Welkom! » Log in » Registreer een nieuw account

Campenaerts vertrekt van LottoNL-Jumbo naar Lotto Soudal

Gepost door Luijt 
Luijt 19 september 2017 09:11
Van Wielerupdate.nl

Campenaerts vertrekt van LottoNL-Jumbo naar Lotto Soudal


18 september 2017 – Victor Campenaerts vertrekt bij LottoNL-Jumbo. De Belgische renner gaat komend seizoen in zijn thuisland voor Lotto Soudal rijden. Die ploeg kondigt maandag de komst van Campenaerts aan. Hij zet zijn handtekening onder een tweejarige verbintenis.

De huidig Europees kampioen tijdrijden is blij om weer in België aan de slag te gaan. "Mijn contract bij LottoNL-Jumbo liep na dit seizoen ten einde en toen Lotto Soudal interesse toonde om mij naar de ploeg te halen, heb ik niet lang getwijfeld. Ik ben blij om als Belgische renner opnieuw in eigen land te rijden, al ben ik heel dankbaar voor de tijd bij LottoNL-Jumbo", reageert hij op de website van Lotto Soudal.

Ook bij de Belgische ploeg wil Campenaerts zich de komende jaren vooral op zijn tijdrit gaan richten. "Nu wil ik als prof tijdritten winnen voor Lotto Soudal en scoren in het algemeen klassement in rondes van een week zoals de BinckBank Tour, Ronde van België en Ronde van Groot-Brittannië; rittenkoersen waar je met een goede tijdrit al een belangrijke basis kan leggen voor het eindklassement", geeft hij aan.
Luijt 19 september 2017 09:11
In ieder geval geen gejank over dat ze niet lief voor 'm waren....
tvm 19 september 2017 10:42
Oud nieuws. Deze zomer al bekend.
Goede zet van Soudal. Nu al sterk en er zit gezien zijn leeftijd vermoedelijk nog marge op.
ton duk 19 september 2017 10:52
Houdou en bedankt , heeft wel enige waarde gehad voor TLJ.NL
gr
cyclingfreakske 19 september 2017 14:36
... de handtekening staat op de borstkas grinning smiley
Sub Culture 19 september 2017 14:47
bwéhéhéhéhéhéhéhé
Ridder Kale Knikker 19 september 2017 15:58
Jammer dat hij vertrekt bij Lotto-Jumbo, hij heeft zich heel goed ontwikkeld binnen het team. Wens hem veel succes bij de Belgische Lotto, hoop voor hem dat het de juiste keuze is. Gun het jong wel een mooie toekomst.
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen