Welkom! » Log in » Registreer een nieuw account

Hulp gezocht enquête: onderzoek Social Media-gebruik sportfietsers

Gepost door Dnes97 
Dnes97 17 november 2020 09:12
Goedendag iedereen!

Mijn naam is Dane en ik doe momenteel de studie Commerciële Economie te Hogeschool Zuyd. Ik zit in het derde leerjaar en loop nu 20 weken stage. Voor deze stage doe ik een onderzoek naar de doelgroep sportfietsers, met social media(-gebruik) als uitgangspunt.
Ik plaats deze post omdat ik via deze weg hoop respondenten te vinden die mij willen helpen door deel te nemen aan de enquête voor mijn onderzoek. De enquête bestaat uit 18 vragen en het zal maximaal 3 tot 5 minuten duren.
Mocht je deel willen nemen of hem delen met je netwerk, dan ben ik je daar enorm dankbaar voor!
De enquête is te vinden op: [www.survio.com]

Alvast bedankt!

Groet,
Dane
Noot 17 november 2020 10:29
Mensen die bij de eerste vraag "anders" invullen, hebben die ook een genderneutrale fiets?
cire 17 november 2020 11:54
"De enquête is volledig anoniem en de gegevens worden respectvol behandeld."

De enqueteur is ook volledig anoniem. Lekker is dat. Wie heeft het beheer over de gegevens? Zonder verifieerbare gegevens over degene die deze informatie van me wil weten vul ik dit niet in.
Dnes97 17 november 2020 11:59
Nou niet volledig anoniem. Ik heb mijn naam, studierichting en school vrijgegeven. Wegens mijn eigen privacy wens ik niet meer dan dat vrij te geven, aangezien ikzelf van de geënquêteerden ook geen informatie vraag.
Eindhovuh 17 november 2020 12:24
Welke gegevens heb je het over? Je vult een anonieme enquête in die niet tot jou als persoon is te herleiden, waar gaat dit over zeg.
Iedereen die gestudeerd heeft weet hoe fijn het is als mensen je even 5 minuten willen helpen bij een enquête o.i.d.



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 17/11/2020 13:19 door Eindhovuh.
Dnes97 17 november 2020 12:27
Bedankt voor het invullen!
Wordt enorm gewaardeerd smiling smiley
Ridder Kale Knikker 17 november 2020 13:52
Ingevuld, maar even een kleine opmerking. Ik ben niet actief op Sociale Media (sterker nog: ik haat die blaaskakerij). Zit alleen op Twitter om op de hoogte te blijven van info van wielrenners en aanverwante zaken. Een vraag om die verschillende Sociale Media op een rijtje te zetten is dan ook erg lastig.

Ik wens je veel succes met je studie en het onderzoek.
Dnes97 17 november 2020 13:58
Bedankt voor het invullen!
Dit was inderdaad lastig in te richten, want de software gaf mij niet de mogelijkheid dit uit te vinken. In ieder geval bedankt voor de feedback.

Thanks!
Lucho Herrera 17 november 2020 15:21
Ik heb hem ingevuld. Vraag 12 vond ik erg vreemd qua antwoordmogelijkheden. Los van het feit dat ik content een vreselijk marketingwoord vind staat een hele logische optie er niet tussen: nieuws. Ik gebruik Twitter om wielernieuws te volgen. En dan vooral wedstrijdnieuws. Maar innovatie en productinformatie en alle andere antwoordmogelijkheden interesseren me maar heel weinig.

Succes met je onderzoek.
lodjan 17 november 2020 15:33
Eindhovuh 17 november 2020 16:41
El Chaba 19 november 2020 15:37
Inderdaad.
Ook ingevuld.
El Chaba 19 november 2020 15:37
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen