Welkom! » Log in » Registreer een nieuw account

Bretagne Classic (WT)

Gepost door lodjan 
lodjan 27 augustus 2017 08:57
Slimmerd 27 augustus 2017 09:53
Zonder Gaviria, die eerst wel voorzien was.

Greg komt weer panisch voor de WT-punten aan de start, hoop voor hem dat het meer oplevert dan in Hamburg, qua parkoers zou jet moeten kunnen.
El Chaba 27 augustus 2017 10:09
Hoezo 'panisch'..?
Sub Culture 27 augustus 2017 10:17
Stoor mij wel een beetje aan dat 'ik kom punten sprokkelen voor de worldtoureindzege' attitude van Greg.
Zijn niveau van het voorjaar heeft hij niet meer gehaald, niet in de Tour, ook in het najaar vind ik het maar matig allemaal.
Mss dat de hoogvorrm later in het najaar nog eens te zien is, bij voorkeur op het WK.
Maar dat genoegen nemen met 6de 7de plaatsen, als het al zo ver komt, typeert hem niet.
El Chaba 27 augustus 2017 10:20
Er zijn zowel in de Tour als daarna toch ook nog nauwelijks koersen geweest die hem op het lijf geschreven waren?
En wat moet hij dan doen? Niet starten? Niet zijn best doen om zo hoog mogelijk te eindigen?
Slimmerd 27 augustus 2017 10:44
Volgens mij waren Hamburg en Bretagne Classic oorspronkelijk Harm onderdeel van zijn programma, nu hoor je steeds van Van Avermaet zelf 'ik ga starten om wat punten te nemen'. Zijn voorsprong in de WT is nog redelijk riant, hij kan volgens mij beter wat rust nemen en weer echt naar de piek op WK toeleven, met daarbij twee mooie WT kansen in Canada.
Het komt wat geforceerd over nu op mij
Slimmerd 27 augustus 2017 10:45
Niet start kan toch prima, je hoeft toch niet alles te rijden. Zijn doel komt toch later in het seizoen nog.
ton duk 27 augustus 2017 11:28
Slimmerd Schreef:
-------------------------------------------------------
>. Zijn voorsprong
> in de WT is nog redelijk riant

Tis ook niet dat zijn "achtervolgers" dat klassementje als doel hebben gesteld.....
gr

ps: verder geheel eens met Sub, met natuurlijk mijn verwijzing naar DUK's postings van eind Juli.....



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 27/08/2017 11:29 door ton duk.
ton duk 27 augustus 2017 11:32
El Chaba Schreef:
-------------------------------------------------------
> Er zijn zowel in de Tour als daarna toch ook nog
> nauwelijks koersen geweest die hem op het lijf
> geschreven waren?

Behalve de Matthews-Sagan's etappes in de TdF , San Sebastiaan en BB-tour (2 etappes) , bedoel je ?
gr
Prikdude 27 augustus 2017 11:40
Niet vergeten dat Van Avermaet nog altijd geen Sagan is die zomaar even koersen wint. Hij moet zelf super zijn en dan moet ook het koersverloop mee zitten, zoals afgelopen voorjaar veelvuldig het geval was.
Wanny 27 augustus 2017 13:46
Toch mooi dat er in ieder geval nog 1 coureur is die zich druk maakt over dat klassement.
shake 27 augustus 2017 17:10
Veni vidi Viviana
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen