Welkom! » Log in » Registreer een nieuw account

Sam Bennett kwakkelt en kwakt?

Gepost door Frederik D. 
Frederik D. 22 juni 2021 00:19
El Chaba 22 juni 2021 00:23
Tja, wat is waar en wat is niet waar?
Sam Bennet heeft er volgens mij geen enkel belang bij om niet naar de Tour te gaan, dus waarom zou hij een spelletje spelen?
Carlos Danger 22 juni 2021 01:17
Geen enkele reden voor.
PL is alvast aan zijn (zelf)voorkietel-traject begonnen, zodat, als Cavendish een etappe wint hij
de volle glorie hiervan kan opeisen.
Curzio 22 juni 2021 08:55
Cavendish gaat geen etappe winnen en ook niet uitrijden. Zo, het is gezegd.
ton duk 22 juni 2021 10:07
Bennett krijgt volgend seizoen trouwens Dv Poppel als ploegmaat
Gr
El Chaba 22 juni 2021 13:40
Uitrijden denk ik ook zeer zeker niet, maar geen etappe winnen, dat weet ik zo net nog niet.
Brieske 22 juni 2021 14:38
Ballerini sprintkopman? Of Cavendish?

Groet
El Chaba 22 juni 2021 14:46
Cavendish, mits het echt vlak is natuurlijk. De eerste twee etappes is hij dus kansloos, Ballerini ook overigens.
Vlaflip76 22 juni 2021 19:07
Ach, het Engels van Patje is wrs different cook dan het Iers van Sam
Museeuw 22 juni 2021 23:40
Lefevere is een walgelijke man, maar z'n team presteert meestal prima. Jammer vind ik dat. Maar er is nog hoop. Karl Donitz presteerde aanvankelijk ook prima met zijn wolfpack, later gelukkig wat minder.
Frederik D. 23 juni 2021 03:48
Sorry maar de heer Levefere is geen nazi, geen oorlogszuchtige admiraal en ook geen lakei van een misdadig bewind. Hij zal best wel irritante trekken hebben. Dat kan haast niet anders om zo lang ploegleider te zijn. Maar om hem nou af te schilderen als een crimineel. Ik zou het toch niet doen. En mocht je echte aanwijzingen hebben dat die achter de tralies thuishoort, stap dan eerst naar justitie en pas later naar dit prikbord.
Curzio 23 juni 2021 10:16
Dat doet Museeuw ook helemaal niet. Hij gebruikt de stijlfiguur van de vergelijking, geënt op de terminologie wolfpack, waarover op dit prikbord al meermaals gediscussieerd is. Volkomen onschuldige post.
El Chaba 23 juni 2021 12:00
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen