Welkom! » Log in » Registreer een nieuw account

Wielerupdate stopt ermee

Gepost door Luijt 
Luijt 13 oktober 2017 09:01
Nog 1x: van wielerupdate.nl

Jarenlang heeft de redactie van WielerUpdate.nl de wielerfans op de hoogte gehouden van het laatste nieuws van deze mooie sport. We informeerden over de actualiteiten, zorgden voor achtergronden, columns, video's en interviews en hielden jullie live op de hoogte van de koers. Vanaf dit moment, donderdag 12 oktober, knijpen wij voor onbepaalde tijd in de remmen. We maken ons op voor een herstart.

Onze wielen zullen een tijdje stil staan, maar ze gaan op termijn weer draaien. WielerUpdate.nl is de afgelopen jaren flink gegroeid en het doel is om, met nieuwe impulsen, dat proces door te zetten. We hopen op termijn een mooier en moderner platform te presenteren, dat nog steeds wielrennen ademt.

We hopen jullie middels dit schrijven voldoende geïnformeerd te hebben en zullen jullie het laten weten als er nieuwe ontwikkelingen zijn.

Namens de redactie van WielerUpdate.nl en de directie van SportUpdate BV.
Luijt 13 oktober 2017 09:02
Hoewel altijd nieuws uit de 2e hand, best jammer. Gaat natuurlijk nooit meer terugkomen.
Zelfde geldt voor schaatsupdate en tennisupdate.
Sub Culture 13 oktober 2017 09:03
Enige nuance in de topictitel mocht wel.
veluweracer 13 oktober 2017 11:12
Andere Peter 15 oktober 2017 03:00
IK STOP ER OOK MEE


Ik ga voor onbepaalde tijd onder de wol. Mijn toetsen zullen een tijdje stilstaan. Ik maak mij op voor het wakker worden. Hoewel ik de afgelopen jaren slechts fysiek ben gegroeid, zal ik toch een uurtje of zeven stil zijn. Op termijn hoop ik mooier en moderner te prikken. Ik laat het jullie weten als er ontwikkelingen zijn.
Koppi 15 oktober 2017 22:14
Ik begin me stilaan ongerust te maken. We zijn 19 uur verder en hebben nog niks gehoord.eye popping smiley
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen