Welkom! » Log in » Registreer een nieuw account

Belofte verdwaalt in Luik-Bastenaken-Luik en komt pas om 21u aa

Gepost door Anony 
Anony 20 april 2015 17:23
De Franse renner Dylan Durand beleefde afgelopen zaterdag geen al te beste Luik-Bastenaken-Luik bij de beloften. De 19-jarige renner uit Nantes werd gelost, ingehaald door de bezemwagen... en raakte de weg kwijt. Uren zwierf de eenzame wielrenner door Luik. Zijn team, dat de hulpdiensten al verwittigd had, zag hem uiteindelijk pas om 21 uur aan de meet arriveren.

Lees meer op HetNieuwsblad.be

Dat dat de dag van vandaag nog mogelijk is :' )
Massimo 20 april 2015 17:28
En het kwam niet bij hem op de weg te vragen?



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 20/04/2015 17:29 door Massimo.
Keuteberg 20 april 2015 17:56
jawel, maar niemand wist het
malheur 20 april 2015 18:13
Er staan nochtans in de hele regio borden met 'Liege' met het aantal km erop vermeld. Is hij off-road gegaan of zo?
Sub Culture 20 april 2015 18:15
Ja, dat heb je hé met die luie asociale Walen.
Niet alleen te lui om te werken, maar ook nog eens te lui om een naaste te helpen!
Velodroom 20 april 2015 18:53
Het onwaarschijnlijkheidsprincipe oftewel waarom toeval, wonderen en zeldzame gebeurtenissen iedere dag voorkomen.
Dit was namelijk voor de ploeg het tweede jaar in successie. Niet met dezelfde renner overigens.
De opmerking van Sub C. valt hier helaas niet onder, maar hij zal het wel weer ironisch bedoeld hebben. grinning smiley
Massimo 20 april 2015 19:06
Subje wil vooral aandacht omdat niemand meer op hem reageert, en dat is best wel sneu te noemen, vroeger was Subje namelijk leuk en kon ik vaak een glimlach niet onderdrukken, nu zit hij op het humorniveau van Bert Visser en het provoceerniveau van een deurkruk.
Leon 20 april 2015 19:28
Massimo Schreef:
-------------------------------------------------------
> Subje wil vooral aandacht omdat niemand meer op
> hem reageert, en dat is best wel sneu te noemen,
> vroeger was Subje namelijk leuk en kon ik vaak een
> glimlach niet onderdrukken, nu zit hij op het
> humorniveau van Bert Visser en het provoceerniveau
> van een deurkruk.

Herken je daar soms niet iets in?
Leon 20 april 2015 19:31
Er staat dat ie verdwaald is IN Luik. Daar kan ik me nog wel iets bij voorstellen. Die jongen heeft geen idee in welke wijk of straat de finish zich bevindt, het hotel heeft geen zin aangezien ze na de koers terug naar Frankrijk rijden, en het mobiele nummer van z'n ploegleider zit wel in z'n telefoon in de bus, maar niet in z'n hoofd. De gemiddelde Luikenaar weet waarschijnlijk ook niet waar die amaterukoers finisht, dus dan heb je idd een probleem...
malheur 20 april 2015 19:40
Jij reageert anders wel bijzonder vaak met 'niemand reageert op Sub' als boodschap, is dat niet zoiets als reageren in het kwadraat?
malheur 20 april 2015 19:42
Klink erg logisch
Sub Culture 20 april 2015 20:21
Frappant hoe je je eigen gedragingen en de respons daarop reflecteert op mijn persoon.

Ik kan het ook niet helpen dat je gratuite geprovoceer nauwelijks nog reactie uitlokt hier.

Rest mij u enkel nog een fijne avond te wensen.
Helena 20 april 2015 20:48
Ik kan uit ervaring spreken hoe het is om gelost te worden in deze koers. Je moet je fiets echt voor de bezemwagen gooien mocht je in willen stappen... Lastige organisatie daar, slechts 1 bezemwagen en zoveel renners die gelost worden op alle momenten. Sommige stappen uit in de bevoorrading maar deze jongen bleef dapper doorrijden. Eigenlijk wel courage voor die vent, zeker aangezien de versie van dit jaar bij de beloften redelijk laf lijkt met zoveel uitrijders. In mijn tijd reed hoogstens 80 man hem uit en al zeker geen groep van 60 man in vrijwel dezelfde tijd.
Sticky Bottle 20 april 2015 21:06
Zo lui zijn ze niet. Beste Belgische wielrenners komen uit Wallonie
Vlijm 20 april 2015 22:58
Jaren terug van het district Noord-Holland de wedstrijd Luik la Gleze voor junioren één van de junioren hetzelfde verhaal maar die kon ook nog eens géén enkel woord Frans, hij kwam uiteindelijk op het politie buro om een uur of 9 in de avond na uren gedoold te hebben in koers kleding en uitgehongerd, en is daar door z'n vader opgehaald.
Massimo 21 april 2015 01:45
Ja, in alles, behalve Bert Visser dan.
Massimo 21 april 2015 07:31
Denk dat jij mij verwart met iemand anders, ik heb zoiets nog nooit eerder geschreven.
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen