Welkom! » Log in » Registreer een nieuw account

van alles HOL wat

Gepost door ton duk 
ton duk 03 augustus 2021 12:06
Van blessure Jakobsen en tot stoppen de KORT ...tot doorgaan METEC en winst van der LIJKE (die met vVleuten en Dumoulin op hoogtestage was)


[www.wielerflits.nl]

[www.wielerflits.nl]

[www.wielerflits.nl]



[www.wielerflits.nl]

gr
Louise Michel 04 augustus 2021 17:50
Stijn Daemen krijgt een kans om zich te bewijzen bij een WT team.

Quote

Deze 3 jonge stagiairs verwelkomt Intermarché-Wanty-Gobert Matériaux voor najaar 2021

Augustus 4, 2021

De Nederlander Stijn Daemen, de Belg Dries De Pooter en de Fransman Maxime Jarnet worden vanaf augustus tot eind dit seizoen 2021 als stagiair in het effectief van het Belgische team Intermarché-Wanty-Gobert Matériaux opgenomen.
.

Reactie Stijn Daemen
Stijn Daemen: “Ik ben zeer tevreden met de kans om me dit najaar in een WorldTour-shirt te tonen. Ik heb me altijd goed gevoeld bij Belgische ploegen en wil de opportuniteit bij Intermarché-Wanty-Gobert dus met beide handen grijpen. Dankzij mijn Nederlandse beloftentitel op de weg heeft de buitenwereld me beter leren kennen. Deze mooiste prestatie uit mijn carrière behaalde ik na de lastige lange lockdownperiode zonder wedstrijden, waarin ik dankzij een groot trainingsvolume een stap in mijn ontwikkeling heb kunnen maken. Het is spijtig dat ik de 3-kleur door de coronapandemie niet vaker heb kunnen laten schitteren, maar ik ben gelukkig dat de ploeg me onder andere dankzij mijn uitschieter in Oostenrijk een plaats als stagiair aanbood.

“Met mijn huidige team heb ik al van een aantal grote wedstrijden zoals de Ronde van Turkije mogen proeven, maar ik kan me inbeelden dat ik de komende maanden bij Intermarché-Wanty-Gobert Matériaux nog heel wat zal leren en met een duidelijke taak en gericht doel aan de start zal staan. Ik zie deze stageperiode als een mooie tussenstap om mijn grote doel te bereiken: profrenner worden. Ik heb er veel zin in om me vanaf de GP Scherens in dienst van de ploeg te stellen.”


[wielerverhaal.com]
Luijt 08 augustus 2021 15:58
In Aubel rijdt de toekomst van Nederland.
ton duk 08 augustus 2021 16:07
De mogelijke toekomst en ook hoe mooi moet blijken
Gr
Luijt 08 augustus 2021 23:13
Er is sowieso 1 hele goeie daar bezig Ton.
Ik zag m een tijdje terug rijdritje rijden hier langs het kanaal. 43 km gemiddeld; werd schamper over gedaan hier op het prikbord. Maar die gast gaat mooie dingen doen; sterker nog, heeft ie al gedaan vandaag.
ton duk 09 augustus 2021 08:14
Ik weet wie ''t is maar dit keer hou ik de kaken op mekaar hé. Ben benieuwd
Gr
Clavan 09 augustus 2021 11:25
Je bedoelt die mountainbiker? grinning smiley
De zwarte trui 09 augustus 2021 14:25
Wie van de 3? Nou die WWV-er en die brabo gast zullen jouw poulain wel niet zijn, dus hup JB! (zit er niet een JB in 'The Move' podcast met LA?)
ton duk 09 augustus 2021 14:40
Bram Welten van Arkea naar Groupama waar ook Sinkeldam bij mocht tekenen
Gr



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 09/08/2021 15:13 door ton duk.
Luijt 09 augustus 2021 15:35
Jongerentrui gewonnen
De zwarte trui 09 augustus 2021 17:10
Neerlands hoop is een Duitser?! grinning smiley
ton duk 09 augustus 2021 17:48
PCS heeft de verkeerde uitslag, aldus Luijt
Gr
Luijt 10 augustus 2021 14:09
Excuse me, jongerentrui toch niet gegaan naar Nederlands hoop.
Ben al een paar dagen zwaar van de leg omdat mijn fiets gejat is in Italië....
Luijt 10 augustus 2021 14:10
Ketting vloog er af in de finale van de slotetappe.....Anders had ie 'm mogelijk wel gehad.
Clavan 11 augustus 2021 18:32
Dat is mooi k*t.
El Chaba 11 augustus 2021 21:18
Voornamelijk knechten in de sprinttrein voor Démare.
Sinkeldam mag daar blij mee zijn zeker gezien zijn leeftijd, maar voor Welten is het wel een beetje jammer vind ik. Op deze manier kan hij zich maar weinig ontwikkelen en volgens mij zit er in potentie toch iets meer in dan knecht in een sprinttrein van een Franse sprinter.
Luijt 12 augustus 2021 23:41
Heel kut, was meer waard dan de auto waar ie van afgehaald is.
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen