Welkom! » Log in » Registreer een nieuw account

72nd Vuelta a España Etappe 13

Gepost door rustdag 
rustdag 31 augustus 2017 18:00


Coín - Tomares 198.4km







Km 27.2 - Alto de Ardales7.2 km at 4.3% - Cat 3




Laatste 5 km







Algemeen klassement na etappe 12

1 Christopher Froome Team Sky 49:22:53
2 Vincenzo Nibali Bahrain Merida Pro Cycling Team 0:59
3 Johan Esteban Chaves ORICA-Scott 2:13
4 David de la Cruz Quick-Step Floors 2:16
5 Wilco Kelderman Team Sunweb 2:17
6 Ilnur Zakarin Team Katusha - Alpecin 2:18
7 Fabio Aru Astana Pro Team 2:37
8 Michael Woods Cannondale-Drapac Pro Cycling Team 2:41
9 Alberto Contador Trek - Segafredo 3:13
10 Miguel Ángel López Astana Pro Team 3:51




TV: Sporza wielrennen (één, 15u00)

Stream: [www.fhe.sc]
Ziender Ogen 31 augustus 2017 19:20
He he eindelijk weer een sprintwinking smiley
JW 31 augustus 2017 19:24
Hoe verder van de kust hoe vlakker het wordt.

Overgangsritje, met veel bochten in de finale.

Het aantal vrijbuiters is veel groter dan het aantal sprinters, en dus zal wel weer een vluchtgroep met de etappezege aan de haal gaan.
Orakel 31 augustus 2017 19:25
Ziender Ogen Schreef:
-------------------------------------------------------
> He he eindelijk weer een sprintwinking smiley

Denk je? De laatste 5 km is zwaarder dan de Amstel.
Prikdude 31 augustus 2017 19:31
Als Trentin er in zit, anders is dit een van zijn laatste kansen aan de puntentrui te werken en er zijn nog wel een paar andere teams (Aqua Blue schiet me zo te binnen) die nog altijd de grootste kans hebben in deze 'sprint'. De laatste 5 km. kennen wellicht meer hoogtemeters dan de Amstel maar als ze in die koers zonder enige heuvel ervoor naar de streep zouden rijden heeft Kittel ook nog kansen.
Curzio 31 augustus 2017 19:40
Wat mij betreft probeert TLJ mede te controleren om de kaart Lobato te trekken. Verliest misschien van Trentin, maar dat is betere winstkans dan welke vluchter ze ook meesturen naar mijn inschatting.
Prikdude 31 augustus 2017 19:47
Vergeet jij nou Tolhoek?
Carlos Danger 31 augustus 2017 20:23
Ik reken op Jetse.
Curzio 31 augustus 2017 20:30
Nee. Misschien nog wel beter om Lobato zelf mee te sturen.
Arsimo 01 september 2017 08:58
Zou zo maar kunnen. Viel me op dat hij het gisteren relatief op zijn gemak deed. Bewust om te sparen?
Walnoot 01 september 2017 09:14
De klim op 3km van de streep:

[www.google.be]

Volgens Google Maps is het goed 400 meter aan 10%. Die andere stukjes mogen niet echt een naam hebben. In de verste verte niet zwaarder dan de finish van de Gold Race dus. Voor Trentin, Lobabo en Modolo lijkt me dit een uitgelezen kans.
Slimmerd 01 september 2017 09:18
En misschien wil Orica nu eens werken voor Cort Nielsen
ton duk 01 september 2017 10:12
Ook een idee....Bouwman is trouwens al 2 weken opvallend afwezig in de ontsnappingen ...wordt ook wel tijd na zijn aanvallende DL
gr
Eddy Veen 01 september 2017 10:15
Column Thijs Zonneveld: [www.ad.nl]
Frederik D. 01 september 2017 11:10
Met Zonneveld kijk ik uit naar de Tour van 2018 waar Dumoulin en Kelderman samen op eenzame hoogte strijden om het geel. Wat een podium. Kelderman op één, Dumoulin op twee en Oomen, op gepaste afstand, op drie. Helaas, de vierde plaats van Mollema valt dan niet meer op.
Cyclad 01 september 2017 11:12
De in mijn opinie vreselijk overhypte Jetse is volledig uitgebold.
Bromertà 01 september 2017 11:17
Ik zie de humor er niet van in; wel weer een ingewikkelde manier om een afkeer tegen Mollema te uiten.
Tjappie2 01 september 2017 11:27
Hoe iemand een afkeer kan hebben van Mollema is voor mij niet te begrijpen. Maar dat zegt misschien iets over mijn verstandelijke vermogens. #Belkov
Bromertà 01 september 2017 11:34
Ik begrijp dat ook niet, maar zo heb je ook een hele rits Anti-Keldermannen:

Remko, Luijt, Sub Culture, Jellevaart, Rustdag, Pyama, Prikdude, Nomath
Walnoot, Kuiperberg, Cecchini, cyclingfreakske, Walnoot, Andere Peter.
ton duk 01 september 2017 11:38
Cyclad Schreef:
-------------------------------------------------------
> De in mijn opinie vreselijk overhypte Jetse is
> volledig uitgebold.

Ach, overhypt....Tis in zo'n Vuelta toch wel een leuk HOLverhaal in de marge
gr
Cecchini 01 september 2017 11:40
Ik Anti Kelderman ? Het is een groot talent, een topper in de knop met een prachtige soepele rijstijl, maar ik heb wat moeite met zijn personality en zijn mentale weerbaarheid. Het blijft maar een jongen, waar Dumoulin een man is geworden.



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 01/09/2017 12:42 door Cecchini.
ton duk 01 september 2017 11:43
Cecchini Schreef:
-------------------------------------------------------
> Kelderman ? Het is een groot talent, een
> topper in de knop met een prachtige soepele
> rijstijl, maar ik wat moeite met zijn personality
> en zijn mentale weerbaarheid. Het blijft maar een
> jongen, waar Dumoulin een man is geworden.

Heel mooi verwoord !
gr
Cyclad 01 september 2017 11:52
Pyama hoort in dit rijtje niet eens thuis. Hij is niet anti Kelderman, maar anti alles wat Nederlands is.
Goed, genoeg over die nep Bask.

Ik vind Kelderman een schitterend coureur, maar deel de mening van Cecchini dat hij tot de Vuelta weinig ballen heeft getoond. Het lijkt er waarachtig op, dat de man in hem nu boven komt drijven. Het is nog geen zomer wat dat betreft, maar de zwaluwen worden talrijker.
Bromertà 01 september 2017 11:54
Cecchini Schreef:
-------------------------------------------------------
> Ik Anti Kelderman ? Het is een groot talent, een
> topper in de knop met een prachtige soepele
> rijstijl, maar ik wat moeite met zijn personality
> en zijn mentale weerbaarheid. Het blijft maar een
> jongen, waar Dumoulin een man is geworden.


Soms zou ik wensen dat ik nog een "jongen" was. Mensen zijn niet perfect. Wat de een meer heeft op het ene vlak, daar komt de ander misschien wat tekort. Kelderman is Kelderman en géén Dumoulin. Totaal verschillende mensen, uit diametraal verschillende milieus. Van Zoetemelk of Janssen verwacht toch ook niemand filosofische hoogstandjes? Van VahFiet wel overigens, maar dat terzijde.
Ziender Ogen 01 september 2017 11:54
Kelderman doet me erg aan Breukink denken.

Goede klimmer en nog betere tijdrijder.

Een mooie renner maar geen killer.
Bromertà 01 september 2017 11:58
Overigens, als je maar vaak genoeg herhaalt dat iemand ergens in tekort schiet, krijg je wellicht ooit nog eens gelijk. Omgevingsfactoren, leiderschap, verwachtingen, Pygmalion, etc.
Ziender Ogen 01 september 2017 12:07
confused smiley Als mijn meninkje invloed heeft op het slagen van Kelderman dan heb ik mijn punt dubbel bewezen.
Bromertà 01 september 2017 12:10
#Belkov mot je vanachter duwen.
Walnoot 01 september 2017 12:11
Bromertà Schreef:
-------------------------------------------------------
> Ik begrijp dat ook niet, maar zo heb je ook een
> hele rits Anti-Keldermannen:
>
> Remko, Luijt, Sub Culture, Jellevaart, Rustdag,
> Pyama, Prikdude, Nomath
> Walnoot, Kuiperberg, Cecchini, cyclingfreakske,
> Walnoot, Andere Peter.

Ben wel benieuwd waar je mijn anti-Keldermanheid uit afleidt (en zelfs twee keer), eigenlijk. Maar zoals bij alle lastige vragen zal je deze wel negeren.
Sub Culture 01 september 2017 12:13
Waar heb ik mij ooit ge-out als anti-Kelderman?
Anti bepaalde renners zijn vind ik persoonlijk belachelijk.
De ene renner spreekt anderzijds wel meer tot de verbeelding dan de ander en met zo'n Kelderman heb ik helemaal niks.
Maar goed, in de zwart-wit beleving van sommigen wordt dat meteen vertaald naar 'anti'.
Sub Culture 01 september 2017 12:13
Al spijt van dat ik überhaupt reageer op dat soort getroll.
Bromertà 01 september 2017 12:14
Walnoot 25 augustus 2017 18:16
Zou ook niet wachten op een 'kopman' die een slechtere resultaten behaalt dan ik, minder talent heeft, altijd valt, en dan ook nog maar een handjevol seconden voor me staat. Het feit dat Barguil nu Sunwebs beste man is in het klassement, bewijst redelijk zijn gelijk in mijn ogen.

Walnoot 26 augustus 2017 11:46
Wat betreft 'belangen': volgens mij is een mogelijke 11e plek van Kelderman nauwelijks interessant voor de ploeg. Met Barguil kom je veel vaker in beeld, dat is namelijk een grote meneer anno 2017. Kelderman niet. Als je dit op 'belangen' wil gooien, moet je persoonlijke afrekeningen ook als belangen opvatten. Misschien denkt AP hier anders over, maar persoonlijk lijkt mij dat een slecht idee.
Horsie is back 01 september 2017 12:19
Bromertà Schreef:
-------------------------------------------------------
> Ik begrijp dat ook niet, maar zo heb je ook een
> hele rits Anti-Keldermannen:
>
> Remko, Luijt, Sub Culture, Jellevaart, Rustdag,
> Pyama, Prikdude, Nomath
> Walnoot, Kuiperberg, Cecchini, cyclingfreakske,
> Walnoot, Andere Peter.


Een vingertje gaat omhoog. "Ja, Jantje"
Waarvoor kun je een kaartenbak zoal gebruiken, meester? grinning smiley
ton duk 01 september 2017 12:23
Ziender Ogen Schreef:
-------------------------------------------------------
> Kelderman doet me erg aan Breukink denken.
>> Goede klimmer en nog betere tijdrijder.

Ik ken geen andere goede tijdrijder die juist zo wisselvallend in tijdrijden is dan Kelderman...
Dat zat natuurlijk voor een deel in de omkadering bij Rab-Belkin-TLJ.NL maar toch....
gr
Kuiperberg 01 september 2017 12:25
Grappig dat ik ook in het rijtje anti-Kelderman sta. Weer fraaie beeldvorming. Ik heb een week terug aangegeven dat Kelderman zichzelf mentaal af en toe een zet moet geven zoals Contador, Nibali maar ook Dumoulin wel kunnen. Heel diepgaan vraagt ook mentale kracht. Ik zou het zo mooi vinden om dat eens bij Kelderman te zien. Hij zegt zelf explosief te zijn, maar ik zie het heel weinig bij hem. Ben dus zeker niet anti-Kelderman, het is een prachtige renner om te zien qua stijl maar ik mis net even die powerpunch bij hem. Maar ik heb goede hoop dat het er nog van komt in deze Vuelta. De klasse ervoor heeft hij zeker.
Slimmerd 01 september 2017 13:04
Slechts vier man die geloven in de ontsnapping vandaag, vanuit de start pakken Villella, Courteille, Gougeard en De Gendt direct 30"
Arsimo 01 september 2017 13:05
Slimmerd 01 september 2017 13:05
De Marchi wil nog oversteken, peloton laat al begaan
Cyclad 01 september 2017 13:06
Mooie kopgroep. De Marchi is er bij, samen met De Gendt en Gougeard 3 hardrijders vooraan.
Bergtrui Villella en Courteille gaan een zware dag tegemoet.
Curzio 01 september 2017 13:08
Is dit dan een signaal dat Villella de hoop om de bergtrui mee naar huis te nemen laat varen? Want anders begrijp ik niet goed waarom hij in deze rit zou investeren.
Cyclad 01 september 2017 13:08
Ik verwacht wel dat Quickstep (Trentin) en Lotto-Jumbo (Lobato) de kopgroep niet te veel voorsprong laat pakken.
't Zal een saaie aanloop zijn naar hopelijk een spetterende finale.
Cyclad 01 september 2017 13:10
Lijkt er inderdaad op. Zou ook wel van enig realisme getuigen als je ziet wat er nog op het klimprogramma staat.
Slimmerd 01 september 2017 13:16
Voorsprong rap naar de 2'50, QS schuift in peloton al naar voren voor de controle
Slimmerd 01 september 2017 13:16
Komt die trui in ieder geval nog eens in beeld ...
Andere Peter 01 september 2017 13:27
Wtf?

Heb niets tegen die jongen. Een keertje vastgesteld dat het 3 jaar geleden is dat hij in een grote ronde een goed klassement reed. Wat zijn halve carrière is.

Pfff... die opgekropte lichtgeraaktheid...
Andere Peter 01 september 2017 13:31
Hij trolt vooral zichzelf. Dat je op zo'n manier je eigen verdraaiingen en misinterpretaties en overdrijvingen van de uitingen van anderen gaat zitten bijhouden.

Een beetje gaan zitten hopen dat Kelderman het goed doet, vooral om dat je dan lekker kunt zelfbevredigen in interpretaties die de stellers zelf niet volgen. Get a f*cking job.
Orakel 01 september 2017 13:34
Kopgroep volstrekt kansloos. Zelfs Cort Nielsen 'mag' eindelijk voor zijn kans gaan vandaag, dus de sprintersbelangen zijn groot.
Bromertà 01 september 2017 13:35
Blijkbaar maakt het Anti-Kelderman etiket zoveel emoties los, dat het gepaard gaat met òf de ontkenningsfase òf een spontaan geheugenverlies.

Twee klikken en de geschiedenis van de berichten van elke prikker over wat dan ook liggen voor het oprapen.

.
Bromertà 01 september 2017 13:41
De laagheid van deze reactie.

.
Luijt 01 september 2017 13:53
Ik zou mezelf niet als anti-Kelderman willen bestempelen. Hoop vurig dat ie Vuelta wint.
Tot dusverre in z'n carrière lijkt ie alleen mentaal niet al te sterk.

Hup Wilco

En groet, Luijt
Luijt 01 september 2017 13:56
Het is altijd lachen met die AP. Nu ook.
Luijt 01 september 2017 14:03
Ja dat wordt steeds gezegd, dat het daar aan lag. Aan die "omkadering" bij Rabo/Belkin/LJ. Hij zou er volgens sommigen nu nog last van hebben.
Daar geloof ik geen reet van.
Walnoot 01 september 2017 15:02
Je verwart twee dingen. Ik stel dat Barguil een betere renner is dan Kelderman. Dat betekent niet per se dat ik anti-Kelderman ben. De twee hebben absoluut niets met elkaar te maken, zou ik zelfs zeggen. Of ben jij anti-hethelepeloton behalve Froome?
Walnoot 01 september 2017 15:16
Ja, daar ligt van alles voor het oprapen. Helaas moet je het dan nog wel kunnen interpreteren. Dat gaat je sowieso niet zo heel goed af, of wel dan, Pietertje?
Curzio 01 september 2017 15:29
Doet TLJ al wat?
Slimmerd 01 september 2017 15:36
Uiteraard, QS krijgt hulp van LottoNL en Cannondale
Eddy Veen 01 september 2017 15:45
Prikdude 01 september 2017 16:17
Vertel eens wat meer over de zekere overwinning van Sivakov in het eindklassement van de Tour de l'Avenir.
Prikdude 01 september 2017 16:19
Een uitgelezen kans voor meerdere renners?
Prikdude 01 september 2017 16:22
Toch jammer dat het digitaal is.



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 01/09/2017 16:22 door Prikdude.
Prikdude 01 september 2017 16:28
.



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 01/09/2017 16:29 door Prikdude.
Inigo 01 september 2017 16:29
Ach, een sprint mag ook wel eens.
Luijt 01 september 2017 16:59
Wat rukt het dat er kritische noten geplaatst worden bij Kelderman? Gebeurt bij iedere renner. Zeker als ze wat kunnen (of, zoals bij Wilco, veel beter zouden moeten kunnen).
Jij lijkt niet erg gecharmeerd van Nibali, ik wel.
Gesink z'n rittenkaperij ergert mij; anderen, zoals APPIE HAPPIE, vinden het fantastisch, want z'n eigen keuze en wat stelt de zoveelste top tien klassering in de tour nou voor?
Etc etc

Maar van Mollema moet iedereen met z'n gore afblijven, daar zijn we het dan wel weer over eens (of niet, whatever, ik ga maar ff verder wie deze oergezellige woestijnrit gaat winnen. ik denk iemand in een blauw shirtje. Sub en die dooie zanger ook weer blij.

En misschien kan knolliebollie nog een niet terzake doende vergelijking maken met die sport in verkeerde kleding?

Hee Heis, naar welk forum vertrok jij ook weer? Is daar nog plaats? Vuilnisman, kan ik ook mee?
Prikdude 01 september 2017 17:02
Zit die Rotterdamse vliegenvanger zich nou alweer publiekelijk mentaal af te sjorren op het verstandelijk beperkte waterijsje? Hij heeft geen pleinvrees, zullen we maar zeggen.

Hup Kelderman!
rustdag 01 september 2017 17:25
Walnoot 01 september 2017 17:27
1. Trentin
2. Moscon
3. Andersen
4. Schwarzmann
5. Van Asbroeck

Makkie voor Trentin, perfect gebracht tot op 700 meter door zijn ploeggenoten, daarna een mannetje van Bora die op kop doorging en Trentin nog meer in een zetel zette.
predator 01 september 2017 17:27
Hoppa Kelderman naar vierrrrrr
avhhsc 01 september 2017 17:28
dit had wel een vlakke finale moge zijn.
Carlos Danger 01 september 2017 17:33
Kruijswijk attent voorin. Voorbode van een mooie derde week?

Opnieuw een 'verlossende' ereplaats voor Van Asbroeck.



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 01/09/2017 17:34 door Carlos Danger.
Cyclad 01 september 2017 17:52
Indrukwekkend machtsvertoon van Quickstep.
Bromertà 01 september 2017 17:54
Dit lijkt me meer jouw plaats.

Toch jammer dat Spaak dit forum zo laat verloederen.
Nelis! 01 september 2017 18:07
Ik heb zelden iets van onredelijkheid richting Kelderman gemerkt. Maar blijkbaar heeft Bromerta elke vorm van kritiekbijgehouden. Fan zijn is iets moois, maar pas alsjeblieft op dat het niet op dat fanatisme gaat lijken wat je bij sommige religieuzen terug kan zien. Dit was echt niet oké...
ton duk 01 september 2017 18:27
Dat het tijdrijden daar niet goed geregeld was , lijkt me toch gewoon een bekend gegeven ?
Zie oa het Bau-Lauverhaal in de TdF...

Opvallend van Kelderman's tijdritten is dat hij altijd extreem voorzichtig begint en dan een goede verdere tijdrit rijdt maar dan zelden nog zijn 1e verlies goed maakt
Misschien dat de jongen die nu man is geworden het nu of anders of nog beter doet...
gr

ps: het tijdrijden is bij Sunweb natuurlijk wel een speerpunt hoewel ik niet weet hoeveel/hoevaak Wilco daar dit seizoen op getraind heeft...
Curzio 01 september 2017 18:42
Nét niet, zullen we maar zeggen.
Carlos Danger 01 september 2017 18:43
Dit jaar slechts één tijdrit en een proloog, beiden in Romandië, afgewerkt.
Eddy Veen 01 september 2017 18:47
Inigo 01 september 2017 19:27
Inderdaad, echt bizar sterk werk gezien van oa Terpstra en Jungels in de slotfase.
Prikdude 01 september 2017 20:34
Bromertà Schreef:
-------------------------------------------------------

Beter een smeekbede om wat uitbundige ruis te kunnen dempen dan één afgrijselijke oproep tot verwijdering van een persoon danwel dan één rot-toch-op boodschap verpakt in een retorische vraag.
JW 01 september 2017 21:06
Verstandige woorden.
Zo belangrijk is het helemaal niet wat wij van iets of iemand vinden.

Dat gezegd hebbende moet ik zeggen dat bij mij van die Kelderman - Barguil - discussie wel wat is blijven hangen dat Kelderman hier niet een door elke prikker aanbeden renner is (Barguil overigens ook niet....). Ik was het bepaald niet eens met mede-prikkers die Kelderman betitelden als "hij reed ooit es een klassementje" of zoiets. Maar verboden is dat natuurlijk niet.
Eazster 01 september 2017 22:21
Weer zo'n interpretatie gevalletje denk ik dan maar.
Was je voor Barguil dan ben je tegen Kelderman blijkbaar..en Vica Versa..
Aanbeden is ook weer een stuk verwijderd van respect hebben voor en dan maar neergezet word als Anti. Er word af en toe wel een erg zwart wit waardeoordeel geinterpreteerd.
Andere Peter 01 september 2017 22:38
Gelul in de ruimte. Nou ja, toon mijn anti-Keldermanhouding maar aan dan. En die van al die anderen. Als het zo makkelijk is. Maar je ontwijkt het gewoon met die schijnbewijsvoering.

Het is ook niet erg. Je mag prikkers foutief een etiket opplakken. Maar doe niet zo selectief verontwaardigd als er dan weerstand volgt. Mensen vinden het niet leuk om een etiket opgeplakt te krijgen. Mensen vonden het niet leuk om met anderen op een grote hoop gegooid te worden. Mensen vinden het zelden leuk om anti-iemand genoemd te worden. Mensen vinden het niet leuk als hun mening verkeerd wordt uitgelegd. Jij doet het allemaal tegelijk. Wees dan niet verrast om een paar uitgelokte reacties.

Ik heb niets gemerkt van anti-Kelderman. Het vertrouwen in hem was niet heel hoog. En dat was best logisch. ik vind het hartstikke leuk dat hij het nu goed doet. Ik hoop dat hij ze er allemaal af rijdt. Is dat genoeg anti?

Als jij jezelf een veer in je reet wil stoppen omdat jij nu net wel vertrouwen had in Kelderman (als dat zo is, ik volg je niet zo), doet dat dan gewoon. Mijn felicitaties krijg je ervoor.
Andere Peter 01 september 2017 22:44
Ik heb in dit topic wat associaties met 'Those who are not with us, are against us'. Om niet te zeggen: 'Wohlt ihr den Totalen Kelderman?'
Andere Peter 01 september 2017 22:46
Je kunt er feitelijk op wijzen dat hij de laatste 3 jaar niet succesvol is geweest in grote ronden. En je kunt daarnaast Kelderman een talentvol renner vinden van wie je hoopt dat alles eruit komt.
Andere Peter 01 september 2017 22:46
Eddy Veen 01 september 2017 22:56
Nu het weer goed gaat met Wilco, kan ik niet laten nog eens naar dit feelgoodfilmpje van zes jaar oud te kijken. Ik heb het al meermalen gepost, maar wie weet zijn er nieuwe prikkers die er nog plezier aan kunnen beleven: [www.youtube.com]
El Mik 02 september 2017 09:43
Andere Peter Schreef:
-------------------------------------------------------
> Mensen vinden het zelden leuk om anti-iemand
> genoemd te worden.

[youtu.be]
Bromertà 02 september 2017 11:33
De ironie. "Verstandige woorden" zegt de persoon die zichzelf ooit pontificaal "overtuigd Gesink fan" noemde en dan in reactie op een prikker wiens aanwezigheidsfrequentie ernstig doet vermoeden te maken te hebben met een dubbel registratie. Hoezo is dit moment voor hem de aanleiding om het toetsenbord zomaar weer eens te beroeren?

Nee, dan al die etiketten die ik door anderen opgeplakt heb gekregen, ze zijn niet te tellen. Maak ik daar zoveel ophef over? Neus, ze glijden als zoetwater van me af. Zullen we het nog over fietsen gaan hebben, Nelis!?
Andere Peter 02 september 2017 11:42
Gesink-fan doet er niet toe. Aanwezigheidsfrequentie doet er niet toe. Of anderen jou wel eens een etiket hebben opgeplakt doet er niet toe op deze plek.
Andere Peter 02 september 2017 11:43
Bromertà 02 september 2017 11:51
De mens vindt het zelden leuk om te lezen dat ie geen vertrouwen van anderen krijgt, dat ie wel weer lek zal rijden, dat ie wel weer op z'n muil zal flikkeren, dat ie weer niet goed overkomt in de media, dat ie geen man is maar een jongetje, dat ie geen mentaliteit bezit, dat ie een RUND is, dat ie de naam heeft van een gehandicapt waterijsje, dat ie ... , dat ie ...



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 02/09/2017 11:52 door Bromertà.
Bromertà 02 september 2017 11:53
Jouw mening: doet er niet toe.
Andere Peter 02 september 2017 14:46
Dooddoener. Niemands mening doet er echt toe.
JW 02 september 2017 14:47
Och, laten we eerlijk zijn: wat doet het er allemaal toe ? smoking smiley
Koppi 03 september 2017 12:00
Wilco is voor mij vooral dit.
Ziender Ogen 03 september 2017 12:30
Top, goede muziek Koppithumbs up
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen