Welkom! » Log in » Registreer een nieuw account

Einde WT-ploeg Cannondale nabij?

Gepost door lodjan 
lodjan 26 augustus 2017 20:54
Renners (met doorlopend contract) worden aangeboden aan andere teams: Van Baarle, Langeveld, Uran, Vanmarcke, Rolland.
[www.telesport.nl]



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 26/08/2017 20:59 door lodjan.
Carlos Danger 26 augustus 2017 21:17
Dat is dan meer een doodlopend contract.

Arme Sep. Misschien een plekje bij TLJ.



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 26/08/2017 21:18 door Carlos Danger.
Heisenberg 26 augustus 2017 21:18
Vanmarcke naar TLJ zou een goede zijn, met meesterknecht Van Asbroeck. Als er geen budget is begint Ton Duk een crowdfunding-actie.
ton duk 26 augustus 2017 21:23
Heisenberg Schreef:
-------------------------------------------------------
> Vanmarcke naar TLJ zou een goede zijn, met
> meesterknecht Van Asbroeck. Als er geen budget is
> begint Ton Duk een crowdfunding-actie.

Eens, TLJ kan wel wat winnaars gebruiken
gr
Ruudje2209 26 augustus 2017 21:25
Zonde leek erop dat er dit jaar dan eindelijk eens geen teams (WT) om zouden vallen. Hypocriet Vaugthers kan ik dan wel weer missen als kiespijn.
Slimmerd 26 augustus 2017 21:37
Woods en Van Baarle, snel naar TLJ
Eindhovuh 26 augustus 2017 22:09
van Baarle naar TLJ zou een enorme versterking zijn.
Massimo 26 augustus 2017 22:16
Bevin onmiddellijk inlijven zou ik dan weer repliceren.
lodjan 26 augustus 2017 22:34
Ruudje2209 26 augustus 2017 22:50
Dat klinkt niet best. Misschien een doorstart met Drapac en Oath als PCT?
Blueprint 27 augustus 2017 01:49
Ontzettend jammer. Het lek leek sinds de zomer van vorig jaar boven en de ploeg koerste attractief, hoewel het sportieve hoogtepunt behaald werd door ongegeneerd wieltjeszuigen. Daarnaast is Vaughters een kleurrijk figuur in de wielersport. Zonde dat zo'n ploeg door loze beloften zomaar kan omvallen.
cyclingfreakske 27 augustus 2017 02:14
mja.. geen geluk. het gerucht eerder dit jaar dat er een fusie zou kunnen gebeuren met een ander team, dan weer dat ze een dikke sponsor hadden en misschien toch weer zo doorgingen zoals oorspronkelijk deed al vermoeden dat het fout kon lopen.
de prestaties in de breedte zijn niet bevredigend, die van enkelen die echt verwacht werden te presteren in bepaalde wedtrijden deden dat wel...echter is dat geen voldoende om sponsors vlot over de streep te trekken.
en.... ondanks de ogenschijnlijke opstoot in de financieele markt, zijn er toch veel bedrijven die de rem optrekken omdat ze een val vrezen.
de huidige markt is vooral instabiel te noemen en misschien maakt dat sommige potentieele sponsors te zenuwachtig voor dit soort investeringen.

Mooi zou wel zijn als Canondale niet helemaal stopt en zich terugplooit in een opleidingsteam met PCT licensie, en een correlatie maakt met enkele MTB renners die de weg op willen en hun mogelijkheden willen verkennen..
kost veel minder geld, je zet je merk nog in de kijker en je kan door de correlatie wel meer talent doen doorstromen.
met een managent zou je een soort fiancieele transfermarkt kunnen maken waar plioeg en renner beter van worden.
Leon 27 augustus 2017 22:45
Een soort Stichting Correlatie bedoel je?
Curzio 28 augustus 2017 08:37
Ik zou Tom van Asbroeck halen, die schijnt enorm te zijn opgebloeid.
Wanny 28 augustus 2017 09:39
Langeveld en Wippert naar de Roompot. Van Baarle zou voor Lotto Soudal ook wel een mooie aanwinst zijn.
Walnoot 28 augustus 2017 10:13
hot smiley Geweldig nieuws! Oprotten met die Vaughters en zijn hypocriete bakkes.
ton duk 28 augustus 2017 13:45
Ik las gisteren op teletekst (ja,ik lees daar nog) dat Wippert al een nieuw team heeft....???
gr
PVW 29 augustus 2017 07:39
Slagter en Wippert gaan sowieso weg stond daar. Maar Wippert nog geen nieuw team (bekend)
Blueprint 29 augustus 2017 08:21
Altijd fijn wanneer er tientallen banen verdwijnen uit de wielersport. Hup werkloosheid en gezinnen in onzekerheid!
Pyama 29 augustus 2017 09:08
Er zijn altijd wel weer alternatieven. Bijv. door de promotie van Rally en Axeon.

Ik ben ook niet echt rouwig als deze ploeg verdwijnt. Ik vind JV in ieder geval gedeeltelijk verantwoordelijk voor het verdwijnen van Cervelo, Cannondale en Drapac en het verkwisten van een aantal talenten.
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen