Welkom! » Log in » Registreer een nieuw account

Hammer Series

Gepost door Eddy Veen 
Eddy Veen 28 mei 2018 16:45
Tom Dumoulin doet mee aan de klimkoers, toch wel opmerkelijk met het oog op de Tour. Ik hoop dat hij rustig aan doet. [www.wielerflits.nl]



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 28/05/2018 16:47 door Eddy Veen.
Cecchini 28 mei 2018 17:35
Geen paniek Eddy. Karsten Kroon zei gisteren al dat bijna elke renner na een Grote Ronde gewoon weer uurtjes maakt op de fiets, en voor een lucratief niet al te serieuze koers als de Hammer series is dat als bijkomstigheid een leuk afkick moment. Ik denk, dat allerlei huldigingen, interviews, overal komen opdraven veel meer mentale energie vreten dan zo'n Hammer serie. Misschien is het wel prima dat Dumoulin 2e is geworden. Hij kan vandaag vermoed ik, gewoon zijn huis weer in.
Eddy Veen 28 mei 2018 18:01
Zou het voor Yates nog uitgemaakt hebben, die plichtplegingen elke dag?
Tjappie2 28 mei 2018 18:10
Niet voor de eindzege in elk geval. Yates is (althans voor 3 weken) gewoon veel te beperkt. Een top-10 plaats heeft ie met de plichtplegingen misschien wel verspeeld.
Eddy Veen 28 mei 2018 18:17
Even offtopic: Hinault gaat zich in het sportjournaal kritisch uitlaten over Froome.
El Chaba 28 mei 2018 18:19
Ach ja, die heeft de hersens van een kikkervisje, had gewoon de mazzel dattie heel hard kon fietsen..
Tjappie2 28 mei 2018 18:24
Zeker nog steeds over de zeik dat ie zelf wel geschorst werd, onze Bernard...
Cecchini 28 mei 2018 18:38
Zo, dat weten we ook weer. Je kent Hinault persoonlijk vermoed ik ? En mogen domme mensen geen mening hebben ? We noemen dat ook wel snobisme.
Horsie is back 28 mei 2018 19:22
El Chaba Schreef:
-------------------------------------------------------
> Ach ja, die heeft de hersens van een kikkervisje,
> had gewoon de mazzel dattie heel hard kon
> fietsen..

De strategie van een kikkervisje sla ik hoger aan dan die van jou, El Chaba met je 100 miljard neuronen. Ik kan er een paar naast zitten. grinning smiley



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 28/05/2018 19:24 door Horsie is back.
Horsie is back 28 mei 2018 19:39
Een andere domme Fransman oreert als volgt

absence of tiredness
recovery
ultra-powerful energy efficiency, which increases with prolonged efforts (door mij iets bewerkt)
heart rates level of beta-blockers user (kan ik me iets bij voorstellen, nietwaar Bromertà)
muscular mass
mitochondria
energy substrates
rpm possibilities
immediate metabolism of lactates
Sjorsoll 28 mei 2018 20:48
Een ceremonie knakker van de Tour moet dit niet zeggen. Dit populistische gelul zorgt alleen maar voor meer urine over hem in juli.
Tjappie2 28 mei 2018 20:53
Froome mag blij zijn als het bij urine blijft.
lodjan 28 mei 2018 21:07
Ex-ceremonieknakker.
El Chaba 28 mei 2018 21:37
Waar zeg ik dat domme mensen geen mening mogen hebben..?
Ik impliceer slechts dat ik er weinig tot geen waarde aan hecht. Lijkt me overigens een verstandige opvatting in het leven..
D, Marrage 28 mei 2018 23:07
Quote
Sjorsoll
Een ceremonie knakker van de Tour moet dit niet zeggen. Dit populistische gelul
Bernard Hinault wegzetten als 'een ceremonie knakker van de Tour' is een mooi voorbeeld van populistisch gelul.
Sjorsoll 28 mei 2018 23:19
Hinault de wielrenner is vijfvoudig Tourwinnaar en held voor veel mensen, en terecht. Dit is alleen koren op de molen van een paar gekken langs de kant.

Ik bedoelde te zeggen dat hij in dienst is van de Tour (blijkt niet te kloppen, hij was in dienst, dank lodjan). Geen idee hoe die baan van hem bij de Tour heet, ik sluit dus niet uit dat ik die term ooit nog eens gebruik tongue sticking out smiley
Blueprint 29 mei 2018 10:42
Leeft dit nou een beetje? De Hammer Stavanger kreeg hier bijzonder weinig aandacht, terwijl zo'n evenement wel goede renners wegtrekt bij kleinere koersen.
MarcoV 29 mei 2018 10:56
oh ja, dit ging over de Hammer Series. Geen idee hoe dat in Stavanger was, of het ook veel publiek trekt bv.??
Als dat zo is, lijkt het me best te verdedigen dat de Baloise Tour wat 'lijdt' onder de Hammer Series ...

komend weekend inderdaad ook een drukke kalender, Hammer Limburg kan voor enkele WT ploegen vast wel net het verschil maken of ze wel of niet een koers als Luxemburg rijden.
Komt de komende Hammer Series op TV, vorig jaar op L1 meen ik? Betancur doet deze keer niet mee.
Slimmerd 29 mei 2018 11:01
Startlijst Luxemburg lijkt er zwaar onder te lijden, dus bij de ploegen lijkt het wel enigszins te leven (of het is de hogere startpremie die de interesse wekt) of dat bij het publiek ook zo is, zullen we dit weekend moeten zien (geen idee hoe het in Stavanger was)
ton duk 29 mei 2018 12:50
Slimmerd Schreef:
-------------------------------------------------------
> (of het is de hogere startpremie die de
> interesse wekt) of dat bij het publiek ook zo is,
>

Dat zal dan ook de reden zijn dat Dumoulin op de startlijst staat....
gr
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen