Welkom! » Log in » Registreer een nieuw account

Tour 2021, voorspel - coronamaatregel

Gepost door Frederik D. 
Frederik D. 24 juni 2021 04:02
Ploeg wordt uit Tour gezet bij twee positieve coronatests van renners in een week.
Van nu.nl
Wat corona betreft, het blijft link voor ploegen en renners.
Zijn er nog meer zaken te melden inzake de aanstaande Tour?
Remko 24 juni 2021 08:37
Hoe zit het met vaccinaties in het peloton? Hoeveel procent van de renners zou gevaccineerd zijn?
Horsie is back 24 juni 2021 10:27
Jazeker. Mathieu van der Poel wil en de gele trui en zijn eerste Tour uitrijden. De suggestie die hiervan uit zou kunnen gaan is mind-blowing.
Het grootste vraagteken blijft natuurlijk: Wie wint als eerste een etappe, Cavendish of Froome? Faites vos jeux.
merijntje mortirolo 24 juni 2021 10:30
Dat Mathieu gaat uitrijden lijkt me heel erg stug. Dat hij geel pakt dan weer niet.
Frederik D. 24 juni 2021 10:47
Goede vraag. Maar ik heb geen antwoord. En ik weet ook niet welke ploegen er echt op hameren: jongens, laat je vaccineren. Ik hoop dat de supporters afstand houden van hun helden. Dat meehollen strak naast een ploeterende renner is hoe dan ook achterlijk.
DeZusVanJohan 24 juni 2021 10:57
Dat Froome een etappe wint lijkt mij zo goed als ondenkbaar.
In een massasprint kan van alles gebeuren. Cav kan best winnen a la Bradbury. Cees Bol ook.



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 24/06/2021 10:58 door DeZusVanJohan.
El Chaba 24 juni 2021 11:44
El Chaba 24 juni 2021 11:45
El Chaba 24 juni 2021 11:45
Horsie is back 24 juni 2021 11:46
merijntje mortirolo Schreef:
-------------------------------------------------------
> Dat Mathieu gaat uitrijden lijkt me heel erg stug.

Hij sprak dit recent overigens wel uit, wat natuurlijk nog wel iets anders is dan voor het klassement rijden. Alles staat wel in het teken van Tokio.
Hij kan natuurlijk ook vrienden maken voor de bezemwagen uit.

> Dat hij geel pakt dan weer niet.

In de slotfase van de eerste twee etappes zou je een titanenstrijd kunnen verwachten tussen Julian Alaphilippe, Wout van Aert en Mathieu van der Poel.
Horsie is back 24 juni 2021 11:51
El Chaba Schreef:
-------------------------------------------------------
> Eens...

Oneens.

De grap zit 'em natuurlijk in de woorden .. als eerste ..
ik zal ermee moeten leren leven, dat mijn grappen niet altijd worden begrepen. tongue sticking out smiley
Tinuz 24 juni 2021 12:44
Als snode saboteur kan je met een potje coronavirussen vrij eenvoudig je tegenstander uitschakelen anno 2021, lijkt het. Wat een wereld leven we in.
merijntje mortirolo 24 juni 2021 13:02
Precies. In dat seksistische mannenwereldje een lekker besmet, graag zoenend en seksminnend wijf met grote, half ontblote tieten laten rondlopen bij de teambussen van je grootste concurrenten...

Het wordt een mooie Tour.

HUP MAL!

HUP koers!
Eqquipo 24 juni 2021 15:02
En Pogacar en Roglic net zo goed. Of mogen die nog niet winnen van hun team, want te vroeg in het geel..?

En Alejandro.. zou het?
Clavan 24 juni 2021 15:47
Half ontbloot is dat dan 1 tiet wel en 1 niet? Ik weet de etiquettes niet meer meer.
Frederik D. 24 juni 2021 17:21
Ik zou toch pakken wat je pakken kunt. Nergens iets laten liggen. Goed, je hoeft niet overal aan te vallen. Maar wees wel uiterst alert en laat andere kanshebbers nooit van je weg rijden. Jumbo heeft het erover dat ze dit jaar een iets andere aanpak prefereren. Niet meer zo dominant. Misschien kan dat. Maar dan maar alles van je weg laten fietsen? Afijn, er zijn meer ploegen met kanshebbers en je moet je "tactiek" ook op hen afstemmen. Alhoewel, wat is dat tactiek in wielrennen? Goed bij de les blijven, dat is het voornaamste. En je kopman goed beschermen.
Frederik D. 24 juni 2021 17:22
Boven in een topje, van onderen ongekleed? Ik zeg maar wat. Weet ik veel.
Vlaflip76 24 juni 2021 19:31
Horsie is back Schreef:
-------------------------------------------------------
> Wie wint als eerste een etappe, Cavendish of Froome?

Kef maakt dit jaar kans. Sprintte in la Belgique naar winst in een goed gevuld sprintersbal (wel Ewan, Merlier, maar geen Demare). Lukt het dit jaar niet dan gebeurt het nooit meer.

De schim genaamd Froome fietst voor de centjes maar zal vermoed ik niet meer winnen.
Horsie is back 24 juni 2021 20:06
Free behalve Britney ook maar die half ontblote tiet, ben je nou MAL.

Het wordt een mooie Tour, daar kan ik iets mee. Het voorspel van de Tour is trouwens al begonnen. De eerste wattages zijn net binnen. Op een 3% helling reed CF 287 Watt en ene Loulou 453 Watt.

Verheug me wel weer op de website Letourdata met haar fraaie analyses van vooral de finish.
Gedurende de TDF heb ik wel weer een afspraak met de kapper staan. Hij zal wel verrast zijn. Vergiste me, hij zal vragen, hoe was het?



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 24/06/2021 20:47 door Horsie is back.
Frederik D. 24 juni 2021 21:11
Scheer je weg, zeg. smiling smiley
Horsie is back 24 juni 2021 21:59
Frederik D. Schreef:
-------------------------------------------------------
> Scheer je weg, zeg. smiling smiley

U maakt vorderingen. Britney brengt U niet het hoofd op hol.

Maar eerlijk is braaf. Dit is een wielerprikbord en als je daarvan afwijkt moet je net als met het klimaat compenseren.
Vooruit dan: welke 5 renners stonden zowel in 2008 als in 2021 aan de start bij de TDF.
De zwarte trui 24 juni 2021 22:26
Valverde, Porte, Nibali, Gesink en Froome?
De zwarte trui 24 juni 2021 22:28
Kilometervreter 24 juni 2021 22:34
Marc Cavendish?
lodjan 24 juni 2021 22:36
Aanvullend: Gilbert, Cavendish en Greipel?
De zwarte trui 24 juni 2021 22:53
Ik zei toch 2 fout smiling smiley (tenminste als het paard een beetje kan tellen). Gilbert en Cavendish inderdaad. Greipel niet (reed de giro). En ik zat mis met Porte (geen grote ronde dat jaar, hij reed voor een CT Praties) en Gesink (reed de Vuelta).



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 24/06/2021 22:53 door De zwarte trui.
Horsie is back 25 juni 2021 01:12
@Zwarte trui zou toch moeten weten, dat paarden tot 737 kunnen tellen, elke Watt. Maar hij zat natuurlijk wel goed. Overigens, jullie denken toch niet, dat ik de deelnemers aan beide edities met elkaar heb vergeleken. Ik had het feitje uit een Column In de Leiderstrui, waarin de schrijver een beetje meer respect vraagt voor Chris Froome and all the rest.
Frederik D. 25 juni 2021 10:16
Altijd al een zwak gehad voor Froome. En nu nog meer. Wat mij aangaat, hup Froome. Wat zou het mooi zijn als 'ie een etappe wint.
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen