwiel.
Cav rijd tegen hem aan en leunt tegen sagan, sie in een reflex zijn elleboog bijzet.... wel op de moment dat Cav al knap scheef komt te hangen.

Demar deed gisteren eenzelfde voorbijsteekmaneuver als Cav... in een klein gaatje,(Cav had eigenlijk geen ruimte meer over) maar gelukkig voor hem week niemand even van de lijn af.
gingen ze dan ook weer renners naar huis sturen ?
een disqualificatie was wel voeldonde aan Sagan zijn adres...... en dat blijkt intussen wel duidelijk uit de meningen in het Tour peleton na het bekijken van vertraagde beelden.
cyclingfreakske 07 juli 2017 14:35
btw : dat met Vantomme filmpje... daar is niks mis mee...dat gebeurd tientallen keren in een wedstrijd wanneer er gedrumd word om een plaatje door te schuiven (en wel in ALLE categorieen, niet enkel de profs).
Als een renner daarover klaagt, moet hij zijn vergunning maar inleveren.
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen